een of ander klein dingetje wat kapot was ofso, beetje lame excuusquote:
precies.quote:
Dat betwijfel ik. 0,8 zijn 3 a 4 biertjes. Dus daar zit je zo aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
boven de 0,8 heb je zelf al wel door dat je minstens aangeschoten bent, dus als je dat niet voelt zit je daar iig onder
mag je niet rijden door medicijnen ofso?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit jaaralleen zonder strafpunten of boetes.
Bovendien rij ik al bijna 2 jaar niet meer
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een of ander klein dingetje wat kapot was ofso, beetje lame excuus
werk ontwijkend gedragquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies.
Heb de stofzuiger inmiddels al wel uit de kelder gehaald.
Maar moet nog een mailtje sturendus ga dat maar eerst doen
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
Mensen die met alcohol op achter het stuur stappen moeten ze een nekschot geven
Achja, ik vermaak me welquote:
Geen autoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag je niet rijden door medicijnen ofso?
Je hebt wel wat meer nodig om dat te halen, ik wel iig (heb op de uni ooit aan zo'n test meegewerkt)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. 0,8 zijn 3 a 4 biertjes. Dus daar zit je zo aan.
Dat wil ik ook, vooral als het aankomt om op mensen af te stappen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef xFriendx het volgende:
Ben ondertussen bezig met het ontmantelen van de kerstboom![]()
Daarna ook even stofzuigen, ik heb geen moeite om dat ding te pakken en te beginnen.
Als ik zoiets in mn hoofd heb dan wil ik het meteen uitvoeren ook
dat is dan lastig rijden jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen autolastig rijden zonder he
Momenteel vind ik het zonden van mij geld om een auto te hebben. Ik woon 7 km van mijn werk dus ik fiets iedere dag.
natuurlijke kerstboom of kunst?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef xFriendx het volgende:
Ben ondertussen bezig met het ontmantelen van de kerstboom![]()
Daarna ook even stofzuigen, ik heb geen moeite om dat ding te pakken en te beginnen.
Als ik zoiets in mn hoofd heb dan wil ik het meteen uitvoeren ook
Ach man, al lang! Ik heb gezwaaid. Ben bijna in Apeldoorn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
[..]
Achja, ik vermaak me wel
Ben je al langs mn huis gereden trouwens?
Ja ik kijk toch niet continu naar buitenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach man, al lang! Ik heb gezwaaid. Ben bijna in Apeldoorn.
Kunstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
natuurlijke kerstboom of kunst?
Hier gaat hij pas rond 6 a 7 januari weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn rijbewijs sinds mijn 20e en heb tot nu toe alleen in het buitenland gereden. Kan geen auto betalenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:22 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog wel een beginnersrijbewijs. Wel altijd makkelijk te onthouden, haalde 'm namelijk op mijn verjaardag (was toen 23 geworden). Nog 1 jaartje een puntenrijbewijs dus.
Beetje jammer ditquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik kijk toch niet continu naar buiten
schiet wel lekker op
Dat verschilt van persoon tot persoon. Dus je kan er geen zinnig woord over zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt wel wat meer nodig om dat te halen, ik wel iig (heb op de uni ooit aan zo'n test meegewerkt)
Als ik in de (nabije) toekomst weer een auto nodig heb neem ik eerst weer een paar lessen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is dan lastig rijden jatoch vind ik eigenlijk dat je t wel een beetje bij moet houden
waarom is t zo druk dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dit
Ja, heerlijk. De trein is wel stampvol
Ik heb altijd een auto gehad en gechauffeurd ton ik studeerde, dus veel kms gemaakt. Maar in het buitenland rijden leer je wel veel vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs sinds mijn 20e en heb tot nu toe alleen in het buitenland gereden. Kan geen auto betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |