Weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom is t zo druk dan?
[..]
Ik heb altijd een auto gehad en gechauffeurd ton ik studeerde, dus veel kms gemaakt. Maar in het buitenland rijden leer je wel veel van
Winter/kerstdienstregeling en korter treinenquote:
vooral in landen waar het rijden een regelrechte chaos is, en met veel bergenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom is t zo druk dan?
[..]
Ik heb altijd een auto gehad en gechauffeurd ton ik studeerde, dus veel kms gemaakt. Maar in het buitenland rijden leer je wel veel van
Gaaf is dat hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
vooral in landen waar het rijden een regelrechte chaos is, en met veel bergendaar leer je de hellingproef pas echt onder de knie te krijgen
Waar heb je dan gereden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
vooral in landen waar het rijden een regelrechte chaos is, en met veel bergendaar leer je de hellingproef pas echt onder de knie te krijgen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zit lekker asociaal met m'n benen omhoogWel een krantje onder m'n schoenen, dat wel!
niet de makkelijkste landenquote:
de eerst paar keer is het wel eng.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaaf is dat heIk vind het altijd heerlijk.
Gaaf, ik heb alleen in de koude kikkerlandje gereden.quote:
Nee hoor. Maar dat zit gewoon lekkerderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had de rest maar een auto moeten nemen
nope daarom de eerste keer maar een zeer ervaren bestuurder uit die landen naast me laten zittenquote:
je gaat je tieten flashen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat zit gewoon lekkerderEn men vergeeft 't me wel
zoweizo is rijden leuk, en hier moet je weer goed kunnen inschatten als je wilt invoegen op de snelwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaaf, ik heb alleen in de koude kikkerlandje gereden.
De eerste keer dat ik in Polen was, vroor het 15 graden en lag er een meter sneeuwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
nope daarom de eerste keer maar een zeer ervaren bestuurder uit die landen naast me laten zittenmaar daarna lekker zelf rondrijden heerlijk
Dat is in het begin soms best lastig. Eerst keer dat ik een stuk ging rijden vond ik dat een drama. Gelukkig daarna nooit meer last gehad. Rijden ik vind er niet zo veel aan eigenlijk. Ik word liever geredenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
zoweizo is rijden leuk, en hier moet je weer goed kunnen inschatten als je wilt invoegen op de snelweg
Hoi CLquote:
So I heardquote:
Hey Buufquote:
TMF bestaat niet meer toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
Jezus wat wordt er tegenwoordig toch slechte "muziek" gemaakt.Ik kijk naar TMF maar het is echt verschrikkelijk. Dat is ze dit nog muziek durven te noemen.
niet echt meer inderdaad, TMF zent een paar uur per dag slechte muziek uit.quote:
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
niet echt meer inderdaad, TMF zent een paar uur per dag slechte muziek uit.Doe dan gewoon comedy central 24 uur per dag.
Niet dat ik dat altijd leuk vind maar alles is beter dan die slechte muziek. The black eyed pies verkrachten tegenwoordig nummers ipv zelfs nummers te schrijven.quote:
lol ik had ook zon emo dronken buiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik moest gisteren knetter hard janken op Stairway to heaven
Hoi LDGquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik had ook zon emo dronken bui
Ik heb dat altijd met dat nummer. Dronken of niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik had ook zon emo dronken bui
keertje op n begrafenis gehoord ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met dat nummer. Dronken of niet.
mogguh tijnquote:
Gelukkig zou dat bij niet snel gebeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje op n begrafenis gehoord ofzo?
Ik haat dat zo he... Als ze favoriete nrs van me op begrafenissen gebruikenkrijgt het ineens zon lading enzo
VH1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik dat altijd leuk vind maar alles is beter dan die slechte muziek. The black eyed pies verkrachten tegenwoordig nummers ipv zelfs nummers te schrijven.![]()
Waar is de tijd gebleven dat er nog fatsoenlijke muziek gemaakt werd en muziekzenders daadwerkelijk muziek uitzonden?
Een goede vriend van me heeft zelfmoord gepleegd op dat nummer... Dat nummer is vervolgens ook gedraaid op de begrafenis, net als Breaking the habit en tears in heaven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje op n begrafenis gehoord ofzo?
Ik haat dat zo he... Als ze favoriete nrs van me op begrafenissen gebruikenkrijgt het ineens zon lading enzo
Gave zender inderdaad, ik heb nu alleen het basispakket dus die zit er niet meer in.quote:
your song van elton john, laat me van shaffy en nog n paar maar de kater werkt niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zou dat bij niet snel gebeurenNiemand heeft zo'n slechte smaak als ik.
Heb jij er wel eens over nagedacht wat jij op je begrafenis voor muziek wilt?
Oh kut, comedy central is verplaatst hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, zendt comedy central tegenwoordig vanaf 3 uur uit?![]()
![]()
aiii das n hele nare idd..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goede vriend van me heeft zelfmoord gepleegd op dat nummer... Dat nummer is vervolgens ook gedraaid op de begrafenis, net als Breaking the habit en tears in heaven.
Ik vind dat idd ook niet prettig
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, zendt comedy central tegenwoordig vanaf 3 uur uit?![]()
![]()
Van wie zijn die nummers?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag Shadowland en Endless Night. De rest mogen pa en ma kiezen
http://www.comedycentral.nl/microsite/frequentiesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kut, comedy central is verplaatst he
Waar zitten ze nu?
TMFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kut, comedy central is verplaatst he
Waar zitten ze nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |