Leuk, dan kunnen we onze SR-verslaving aan dat nummer komende week nog even voortzettenquote:
Doen ze dat niet elk jaar, de nummer 1 van SR als MH de week erna ? Volgens mij welquote:
Proost.quote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze dat niet elk jaar, de nummer 1 van SR als MH de week erna ? Volgens mij wel.
Middag trouwens.
Dat is altijd ja, helaas in dit geval.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze dat niet elk jaar, de nummer 1 van SR als MH de week erna ? Volgens mij wel.
Middag trouwens.
Niets helaas hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is altijd ja, helaas in dit geval.
Zal die 'grappige'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:14 schreef alors het volgende:
Is er al bekend wie Ekdoms uren gaat overnemen? Ik neem aan dat hij nog even vrij heeft...
Michiel doet toch Giel?
LORD NO!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal die 'grappige'Roos
wel zijn.
Gelukkig zit ik dan weer op schoolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal die 'grappige'Roos
wel zijn.
Schoolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik dan weer op school.
Roos is volgens mij wel de invaltante ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal die 'grappige'Roos
wel zijn.
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
SchoolZullen we 't er nog even niet over hebben? Vandaag nog zondag en morgen ook
ik meen dat Michiel en Roos vannacht zeiden dat Ekdom er gewoon is. Hij is ook gewoon in Nederland. Coen zit in Costa Rica en Giel in Oman.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:14 schreef alors het volgende:
Is er al bekend wie Ekdoms uren gaat overnemen? Ik neem aan dat hij nog even vrij heeft...
Michiel doet toch Giel?
Wat een baas is het toch.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen dat Michiel en Roos vannacht zeiden dat Ekdom er gewoon is. Hij is ook gewoon in Nederland. Coen zit in Costa Rica en Giel in Oman.
Ik neem aan dat Giel een enkeltje heeft genomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen dat Michiel en Roos vannacht zeiden dat Ekdom er gewoon is. Hij is ook gewoon in Nederland. Coen zit in Costa Rica en Giel in Oman.
Ik dacht ook wel dat hij in NL zou zijn, zijn kindjes moeten tenslotte ook gewoon weer naar school... Maar ik dacht misschien geven ze hem nog een weekje vrijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een baas is het toch.![]()
Oh hey, gelukkig nieuwjaar iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |