quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
Zet mij maar op zwart met deze zwakzinnigheid.
Misschien had je wat moeten drinken vanavond, dan valt het alemaal wel mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Ludo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien had jij gewoon wat meer van je moeders borst moeten drinken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien had je wat moeten drinken vanavond, dan valt het alemaal wel mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:15 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien had jij gewoon wat meer van je moeders borst moeten drinken.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:46 schreef Dottey het volgende:
Wat vorig jaar een heel groot succes was, gaat FOK! dit jaar gewoon herhalen. Om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je naar de kleurtjestool gaan om je nick een kleurtje te geven. Wees er snel bij, want de duur van de actie is beperkt.
VORIG DEEL: Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2
Cerror-humeur is het woord van 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een beetje een Cerror-humeur, gaat alles wel goed met je?
Het zal me wat naatje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:20 schreef naatje_1 het volgende:
kan niet meer ludo:
Helaas, deze promotie-actie is inmiddels afgelopen. Het heeft geen zin om (forum-)admins of GM zelf te benaderen voor een voorkeursbehandeling (echt waar).
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wie heeft er tubgirl nog nooit gezien?
wat is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wie heeft er tubgirl nog nooit gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |