Huh? Wat heb ik gedaan? Heb maar 1x geklikt...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef naatje_1 het volgende:
Johnny CashOh, fijn trouwens, minty volgt mij 3 keer...
gebeurd wel vakerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Huh? Wat heb ik gedaan? Heb maar 1x geklikt...
wehehehe, nieuw werkwoordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe een dagotje, merken jullie het
Ja, maar jou heb ik er nog niet eerder op betrapt. Bij Dago is het eerder regel dan uitzonderingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe een dagotje, merken jullie het
met zijn kringspierquote:
jammer genoeg.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dan denk je te gaan slapen, dan is er zo'n mongool die nog even 2 vuurwerkbommen afsteekt, en daar is de 3e al...
je staat wijd open, wijd open.quote:
mamma appelsap?quote:
nee, iets vaags met die kleurtjes.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, iets vaags met die kleurtjes.
ik volg het niet meerquote:
Ludo is een mod, heeft waarschijnlijk een zwarte kleur gekregen door de kleurtjesactie, ipv het gebruikelijke blauwquote:
aha en dat wordt hier gemeld, he fijn. Ik kan als ik wil rustig gaan slapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ludo is een mod, heeft waarschijnlijk een zwarte kleur gekregen door de kleurtjesactie, ipv het gebruikelijke blauw
Nee, hij wilt zelf zwart gaan en is zelfs van plan een tubgirl te postenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ludo is een mod, heeft waarschijnlijk een zwarte kleur gekregen door de kleurtjesactie, ipv het gebruikelijke blauw
slaap lekker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, ben nu bij iemand thuis. Nu naar even slapen![]()
Ow, een rel dus!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij wilt zelf zwart gaan en is zelfs van plan een tubgirl te posten
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, ben nu bij iemand thuis. Nu naar even slapen![]()
je bedoelt dezequote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij wilt zelf zwart gaan en is zelfs van plan een tubgirl te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bedoelt dezegezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Kleurtjes en tags vraag ze hier aan!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Crewrelletjes zijn altijd tof om te volgen
van jou drink ik alles!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook zin in een glas choco ineens??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van jou drink ik alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
ik gooit het in een spoiler plus een cryptische waarschuwingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar kan je dus een ban van 48 uur voor krijgen hier
Worden we niet genept en is het dit keer niet achter de schermen al afgesproken?? En paultje te stokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kleurtjes en tags vraag ze hier aan!
heb het vermoeden van wel, maar alsnogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Worden we niet genept en is het dit keer niet achter de schermen al afgesproken?? En paultje te stoken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Cafe's zijn net dicht gegaan, dus nu nog heeeeel even hier
.
Ik hou het echt niet lang niet meer volquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heel even dacht ik ook, maar ik zit hier volgens mij al uren
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:39 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Cafe's zijn net dicht gegaan, dus nu nog heeeeel even hier
.
moet jou wel aanspreken denk ikquote:
Ik ook niet, maar dat dacht ik een aantal uur geleden ook...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou het echt niet lang niet meer vol.
iki stik bijna van t lachen!quote:
wat een niveau en dan is het gewoon 's middags opgenomenquote:
Ik weet het bijna zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat dacht ik een aantal uur geleden ook...
tis lihive! dat zegt michiel toch!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat een niveau en dan is het gewoon 's middags opgenomen
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURLIJKquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis lihive! dat zegt michiel toch!
da kan toch helemaal niet timoerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis lihive! dat zegt michiel toch!
dit is voor mij dagelijks korstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
nou, nog een paar minuten...en dan ga ik toch maar eens kijken of ik wat kan slapen
Ik ga hetzelfde maar eens doen, heb een zware kopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
nou, nog een paar minuten...en dan ga ik toch maar eens kijken of ik wat kan slapen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:48 schreef 3rdRock het volgende:
jij hebt een krantenwijk toch? slaap je dan 's nachts niet of kort, en dan de wijk doen, en dan weer naar bed?quote:
nja, ik heb wat hoofdpijn dus laten we deze keer maar meteen gaan slapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde maar eens doen, heb een zware kop![]()
Trustequote:
na mijn krantenwijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt een krantenwijk toch? slaap je dan 's nachts niet of kort, en dan de wijk doen, en dan weer naar bed?
Ow, goed... Hoef ik de smoes niet te gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik heb wat hoofdpijn dus laten we deze keer maar meteen gaan slapen.
jemig man. jij bent dus een vampier!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na mijn krantenwijk07:00 erin 14:00 eruit
![]()
![]()
![]()
doe jij dat dan????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, goed... Hoef ik de smoes niet te gebruiken
lijkt een beetje op mijn vakantiedagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na mijn krantenwijk07:00 erin 14:00 eruit
![]()
![]()
![]()
Was het van jou geen smoes dan? Of een afwimpelpoginkje?quote:
jou zou ik nooit afwimpelen. en ik heb echt een beetej hoofdpijn!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was het van jou geen smoes dan? Of een afwimpelpoginkje?![]()
Ow...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jou zou ik nooit afwimpelen. en ik heb echt een beetej hoofdpijn!
i'm ready whenever you are honey!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow...Sorry! Kut. Ben nu te moe om het er uitgebreid over te hebben, we praten er morgenavond ofzo nog wel ff over, goed?
Ach... Mischien val ik er wel van in slaap. De man met de hamer komt toch vaak in de ochtend??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i'm ready whenever you are honey!
en niet zo hard op je hoofd slaan met die hamer. das niet goed voor je!
Dat dit kan in NLquote:
Lekker mien jong, geniet ervan!! En niet spei'nquote:
en dan begint de normale programmering weer *zucht*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:59 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...straks weinig 3FM denk ik. misschien nog ff een stukje MT100, maar verder.....gelukkig is zondag Timur er weer! en Paul en Sofie
bey bey man bey beyquote:
Trusten !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:00 schreef minthy het volgende:
Kut, tis al 7 uur![]()
Ik ga slapen. Truste aan de slapers, succes met wakker blijven voor de rest
als je een fles champagne achter je kiezen hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, imo is het echt bye hoor ipv bey
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je een fles champagne achter je kiezen hebt
Overdag zegje het ook zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je een fles champagne achter je kiezen hebt
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
Katy Perry met haar 2 grote talenten nu op de antenne
Die hebben we net gister nieuw gemaakt, we hebben alleen nog een nowplaying nodig in deze balk:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een dezer dagen eens een nieuwe header voor de OP maken :-)
Daar doelde ik op ;-)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben we net gister nieuw gemaakt, we hebben alleen nog een nowplaying nodig in deze balk:
http://i54.tinypic.com/20rpmd2.png
oh okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar doelde ik op ;-)
Heb dat "systeem" nog, heb heel lang een live NP als UserIcon gehad :-)
Die Terry Gordon van Skiddilly, die gaat voor mij Ierse bierviltjes verzamelenquote:
Vet!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Terry Gordon van Skiddilly, die gaat voor mij Ierse bierviltjes verzamelen
quote:
Ik vind zwart op rood niet het best leesbaar...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oh okeWe hadden gister al bedacht hoe het eruit moest komen te zien
[ afbeelding ] zoiets. Dus een stukje van de kant, netzoals '3fm' een stukje van de kant zit in de header..
nounou, dat is wel heel overdreven zeg!quote:
ja, dat vind jij een snoepje he!quote:
quote:Gelijk heel Nederland een gelukkig nieuwjaar wensen? Het kan! De @work Voicemail staat voor je klaar: 035-6555 332! #3FM #Bestewensen
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
Roel staat al met zijnvooraan om te bellen
[..]
Jij uiteraard ook de beste wensen Timoooooo! Dat het maar een mooi jaar mag wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAPPY NEW YEAR!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen een gezellig,gelukkig en gezond 2011 gewenst
Was een erg gezellige avond iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !Was leuk afgelopen nacht of niet dan ?
Jan Smit - Leef Nu Het Kan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig nieuwjaaren nu snel naar buiten
Ah, mooi man! Lekker begin dus van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een erg gezellige avond idd
Letterlijke vertaling van een paar regels van een nummer van Neil Youngquote:Laat het je niet naar beneden brengen
het is alleen kastelen branden
vind iemand die draait
en jij zal rondkomen
Ook zo! Of, zoals `n collega net in `n smsje schreef:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij uiteraard ook de beste wensen Timoooooo! Dat het maar een mooi jaar mag worden.
Een paar jongens die vannacht hier in de straat vuurwerk aan `t afsteken waren deden de New Kids naquote:Een heel goed 2011 gewenst met veel snelle motors,dikke auto`s,lekkere vrouwen, veel geld en natuurlijk je gezondheid![q]!
[quote]Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Wie is hier nou de snackbar, jij of ik. Haaaaaaaaakuuuuh !!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi man! Lekker begin dus van het nieuwe jaar.
Za hadden toen die kaarten in de verkoop waren dat weekend toch ook al kaarten voor LL beschikbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Kaarten voor Lowlands? Gelukkig is het al bijna augustus..............
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook zo! Of, zoals `n collega net in `n smsje schreef:
LOLquote:Een paar jongens die vannacht hier in de straat vuurwerk aan `t afsteken waren deden de New Kids na![]()
"Zag je dat,jonguh? daar ging die vuupijl: BAM!"![]()
Mwa, realtief rustig aangedaan hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jij Groningen op de kop gezet?
Volgens mij wel jahquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Za hadden toen die kaarten in de verkoop waren dat weekend toch ook al kaarten voor LL beschikbaar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Heeft die Anouk nou 2 kids van twee verschillende gasten? Damn. Ze heeft volgens mij ook al een kind van die Postmen knakker.
4 kids in totaal?! Sterkte met de opvoeding...Damn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft drie kids van Postmen, en één van die Dox (
) ofzo.
Speaking of wich: Postmen werd de afgelopen dagen gepost in het HipHop topic in MUZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Heeft die Anouk nou 2 kids van twee verschillende gasten? Damn. Ze heeft volgens mij ook al een kind van die Postmen knakker.
Ze straalt uit een hele sterke onafhankelijke vrouw te zijn, dat is ze dus totaal niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
4 kids in totaal?! Sterkte met de opvoeding...Damn.
Jij ookquote:
ook zoquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef Evertjan het volgende:
allemaal de beste wensen voor 2011 IK zie dat ik een paar topics heb gemist
Gagaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:25 schreef Evertjan het volgende:
Lady GagaAlejendro was wel een goede single in 2010
Tieten kont, tieten kont, tieten kont kont kontquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:34 schreef borisz het volgende:
Klapt u allemaal mee met de radetzky-mars
Niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Evertjan het volgende:
liggen de nachtbrakers nu nog op bed?
quote:
Oh, vetquote:
quote:
Typ gewoon het woord Skiddilly en hij gaat jou ook wel followenquote:
Even proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Typ gewoon het woord Skiddilly en hij gaat jou ook wel followen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:29 schreef Evertjan het volgende:
ik vrees nu al de maandag met al die collega's die je de ''beste wensen'' wensen. Maar het rest van het jaar moet je uit kijken dat je geen mes in de rug krijgt van ze
Op zich wel gezellig jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:09 schreef CindieY het volgende:
Pino, hoe was Zwolle eigenlijk? Zag dat je laat thuis was
Ow, dat zal wel ja, tis altijd wel beroerd als 't superdruk is in Zwolle. Daarom zijn wij de stad ook niet in geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op zich wel gezellig ja
Alleen de garderobe en muntjesverkoop was een fail. In totaal een uur gewacht, weinig medewerkers en ook nog allemaal oudjes
Jep!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:17 schreef miieejj het volgende:
![]()
iedereen een fijne jaarwisseling gehad ??
Wij ook niet, Weijenbelt hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, dat zal wel ja, tis altijd wel beroerd als 't superdruk is in Zwolle. Daarom zijn wij de stad ook niet in geweest.
Een top 50 van het afgelopen jaar hè. Ik blijf luisteren, andere keer maar eens die DJ Sandstorm jaarmix luisteren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar eens even de Dj Sandstorm jaarmix terugluisteren.
Neem aan dat de MT50 nu niet hele goede platen heeft?
Zeker. Voel de nasleep wel even. Iemand nog goede katertips?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
GoeiemiddagGoede jaarwisseling gehad?
Een ei bakken met de eierdooier heel. Werkt als een tierelier tegen misselijkheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zeker. Voel de nasleep wel even. Iemand nog goede katertips?
Bier.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al gedaan, het gaat nu meer om de hoofdpijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een ei bakken met de eierdooier heel. Werkt als een tierelier tegen misselijkheid.
Uitstel van executiequote:
Je moet gewoon veel water drinken. Dat kun je alleen nog beter voor je gaat slapen doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
om 7uur naar bed, om 12uur was ik er weer uit. zit nu films te kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Evertjan het volgende:
liggen de nachtbrakers nu nog op bed?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al gedaan, het gaat nu meer om de hoofdpijn![]()
[..]
Uitstel van executie
Hm, hoofdpijn had ik voor 't eerst in m'n leven vorige week vrijdagochtend en die was ook wel weer weg na 't douchen. Zorgen dat je weer genoeg vocht in je krijgt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al gedaan, het gaat nu meer om de hoofdpijn![]()
[..]
Uitstel van executie
Dit. Heb nog nooit koppijn gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel water drinken. Dat kun je alleen nog beter voor je gaat slapen doen
klopt, ja. Normaal doe ik dat ook wel, maar ik was echt te moe deze keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel water drinken. Dat kun je alleen nog beter voor je gaat slapen doen
Vooral tegen misselijkheid, ja, niet zozeer tegen hoofdpijn dacht ik. Ik hoorde ook wel eens dat zuivelproducten werken tegen katers, maar of dat nou de misselijkheid of de hoofdpijn is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:12 schreef Zeroku het volgende:
Of vet eten, dat werkt ook wel denk ik.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Evertjan het volgende:
zometeen lekker een BBQ-chicken pizza in de oven gooien
Pizza, goed idee. Straks maar eens bestellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Evertjan het volgende:
zometeen lekker een BBQ-chicken pizza in de oven gooien
quote:
Leuk, dan kunnen we onze SR-verslaving aan dat nummer komende week nog even voortzettenquote:
Doen ze dat niet elk jaar, de nummer 1 van SR als MH de week erna ? Volgens mij welquote:
Proost.quote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze dat niet elk jaar, de nummer 1 van SR als MH de week erna ? Volgens mij wel.
Middag trouwens.
Dat is altijd ja, helaas in dit geval.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze dat niet elk jaar, de nummer 1 van SR als MH de week erna ? Volgens mij wel.
Middag trouwens.
Niets helaas hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is altijd ja, helaas in dit geval.
Zal die 'grappige'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:14 schreef alors het volgende:
Is er al bekend wie Ekdoms uren gaat overnemen? Ik neem aan dat hij nog even vrij heeft...
Michiel doet toch Giel?
LORD NO!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal die 'grappige'Roos
wel zijn.
Gelukkig zit ik dan weer op schoolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal die 'grappige'Roos
wel zijn.
Schoolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik dan weer op school.
Roos is volgens mij wel de invaltante ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal die 'grappige'Roos
wel zijn.
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
SchoolZullen we 't er nog even niet over hebben? Vandaag nog zondag en morgen ook
ik meen dat Michiel en Roos vannacht zeiden dat Ekdom er gewoon is. Hij is ook gewoon in Nederland. Coen zit in Costa Rica en Giel in Oman.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:14 schreef alors het volgende:
Is er al bekend wie Ekdoms uren gaat overnemen? Ik neem aan dat hij nog even vrij heeft...
Michiel doet toch Giel?
Wat een baas is het toch.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen dat Michiel en Roos vannacht zeiden dat Ekdom er gewoon is. Hij is ook gewoon in Nederland. Coen zit in Costa Rica en Giel in Oman.
Ik neem aan dat Giel een enkeltje heeft genomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen dat Michiel en Roos vannacht zeiden dat Ekdom er gewoon is. Hij is ook gewoon in Nederland. Coen zit in Costa Rica en Giel in Oman.
Ik dacht ook wel dat hij in NL zou zijn, zijn kindjes moeten tenslotte ook gewoon weer naar school... Maar ik dacht misschien geven ze hem nog een weekje vrijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een baas is het toch.![]()
Oh hey, gelukkig nieuwjaar iedereen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Giel een enkeltje heeft genomen.
Welke?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
Hop, pizza besteldEn nu maar wachten.
Four Cheese van Domino'squote:
Jammiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
Hop, pizza besteldEn nu maar wachten.
Dankje en badderse!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammie, ga ik straks ook doen, maar ga eerst lekker in bad liggen
.
Smakelijk alvast.
Dat laatste heb ik nu ook, en een tomatensoepje erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Four Cheese van Domino'sEn een stokbroodje met kruidenboter erbij.
Ik had eigenlijk zelf stokbrood met kruidenboter moeten halen, bedenk ik me nu, altijd goed snackfood om in te huis hebben namelijk. Maar vergetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nu ook, en een tomatensoepje erbij
Ach, jij kan tenminste pizza bestellen, in Nieuwleusen zit dat nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk zelf stokbrood met kruidenboter moeten halen, bedenk ik me nu, altijd goed snackfood om in te huis hebben namelijk. Maar vergeten
Caro op 1
Ik kan van alles bestellen, altijd makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, jij kan tenminste pizza bestellen, in Nieuwleusen zit dat niet
Hier zijn meerdere zaken, maar helaas geen domino's of new york pizzaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, jij kan tenminste pizza bestellen, in Nieuwleusen zit dat niet
New York Pizza is ook helemaal niet zo denderend. Eigenlijk kun je 't beste gewoon de lokale pizzeria's hebben, maar dat gaat al helemaal lang duren vandaag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier zijn meerdere zaken, maar helaas geen domino's of new york pizza.
Mwah new york gaat wel vind ik, domino's is beter. De lokale pizzeria hier bezorgd tegenwoordig niet meer, nu moet je dus bestellen bij een shoarma boer. Gelukkig is er een goede shoarmazaak met goede pizza's die wel bezorgd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
New York Pizza is ook helemaal niet zo denderend. Eigenlijk kun je 't beste gewoon de lokale pizzeria's hebben, maar dat gaat al helemaal lang duren vandaag.
Wat ben ik toch blij dat ik in een fatsoenlijke stad woonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah new york gaat wel vind ik, domino's is beter. De lokale pizzeria hier bezorgd tegenwoordig niet meer, nu moet je dus bestellen bij een shoarma boer. Gelukkig is er een goede shoarmazaak met goede pizza's die wel bezorgd.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik in een fatsoenlijke stad woon
LOL, maar heeft Arcee toegang tot de database ofzoquote:
Er zit wel een shoarmatent, maar geen idee of die vandaag open is. En er zijn tig cafetarias en Chinezen, maar daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan van alles bestellen, altijd makkelijkalhoewel pizza in de oven tig keer goedkoper is, maar ik heb dan weer geen oven
Zit er in Nieuwleusen helemaal niks dan, waar je kunt bestellen? Zelfs 't dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom heeft een pizzeria
Nja, jij hebt ook nog ouders die voor je kunnen kokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zit wel een shoarmatent, maar geen idee of die vandaag open is. En er zijn tig cafetarias en Chinezen, maar daar heb ik geen zin in.
Denk het wel ja, hij doet ook alle stats enzovoort.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
LOL, maar heeft Arcee toegang tot de database ofzo
Das waar ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nja, jij hebt ook nog ouders die voor je kunnen koken
er is weinig leven in dit topicquote:
Och, mensen zullen wel verplichtingen enzo hebben. Ik ga me ook eens een tijdje van dit topic verwijderen, pizza is binnen en ik ga even film kijkenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, mensen zullen wel verplichtingen enzo hebben. Ik ga me ook eens een tijdje van dit topic verwijderen, pizza is binnen en ik ga even film kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |