Red metal?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou graag rood zijn. Van bloed. En metal.
1 | Wat vorig jaar een [url=http://forum.fok.nl/topic/1388078]heel[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1388093]groot[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1388105]succes[/url] was, gaat FOK! dit jaar gewoon herhalen. Om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je naar de [url=http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php]kleurtjestool[/url]™ gaan om je nick een kleurtje te geven. Wees er snel bij, want de duur van de actie is beperkt. |
kan niet schat, je bent crewquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil GGMM een gelukkig nieuwjaar wensen.
En ik wil nog steeds de tag gourmetslet.
Ik wil jou ook een gelukkig nieuwjaar wensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil GGMM een gelukkig nieuwjaar wensen.
En ik wil nog steeds de tag gourmetslet.
Daar heb je heul geen tag voor nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
[..]
Ik wil een hopeloze drugsverslaafde zijn.
nou ja, je hebt natuurlijk triggershot, die is Groene Moderator, maar dat is dus wel een moderator tag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan dat dan niet?
Yvonne zou het goed vinden, die weet hoeveel ik van gourmetten hou.
half dronken enzo.... dus sorry dat het zo lang duurde !quote:
Dat is deel twéé duhh.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:46 schreef Dottey het volgende:
Wat vorig jaar een heel groot succes was, gaat FOK! dit jaar gewoon herhalen. Om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je naar de kleurtjestool gaan om je nick een kleurtje te geven. Wees er snel bij, want de duur van de actie is beperkt.
Deel 1: Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2
Deel een van dit jaar was dat dus... dus dit is dan toch deel IIquote:
Een echte man gaat geen ruzie uit de weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ook dat kan niet, want dan krijgt GM ruzie met Danny
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:51 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kan je wel een crewtag krijgen:
Glowmous, ik wil een kleurtje.
Zodra ik m'n tag heb doe ik dat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je blauw nemen! Niet groen!
Ik heb een gulde middenweg gezochtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie
dit is deel 1
Zoiets gaat snel zegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb een gulde middenweg gezocht![]()
weltruste alvast! Voel me verdomde hyper en dronken van de kinderchampagne
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Toch niet die van Tjakka he? Bazenspul, m'n jongens liggen allebei uitgeteld op bed van dat goedjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eerst pics!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik ook een tag aanvragen?
Ik wil BOOBS!!
Ga maar zoeken in S&Gquote:
Wat niet gevonden?quote:
Of hij vond het niksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat hij een beetje overdondert was door de foto's...
Waar al die eenzame mannen zitten, die op elke foto reageren met 'Owwhh leuke stijlvolle foto's!" ?quote:
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:06 schreef Skillstorm het volgende:
Damn, mijn benen zijn echt helemaal kapot van constant lopen en fietsen de hele dag door en zelfs in de nacht. Ik heb echt heel weinig stilgezeten vandaag
nee, met "ohnomnomnom, meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar al die eenzame mannen zitten, die op elke foto reageren met 'Owwhh leuke stijlvolle foto's!" ?
Hmm lkkr hoor daar wil ik wel meer van sienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar al die eenzame mannen zitten, die op elke foto reageren met 'Owwhh leuke stijlvolle foto's!" ?
Dat zou goed kunnen, of dat is KPD, ik kom daar nooit want dan wil ik alrtijd weten wie het is of wiens kloon het isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
GMTAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr hoor daar wil ik wel meer van sien
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, met "ohnomnomnom, meerdaar wil ik wel meer van zien
lekkorlekkor
"
Mja, dat dus ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr hoor daar wil ik wel meer van sien
Ah, daarom kom je daar nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, of dat is KPD, ik kom daar nooit want dan wil ik alrtijd weten wie het is of wiens kloon het is
en die gewaagde pics van jou ontvang ik al gewoon via de PM, dus ook daarom hoef je niet naar V S&Gquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:46 schreef Dottey het volgende:
Wat vorig jaar een heel groot succes was, gaat FOK! dit jaar gewoon herhalen. Om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je naar de kleurtjestool gaan om je nick een kleurtje te geven. Wees er snel bij, want de duur van de actie is beperkt.
VORIG DEEL: Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2
Volgens mij was het vorig jaar weg toen glowmouse wakker werd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:25 schreef Skillstorm het volgende:
Weet iemand hoe lang we deze tags mogen houden?
Hopen dat die een lange winterslaap houdt dit jaar danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar weg toen glowmouse wakker werd.
GlowMouse lief aankijken, maar volgens mij slaapt ie of istie er niet.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Ik wil graag als tag: UFO's bestaan.
Jij werd ook als laatste gekozen bij trefbal?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:57 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Ik heb ook om een tag gevraagd in het vorige topic.
Ik word gewoon overgeslagen.middelbare school history repeats
[..]
Sport is uiteindelijk het enige geworden waar ik wel in slaag.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij werd ook als laatste gekozen bij trefbal?
Naisquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:58 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
Sport is uiteindelijk het enige geworden waar ik wel in slaag.
de kleur kan je zelf doen, staat in de OP hoequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik wil graag paars met tag Fok! playboy.
Geluktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de kleur kan je zelf doen, staat in de OP hoe
Prachtig!!quote:
Playboy kleur tochhh.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prachtig!!
Zeer mannelijke kleur ook
Dit is beter!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Playboy kleur tochhh.
Ik heb al een andere
Groenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:03 schreef KoningStoma het volgende:
Is dit nou groen of bruin? Kleurenblindheid...
Tag gaat nog wel even duren, GM slaaptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:04 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Alweer een andere? Is mijn tag al anders?
De achtste komt wel in de buurt van bruinquote:
Hoelang blijven die kleuren dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De achtste komt wel in de buurt van bruin
Het is heel lichtbruinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:06 schreef KoningStoma het volgende:
Dat lijkt voor mij meer lichtgroen
Zie ik eruit als een kleurtjesexpertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hoelang blijven die kleuren dan?
welterusten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel lichtbruin
[..]
Zie ik eruit als een kleurtjesexpert![]()
Ik ga slapen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
Zet mij maar op zwart met deze zwakzinnigheid.
Misschien had je wat moeten drinken vanavond, dan valt het alemaal wel mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Ludo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien had jij gewoon wat meer van je moeders borst moeten drinken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien had je wat moeten drinken vanavond, dan valt het alemaal wel mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien had jij gewoon wat meer van je moeders borst moeten drinken.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:46 schreef Dottey het volgende:
VORIG DEEL: Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2
Cerror-humeur is het woord van 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een beetje een Cerror-humeur, gaat alles wel goed met je?
Het zal me wat naatje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:20 schreef naatje_1 het volgende:
kan niet meer ludo:
Helaas, deze promotie-actie is inmiddels afgelopen. Het heeft geen zin om (forum-)admins of GM zelf te benaderen voor een voorkeursbehandeling (echt waar).
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wie heeft er tubgirl nog nooit gezien?
wat is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wie heeft er tubgirl nog nooit gezien?
Uitlokken, ban. So long kk paultjuhhhh!quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Uitlokken, ban. So long kk paultjuhhhh!
WHAHA LUDO IS GEEN MOD MEER HAAhaa GOEDE GRAP MANquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind mij in 't zwart ontzettend geil.
Kom we gaan relschoppen in feedback.quote:
dan loop je toch weer met een glide in your stride over straat toch. tsss.quote:
GA NAAR EEN WARM LANDquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:28 schreef Wasmachinemann het volgende:
TERING HE, IK WIL ME KLEUR TERUG!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan dus neit meer achterlijke gladiool!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wil een groen kleurtje, met het tagje ''Mr. Right''.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat kan dus neit meer achterlijke gladiool!
voor mij maken ze wel een uitzonderingquote:
1na laatste dag van het jaar een gigantische klap gekregen, brrr.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
voor mij maken ze wel een uitzondering
en hoezo nog geen gelukkig nieuwjaar?
zodat de zielige, vriendloze mensen iets leuks hadden en zich gelukkig voelen.quote:
Dat is wel geluktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
zodat de zielige, vriendloze mensen iets leuks hadden en zich gelukkig voelen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:04 schreef Annnet het volgende:
[..]
1na laatste dag van het jaar een gigantische klap gekregen, brrr.
[..]
Verdomme. dat vind ik dus echt niet fabulous.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat kan dus neit meer achterlijke gladiool!
+1quote:
Ga weg man, je bent niet eens een vrouw..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Hoi ik wil graag een voorkeurspositie. Groetjes.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga weg man, je bent niet eens een vrouw..
Ik mis mijn paarse 'klapjosti' tag nu al.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:04 schreef Annnet het volgende:
Nee, afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
LOL was het alleen voor gisterochtend?![]()
Annet is stiekem Sjineesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:00 schreef Beach het volgende:
[..]
voor mij maken ze wel een uitzondering
en hoezo nog geen gelukkig nieuwjaar?
zo'n actie moet je niet te vaak houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |