nou..goedenmorgen ow, wacht het is al middagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef rival het volgende:
Niet wakker worden met een kater, maar met spierpijn
Goedemorgen
Gezellig bij N en J en extra huisgenote. En buiten wel erg mooi vuurwerk gezien. Toen de stad in, maar dat was niet heel geweldig, dus bent om half 5 weggegaan.quote:
Goedenmiddag danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou..goedenmorgen ow, wacht het is al middag
Ooh dat is dan wel geslaagd nachtje geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig bij N en J en extra huisgenote. En buiten wel erg mooi vuurwerk gezien. Toen de stad in, maar dat was niet heel geweldig, dus bent om half 5 weggegaan.
Nog gebeld met een dronken collegate grappig. Kerel woont in Duitsland dus heeft zijn hele beltegoed opgebeld (hebben ruim een uur gebeld) En een vriend van hem vond mij volgens mij ook wel grappig, dus die ook nog tig keer aan de telefoon gehad.
en volgens mij heeft ie ondertussen ook mijn telefoonnr en mailadres(ik had ook teveel op haha
Gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben cafpownog een single, om de boel hier gezellig te houden
Afwassen is een goeie bezigheid als je je zorgen maakt om iets. Dat leidt af. Gewoon letterlijk met je afwas bezig zijn.quote:
ach was wel okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh dat is dan wel geslaagd nachtje geweest.
Wel grappig om zolang met hem te bellen. Hoe kwam dat dan zo?
Nee hoor, tijdens het afwassen pieker ik gewoon door. Ik vind het echt kutwerk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwassen is een goeie bezigheid als je je zorgen maakt om iets. Dat leidt af. Gewoon letterlijk met je afwas bezig zijn.En 'trots' zijn op het resultaat.
Verwendquote:
Nah ja, voor anderen kan het wel helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens het afwassen pieker ik gewoon door. Ik vind het echt kutwerk.
Haha ja indd. Wel maf gedoe. Dat heb jij ook weer hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach was wel oke
Ik had hem een sms gestuurd met gelukkig nieuwjaar. En die zag ie ooit een keer en toen belde ie. En toen ik thuis was weer.. en toen heel lang, en later zijn vriend en later hij weer een keer. En tussendoor met beideEcht te grappig. Jammergenoeg spreek ik hem verder pas over een week weer ofzo. Ben wel benieuwd wat hij ervan herinnerd
ik heb honger, maar mn bed ligt zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb honger, maar mn bed ligt zo lekker
Dat is indd een groot probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En niemand om jou ontbijt op bed te komen brengenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, die canceldequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En niemand om jou ontbijt op bed te komen brengen
Eindelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goedemorgen Myraela
Feestdagen zijn klaar
Hup je bed en zelf doen en daarna weer terug je bed in gaanquote:
quote:
quote:
Ik krijg rare MI van je UIquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eindelijk.Vind feestdagen nooit tof.
ik wil een omelettosti. dat duurt wel even, dan ga ik er niet meer inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hup je bed en zelf doen en daarna weer terug je bed in gaan
LOLquote:
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil een omelettosti. dat duurt wel even, dan ga ik er niet meer in
Iemand begon over afwassen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
enne wat is de link tussen een vaatwasser en stofzuiger
jaquote:
Ik vind van nietquote:
Gelukkig nieuw en goeie middagquote:
Moet er een link zijn dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
enne wat is de link tussen een vaatwasser en stofzuiger
ja..alleen ik werdt gequote en ik had het over stofzuigen..waar ik overigens al bijna 2 uurtjes aan probeer te beginnenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |