Klopt. Ik heb 'm gelukkig niet gevonden, maar zijn huisgenoot vertelde me dat Stairway op de repeat stond.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aiii das n hele nare idd..
The Lion King musical.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaop het kanaal van TMF
[..]
Van wie zijn die nummers?
Ik wil. The Berzerker- Farewell, Alchemist- Chinese Whispers en Phobia- Bring the war
Dat is erg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 'm gelukkig niet gevonden, maar zijn huisgenoot vertelde me dat Stairway op de repeat stond.
pfff dan snap ik prima dat het nu zon lading heeft iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 'm gelukkig niet gevonden, maar zijn huisgenoot vertelde me dat Stairway op de repeat stond.
Ik vond het al vaag bekend klinkenquote:
Geeft nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Oja, en A Sorta Fairytale van Tori Amos. Maar als ik alle mooie nummers laat draaien dan duurt die begrafenis te lang.
Jeetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is erg kut. Gelukkig heb ik die huilbuien wel onder controle vaak. Alleen gisteren even nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pfff dan snap ik prima dat het nu zon lading heeft idd
precies, ze zitten het maar uit, en janken zullen ze!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Die nummers die ik wil duren ruim 30 minuten bij elkaar dus
Ach, de dood is gewoon een nieuw avontuurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ze zitten het maar uit, en janken zullen ze!
ach niemand die je zoiets kwalijk neemt johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is erg kut. Gelukkig heb ik die huilbuien wel onder controle vaak. Alleen gisteren even niet
Geen idee of ze zullen huilen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ze zitten het maar uit, en janken zullen ze!
Q jij ookquote:
Oh, het werd me ook niet kwalijk genomen, ik werd aan alle kanten getroost en geknuffeldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach niemand die je zoiets kwalijk neemt johen ergens heeft het ook wel wat toch, ook met feesten enzo aan hem denken?
Nee, maar jouw nabestaanden wel. Die willen janken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, de dood is gewoon een nieuw avontuurIk wil geen melancholie op m'n begrafenis.
je hebt ook zon nummer van robbert long 'liedje voor als ik er niet meer ben'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, de dood is gewoon een nieuw avontuurIk wil geen melancholie op m'n begrafenis.
Ik doe het voor hen en dan doen ze het ook zoals ik het wilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar jouw nabestaanden wel. Die willen janken!![]()
Je doet je begrafenis toch voor hen, zelf heb je er niets meer aan.
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het voor hen en dan doen ze het ook zoals ik het wil
Ja. En hoe ze zouden reageren als ze hoorden dat ik dood was.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vroeg me vroeger altijd af dat, als ik dood zou gaan, wie er op mn begrafenis zouden komen, welke lieve mensen, welke hypocriete... Jullie ook wel ns?
Dat vraag ik mij nu nog steeds af. Ik zou er eigenlijk bij willen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vroeg me vroeger altijd af dat, als ik dood zou gaan, wie er op mn begrafenis zouden komen, welke lieve mensen, welke hypocriete... Jullie ook wel ns?
Daarom. Ik ben dood, het draait om mij!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he.Je bent zelf in charge. Jij bent dood dus jij speelt de hoofdrol.
ja idd, wie zou huilen, wie me echt zou missen, wie er zou komen uit plichtsbesef, wat ze zouden zeggen over mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En hoe ze zouden reageren als ze hoorden dat ik dood was.
Je eigen dood in scene zetten en dan naar je eigen begrafenis gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, wie zou huilen, wie me echt zou missen, wie er zou komen uit plichtsbesef, wat ze zouden zeggen over me
Als ze erachter komen stoppen ze je alsnog onder de grond.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je eigen dood in scene zetten en dan naar je eigen begrafenis gaan.
Wel handig een gaat ligt er toch alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze erachter komen stoppen ze je alsnog onder de grond.
Ik ken iemand wiens zoon dat heeft gedaan. Om van de schuldeisers af te komen. Z'n pa kreeg een hartverzakking toen hij een jaar later of zo opbelde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze erachter komen stoppen ze je alsnog onder de grond.
WTFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens zoon dat heeft gedaan. Om van de schuldeisers af te komen. Z'n pa kreeg een hartverzakking toen hij een jaar later of zo opbelde.
Omg. Dan spoor je ook echt niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken iemand wiens zoon dat heeft gedaan. Om van de schuldeisers af te komen. Z'n pa kreeg een hartverzakking toen hij een jaar later of zo opbelde.
Dat is nog strafbaar ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had dan iig je vader ingelicht ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ken het hele verhaal niet, weet alleen dat criminelen achter 'm aan zaten, de fiscus en nog wat lui.
Nee, ik ook niet hoor... Nu is de motivatie als je vreest voor je leven wel hoger, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omg. Dan spoor je ook echt niet.
damn, dan ben je wel wanhopigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor... Nu is de motivatie als je vreest voor je leven wel hoger, natuurlijk.
Hij had z'n huis in de hens gezet.
Hij is onvindbaar. Niemand weet waar ie zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog strafbaar ook![]()
Fijn, mn lens wel uitgedaan, maar blijkbaar laten vallen ofso, want die lag uitgedroogd op mn bureau
Een nieuwe identiteit aannemen is niet zo moeilijk in Nederland en dat mag dan gek genoeg wel weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is onvindbaar. Niemand weet waar ie zit.
Ik weet zeker dat hij niet in Nederland zit. 100%.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een nieuwe identiteit aannemen is niet zo moeilijk in Nederland en dat mag dan gek genoeg wel weer.
Yup en de wereld is zo groot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij niet in Nederland zit. 100%.
Maar idd, met een nieuwe identiteit ben je zo verdwenen.
Hmm bad, voor de verandering zou ik er wel in willen nuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
Boooh, bijna thuis
Meteen door naar oma en daarna in bad!
Dan is het lastig te vinden ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij niet in Nederland zit. 100%.
Maar idd, met een nieuwe identiteit ben je zo verdwenen.
Aaaah *over bolletje aait*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond ook maar eens vroeg naar bed denk ik
Echt, een film is er niks bij. Geloofde er ook eerst niks vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm bad, voor de verandering zou ik er wel in willen nu
[..]
Dan is het lastig te vinden ja.
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, een film is er niks bij. Geloofde er ook eerst niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |