Nee, het is een bericht van meer dan een maand geleden. Ik heb niks gepmd. Maar het bevestigt gewoon wat ik al dacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heb je teruggepmt: TOLD YA SO!!!
nu pas een bericht van een maand terug lezen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is een bericht van meer dan een maand geleden. Ik heb niks gepmd. Maar het bevestigt gewoon wat ik al dacht.
Nee, doe ik ook niet. Ik kan er verder niks mee, hè.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oki.. Niet doordraven nu he?
Oh je had je pmbox al maand niet geopend ofzo? Of bepaalde berichten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is een bericht van meer dan een maand geleden. Ik heb niks gepmd. Maar het bevestigt gewoon wat ik al dacht.
Dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb idd altijd gelijk![]()
[..]
jij ook tijn
Hoi Engelquote:
nja, dat weet ik verder niet.. Maar eer.. Jezelf.. Enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik kan er verder niks mee, hè.
Ik had het toen ook wel gelezen, maar er later niet meer bij stil gestaan. Nu moest ik mijn pm-box legen en dus las ik nog even wat berichtjes van toen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nu pas een bericht van een maand terug lezen?
Stuur de zon ook hier even langs als je wiltquote:
Oh wacht, nu begrijp ik hm.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het toen ook wel gelezen, maar er later niet meer bij stil gestaan. Nu moest ik mijn pm-box legen en dus las ik nog even wat berichtjes van toen.
Venco heeft hem gestolenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier was het zonnetje er net, en nu is het zonnetje weer weg
Redelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Engel
Leuk O&N gehad?
Ik wel gezellig bij mijn zusje geweest en daarna nog weg geweest
daar komt de nickname ook vandaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jouw nickname doet mij denken aan NCISdat shake die Abby altijd drinkt
Kater?quote:
Haha cool. Echt een leuk programmaquote:
aha.. En kan je er met een nuchterder hoofd naar kijken dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het toen ook wel gelezen, maar er later niet meer bij stil gestaan. Nu moest ik mijn pm-box legen en dus las ik nog even wat berichtjes van toen.
Ik ben een vechter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, dat weet ik verder niet.. Maar eer.. Jezelf.. Enzo
ja, maar soms is het gevecht al afgelopenquote:
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar soms is het gevecht al afgelopen
Daar geloof ik niets vanquote:
oke. Maar denk aan jezelf iigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Maar denk aan jezelf iig
No offense, maar misschien moet je de wapens eens neerleggen en vooruit gaan kijken ipv achteruit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat nog steeds te betwisten.
Dan kan je nog steeds een bavaria gaan drinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Gedouchte, aangekleed, op de bank.
Ik kan de wapens niet neer leggen als ik het gevoel heb dat er nog te winnen valt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar misschien moet je de wapens eens neerleggen en vooruit gaan kijken ipv achteruit.
Je maakt het zo langdurig zwaar voor jezelf...
Ik hoop deze stijgende lijn vol te houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed begin van het nieuwe jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |