Een top 50 van het afgelopen jaar hè. Ik blijf luisteren, andere keer maar eens die DJ Sandstorm jaarmix luisteren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Zo maar eens even de Dj Sandstorm jaarmix terugluisteren.
Neem aan dat de MT50 nu niet hele goede platen heeft?
Zeker. Voel de nasleep wel even. Iemand nog goede katertips?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
GoeiemiddagGoede jaarwisseling gehad?
Een ei bakken met de eierdooier heel. Werkt als een tierelier tegen misselijkheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zeker. Voel de nasleep wel even. Iemand nog goede katertips?
Bier.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al gedaan, het gaat nu meer om de hoofdpijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een ei bakken met de eierdooier heel. Werkt als een tierelier tegen misselijkheid.
Uitstel van executiequote:
Je moet gewoon veel water drinken. Dat kun je alleen nog beter voor je gaat slapen doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
om 7uur naar bed, om 12uur was ik er weer uit. zit nu films te kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Evertjan het volgende:
liggen de nachtbrakers nu nog op bed?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al gedaan, het gaat nu meer om de hoofdpijn![]()
[..]
Uitstel van executie
Hm, hoofdpijn had ik voor 't eerst in m'n leven vorige week vrijdagochtend en die was ook wel weer weg na 't douchen. Zorgen dat je weer genoeg vocht in je krijgt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al gedaan, het gaat nu meer om de hoofdpijn![]()
[..]
Uitstel van executie
Dit. Heb nog nooit koppijn gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel water drinken. Dat kun je alleen nog beter voor je gaat slapen doen
klopt, ja. Normaal doe ik dat ook wel, maar ik was echt te moe deze keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel water drinken. Dat kun je alleen nog beter voor je gaat slapen doen
Vooral tegen misselijkheid, ja, niet zozeer tegen hoofdpijn dacht ik. Ik hoorde ook wel eens dat zuivelproducten werken tegen katers, maar of dat nou de misselijkheid of de hoofdpijn is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:12 schreef Zeroku het volgende:
Of vet eten, dat werkt ook wel denk ik.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Evertjan het volgende:
zometeen lekker een BBQ-chicken pizza in de oven gooien
Pizza, goed idee. Straks maar eens bestellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Evertjan het volgende:
zometeen lekker een BBQ-chicken pizza in de oven gooien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |