Overdag zegje het ook zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je een fles champagne achter je kiezen hebt
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
Katy Perry met haar 2 grote talenten nu op de antenne
Die hebben we net gister nieuw gemaakt, we hebben alleen nog een nowplaying nodig in deze balk:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een dezer dagen eens een nieuwe header voor de OP maken :-)
Daar doelde ik op ;-)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben we net gister nieuw gemaakt, we hebben alleen nog een nowplaying nodig in deze balk:
http://i54.tinypic.com/20rpmd2.png
oh okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar doelde ik op ;-)
Heb dat "systeem" nog, heb heel lang een live NP als UserIcon gehad :-)
Die Terry Gordon van Skiddilly, die gaat voor mij Ierse bierviltjes verzamelenquote:
Vet!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die Terry Gordon van Skiddilly, die gaat voor mij Ierse bierviltjes verzamelen
quote:
Ik vind zwart op rood niet het best leesbaar...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oh okeWe hadden gister al bedacht hoe het eruit moest komen te zien
[ afbeelding ] zoiets. Dus een stukje van de kant, netzoals '3fm' een stukje van de kant zit in de header..
nounou, dat is wel heel overdreven zeg!quote:
ja, dat vind jij een snoepje he!quote:
quote:Gelijk heel Nederland een gelukkig nieuwjaar wensen? Het kan! De @work Voicemail staat voor je klaar: 035-6555 332! #3FM #Bestewensen
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
Roel staat al met zijnvooraan om te bellen
[..]
Jij uiteraard ook de beste wensen Timoooooo! Dat het maar een mooi jaar mag wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAPPY NEW YEAR!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen een gezellig,gelukkig en gezond 2011 gewenst
Was een erg gezellige avond iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !Was leuk afgelopen nacht of niet dan ?
Jan Smit - Leef Nu Het Kan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig nieuwjaaren nu snel naar buiten
Ah, mooi man! Lekker begin dus van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een erg gezellige avond idd
Letterlijke vertaling van een paar regels van een nummer van Neil Youngquote:Laat het je niet naar beneden brengen
het is alleen kastelen branden
vind iemand die draait
en jij zal rondkomen
Ook zo! Of, zoals `n collega net in `n smsje schreef:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij uiteraard ook de beste wensen Timoooooo! Dat het maar een mooi jaar mag worden.
Een paar jongens die vannacht hier in de straat vuurwerk aan `t afsteken waren deden de New Kids naquote:Een heel goed 2011 gewenst met veel snelle motors,dikke auto`s,lekkere vrouwen, veel geld en natuurlijk je gezondheid![q]!
[quote]Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Wie is hier nou de snackbar, jij of ik. Haaaaaaaaakuuuuh !!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi man! Lekker begin dus van het nieuwe jaar.
Za hadden toen die kaarten in de verkoop waren dat weekend toch ook al kaarten voor LL beschikbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Kaarten voor Lowlands? Gelukkig is het al bijna augustus..............
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook zo! Of, zoals `n collega net in `n smsje schreef:
LOLquote:Een paar jongens die vannacht hier in de straat vuurwerk aan `t afsteken waren deden de New Kids na![]()
"Zag je dat,jonguh? daar ging die vuupijl: BAM!"![]()
Mwa, realtief rustig aangedaan hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Jij Groningen op de kop gezet?
Volgens mij wel jahquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Za hadden toen die kaarten in de verkoop waren dat weekend toch ook al kaarten voor LL beschikbaar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Heeft die Anouk nou 2 kids van twee verschillende gasten? Damn. Ze heeft volgens mij ook al een kind van die Postmen knakker.
4 kids in totaal?! Sterkte met de opvoeding...Damn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft drie kids van Postmen, en één van die Dox (
) ofzo.
Speaking of wich: Postmen werd de afgelopen dagen gepost in het HipHop topic in MUZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Heeft die Anouk nou 2 kids van twee verschillende gasten? Damn. Ze heeft volgens mij ook al een kind van die Postmen knakker.
Ze straalt uit een hele sterke onafhankelijke vrouw te zijn, dat is ze dus totaal niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
4 kids in totaal?! Sterkte met de opvoeding...Damn.
Jij ookquote:
ook zoquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:24 schreef Evertjan het volgende:
allemaal de beste wensen voor 2011 IK zie dat ik een paar topics heb gemist
Gagaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:25 schreef Evertjan het volgende:
Lady GagaAlejendro was wel een goede single in 2010
Tieten kont, tieten kont, tieten kont kont kontquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:34 schreef borisz het volgende:
Klapt u allemaal mee met de radetzky-mars
Niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef Evertjan het volgende:
liggen de nachtbrakers nu nog op bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |