Ook voor jou TLK, dat het maar een goed jaar mag wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Happy 2011 en kusjes allemaal
Jij ook de beste wensen kereltjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
Sweet dreams Kallyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, laat ik maar eens verstandig zijn, morgen staan die ventjes weer vroeg op en ik dus ook wakker
Slaap lekker allemaal
trusten schoonheidquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, laat ik maar eens verstandig zijn, morgen staan die ventjes weer vroeg op en ik dus ook wakker
Slaap lekker allemaal
Fair enough, je bent nummer 5 die blauw kiest. Niemand kiest roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:39 schreef gomi het volgende:
[..]
die 2e dan, maar ik ben niet van de te opvallende kleuren he
OKeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:26 schreef gomi het volgende:
@ bos
nu nog ff niet
moeten de jaarplanning nog doen enzo. en als we die imn grote lijnen hebben weet ik meer
Yuk, dat lijkt me echt een nare kleur eigenlijkquote:
hmm ms is blauw dan wel de juiste keuzequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, je bent nummer 5 die blauw kiest. Niemand kiest rood
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ms is blauw dan wel de juiste keuze
ik ben er nog steeds blij meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:41 schreef gomi het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:41 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de blauwe had en dat jij dat pastquote:
Ja iig zondags. Zaterdags ben ik anders zo laat pas thuis en dat vind ik niet fijn. Mag dus ook best een 14.30 wedstrijd zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:43 schreef gomi het volgende:
[..]
je had t liefst zondag 12.30 wedstrijd toch?
Heel verstandig. Een mens heeft immers ook rust nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook aan mijn laatste biertje bezig
nee idd snap ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja iig zondags. Zaterdags ben ik anders zo laat pas thuis en dat vind ik niet fijn. Mag dus ook best een 14.30 wedstrijd zijn.
wij maken de fles champagne ook nog leeg en dan ook gedaan hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook aan mijn laatste biertje bezig
Dan moet ik die wel eerst kopen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd snap ik wel
zo een avondwedstrijd wordt idd erg laat dan voor je terug bent enzo
maar zoek een leuk zondagwedstrijd en
jij komt met ajax sjaal he
precies man, was gewoon een geintje van me hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet ik die wel eerst kopen..
en dat zou achterbaks zijn ook. Ik kom gewoon als neutrale voetballiefhebber
Okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef gomi het volgende:
[..]
precies man, was gewoon een geintje van me he
ik zit ook niet met sjaal enzo hoor
jij bent geen ajax fan, dus jij moet dat ding ook niet dragen.
heheh dat is idd de makkelijke keuze hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:57 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik ze allebei gewoon willen
Ja, of ik ben gewoon hebberigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh dat is idd de makkelijke keuze he
Ja, alleen vlieg ik maandag al terug naar Londen en zijn voor die tijd de winkels niet meer openquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wat let je dan? als je ze alle 2 wil, gewoon alle 2 halen
maar heb je dan geen van beiden gekocht voor die tijd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen vlieg ik maandag al terug naar Londen en zijn voor die tijd de winkels niet meer open
Nee want ik zag het vandaag laat in de middag pas toen het al te laat wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar heb je dan geen van beiden gekocht voor die tijd?
heheh denk jij alleen nog over idd, en als een van ons ff wat inschenkt oid killen we t topic tijdelijkquote:
waarom moeten we dan kiezen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want ik zag het vandaag laat in de middag pas toen het al te laat was
Gelukkig ben jij er nog thoughquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh denk jij alleen nog over idd, en als een van ons ff wat inschenkt oid killen we t topic tijdelijk
Nou, ik dacht misschien is 1 genoegquote:
ik ben niet zo moeilijk hequote:
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i aim to please
sometimes
hmmm nu verwacht mijn vriendin zo weer een hele hoop
maar welke heb je al gehaald dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik dacht misschien is 1 genoeg![]()
Ik heb er dus helemaal nog geenquote:
Ja dat heb ik ook. Ik ben dan wel voor psv, maar ga iemand echt niet anders behandelen omdat hij voor AJax is enzo .quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk he
voetbal is voor mij plezier en geen haat enzo en bij voetbal horen ook mensen met een andere voorkeur
precies, voetbal is plezier en niet meer dan datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Ik ben dan wel voor psv, maar ga iemand echt niet anders behandelen omdat hij voor AJax is enzo .
Ja, hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hey man
mooi, gelukkig en gezond 2011 he
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:13 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan ga je straks terug met niet eens 1?
Hier niet helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:14 schreef Bos81 het volgende:
Maar is er zondag geen koopzondag, het is tenslotte de eerste zondag van de maand
Okee, hier kan het ook goed pas volgende week zijn, ofdesnoods volgende maand pasquote:
we hebben hier nu elvis op tot de champagne leeg isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk/luister gewoon naar BOn JOvi.
Waarom?![]()
Okee, het is geen slechte muziek, maar hij is zo over the top en live zo,, tja..
Hier is het altijd de laatste zondag van de maandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, hier kan het ook goed pas volgende week zijn, ofdesnoods volgende maand pas
Ehm, misschien als ik iemand anders vraag als ik die iemand geld stuurquote:
ah k. als je t echt wilt valt dat altijd te regelen denk ik hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, misschien als ik iemand anders vraag als ik die iemand geld stuur
Misschienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. als je t echt wilt valt dat altijd te regelen denk ik he
Hier in Eindhoven in het centrum komende zondag. Of is dat te ver reizen voor je?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het altijd de laatste zondag van de maand
Ja, dat is ongeveer 2 uur vanaf Hoofddorp helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven in het centrum komende zondag. Of is dat te ver reizen voor je?
Jammer jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer 2 uur vanaf Hoofddorp helaas
Welterusten Gomi en fijne dag en goed jaar natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:28 schreef gomi het volgende:
hey maar ik ga hier nokken
laters allemaal en have fun met alles wat je doet he
Houdoequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:28 schreef gomi het volgende:
hey maar ik ga hier nokken
laters allemaal en have fun met alles wat je doet he
Dan heb je nog ruim 24 uur jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:09 schreef Zeroku het volgende:
Morgen pas om 5 uur werken, dus ik kan nog wel ff uitslapen.
Dat is vanmiddag 17.00 uur. Morgen 5 uur is over iets minder dan 25 uurquote:
Begreep ik natuurlijk wel. Plaagde je alleen maarquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begreep ik natuurlijk wel. Plaagde je alleen maar
Mogguh Chocoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij ook gelukkig nieuwjaar gewenst Pisces
ik zie hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vannacht of vanochtend nog op die kleurtjesactie en hij doet het zie
Ik ben alvast weer klaar voor het EKquote:
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben alvast weer klaar voor het EK
Niet in combi daarmee neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Alleen je kerstUI klopt niet
Thanksquote:
Dat is wel een beetje kort...quote:
Nee, heb niks met mijn vader afgesproken, dus vooralsnog blijf ik lekker de hele dag thuisquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje kort...
En ik heb wel goed geslapen, maar lag er pas om twee uur in en dat is best wel enorm laat voor mijn doen.
Vandaag nog naar familie ofzo?
Ook lekker, zeker als je maar drie uur geslapen hebt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heb niks met mijn vader afgesproken, dus vooralsnog blijf ik lekker de hele dag thuis
Jij wel?
Okee, toen ik een jaar of 15 was. mocht ik het zelf weten, volgens mij. Tenzij mijn ouders aan de beurt waren om de familie aan vaders katn te ontvangen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook lekker, zeker als je maar drie uur geslapen hebt.
Ik ga er niet aan ontkomen denk ik.
Als ik echt niet wil zou ik ook niet per se mee moeten denk ik, maar ik weet dat het gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, toen ik een jaar of 15 was. mocht ik het zelf weten, volgens mij. Tenzij mijn ouders aan de beurt waren om de familie aan vaders katn te ontvangen..
Maar wel lastig voor je
Okee, ik ga zo even lekker in bad, Water loopt al. Even ontspannen, misschien dat dat een beetje helpt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik echt niet wil zou ik ook niet per se mee moeten denk ik, maar ik weet dat het gewaardeerd wordt.
Vast wel! En lekker zal het sowieso zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ga zo even lekker in bad, Water loopt al. Even ontspannen, misschien dat dat een beetje helpt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast wel! En lekker zal het sowieso zijn.
Ben je zo aan het stuiteren dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC, dalijk moet mijn mammie mij in een dwangbuis stoppen.
ja mijn moeder zei net; wat ben je drukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC, dalijk moet mijn mammie mij in een dwangbuis stoppen.
Je moest eens weten.quote:
Dat had mijn moeder gisteren doen ik idioot deed met Benny omdat ik enthousiast word van dat Feedback topicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten.CC en ik zijn enorm... Euh... Mee gaan leven.
Papa Lutte: Laura wat zit je nu alweer te lachen?
Okee, hadden mijn ouders ook wel eens, toen ik achter de PC zat en opeens begon te lachen, voordat ik een eigen PC kon kopen en op mijn kamer ging FOK!en en zuks.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten.CC en ik zijn enorm... Euh... Mee gaan leven.
Papa Lutte: Laura wat zit je nu alweer te lachen?
Jaaaaa!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder gisteren doen ik idioot deed met Benny omdat ik enthousiast word van dat Feedback topic
Ja, ik zit altijd in de huiskamer, en als we dan op TC zitten of er is iets leuks op FOK! gaan ze gelijk helemaal vragen stellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, hadden mijn ouders ook wel eens, toen ik achter de PC zat en opeens begon te lachen, voordat ik een eigen PC kon kopen en op mijn kamer ging FOK!en en zuks.
ik ken hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik zit altijd in de huiskamer, en als we dan op TC zitten of er is iets leuks op FOK! gaan ze gelijk helemaal vragen stellen.
Oeh bah, nee zo erg was het bij mij niet, maar ja ik was toen 21+ en jij bent slechts 15 en een meisje. Dat scheelt ook weer, denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik zit altijd in de huiskamer, en als we dan op TC zitten of er is iets leuks op FOK! gaan ze gelijk helemaal vragen stellen.
Jup, dat enge internet... Ik heb ze wel over dat knutselen vertelt, dat vonden ze dan wel weer leuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah, nee zo erg was het bij mij niet, maar ja ik was toen 21+ en jij bent slechts 15 en een meisje. Dat scheelt ook weer, denk ik.
Ik zei het ook tegen mijn moeder en die wil dan dat ik wat uitprint als er ideeën komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, dat enge internet... Ik heb ze wel over dat knutselen vertelt, dat vonden ze dan wel weer leuk.
Heb je lang thuisgewoond?
Veel plezier Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef Bos81 het volgende:
In Bad, tot over een minuut of 20 denk ik
Ruim 27 jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, dat enge internet... Ik heb ze wel over dat knutselen vertelt, dat vonden ze dan wel weer leuk.
Heb je lang thuisgewoond?
Have fun!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef Bos81 het volgende:
In Bad, tot over een minuut of 20 denk ik
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja absoluut, nu modjes erbij, forum klaarzetten, rechten goed, faq maken en het is rond
Jah ik ook nogquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moeten de kindjes van Benny en mij toch wel smurfjes worden?
Het is dat er al een Knutselsmurf is, want anders..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moeten de kindjes van Benny en mij toch wel smurfjes worden?
aah okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik mis al 3 jaar 4 vingers, maar verder heb ik alles nog!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat er al een Knutselsmurf is, want anders..
Ik zie 4 1nen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
Het is 01-01-'11
ook wel weer iets moois, 3 1nen op een rij
Als je de tijd er bijzet, heb je de komende tijd zelfs 4 enenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
Het is 01-01-'11
ook wel weer iets moois, 3 1nen op een rij
jah sorry, nog niet wakkerquote:
maar gelukkig ben jij wakker genoegquote:
Even teruglezen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Ik ben iets van brak ofzo...
Maar het was wel keigezellig.
Sorry voor mijn postgedrag van vannacht
Ik kon gewoon niks lezen, alleen 1 zin dat je van Lutte houdtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Whehehehe ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
Zijn laatste post was, weltrusten, ik hou van julliequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niks lezen, alleen 1 zin dat je van Lutte houdt
toch goed geradenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn laatste post was, weltrusten, ik hou van jullie
Veel plezier Kallyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
Anyways, iedereen is ongedeerd en weer op, ik ga mijn huis opruimen, douchen en op visite straks
Tot laterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
Anyways, iedereen is ongedeerd en weer op, ik ga mijn huis opruimen, douchen en op visite straks
Tot laterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef Kally het volgende:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
iBenny
Kally
Bellatrix
D.
crv
-Miauw-
PatriQue89
-Vaduz-
Koen66
Symphonic
Zeroku
Marlalala
Pisces29
Loveless85
Rauzer
Pheno
gomi
pgrferrari
Patje1987
Myraela
Bos81
JJH
Graseter
tombolafan
Joooo-pi
Dr_Flash
Crazy-M
Cee
Karina
Tha_Erik
DeZwabber
Fir3fly
Laysa
eNGine10
Huppelmuts
Socios
motorbloempje
Lutte
Anonymousz
MissBitchy
DeLuna
De_Kardinaal
Avey
kitao
naatje_1
the_legend_killer
BONG4002
ranja
Chowi
Fairydust
Hier welquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
iBenny
Kally
Graseter
Pisces29
Tha_Erik
PatriQue89
Crazy-M
Chocolate-chick
Bos81
JJH
-Miauw-
Symphonic
Lutte
Koen66
Loveless85
Zeroku
Rauzer
Joooo-pi
-Vaduz-
Karina
pgrferrari
Flounder
Guppyfriend
UltraR
tdrone
Julus
Thermo18
DeZwabber
Bellatrix
LetsGame
Stuart
motorbloempje
borisz
naatje_1
Greys
PierreBetfair
ranja
Luthien87
Lijnloos
TheVulture
Magics
CaLeX
Phoenixbirdy
Myraela
Noek
Muck
Michhas
Elegy
EilandjeOnline
ThunderBitch
okee veel plezier en succes met afvallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad GTST kijken![]()
En ik ben alweer volop aan het wassen
Vanavond nog lekker fonduen.... en dan weer aan de shakes
11 Kilo eraf.... nog 10 kilo te gaan!![]()
Wehoehoe\hoee!
Veel plezier vriendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad GTST kijken![]()
En ik ben alweer volop aan het wassen
Vanavond nog lekker fonduen.... en dan weer aan de shakes
11 Kilo eraf.... nog 10 kilo te gaan!![]()
Wehoehoe\hoee!
vrolijk pasenquote:
Jemig, is het gek als ik zeg "het is maar een forum"?quote:
Roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef Stuart het volgende:
Blauw of rood![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jemig, is het gek als ik zeg "het is maar een forum"?
Jij moest niet wenen toen TAL kwam?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou ook van rood maar vind blauw ook mooiquote:
blauw is ook wel mooi, maar rood is veeeel mooierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou ook van rood maar vind blauw ook mooi
Ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
blauw is ook wel mooi, maar rood is veeeel mooier
Ik vind blauw mooiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen
Ik koos eerst rood en toen riepen 5 mensen allemaal blauw en dat rood stom is
Welkom Roosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
blauw is ook wel mooi, maar rood is veeeel mooier
Dan zeg ik het nietquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dan is weer te vraag welke je wanneer aantrekt
Rood in de zomer, blauw in de winterquote:
Juist andersomquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rood in de zomer, blauw in de winter
In de zomerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rood in de zomer, blauw in de winter
Je kent mij hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Juist andersom
Koel in de zomer
Heet in de winter
Ja, was wel tofquote:
quote:
aawh jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was wel tof. Alleen niet uit kunnen slapen, omdat werken
.
[..]![]()
.
Alleen hier sliep iedereen veel te vroegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh jammer
wel fijn dat het gezellig was
Ohw, das wel minder... nu dus flink brak?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was wel tof. Alleen niet uit kunnen slapen, omdat werken
.
Ja ik was al om 2 uur pittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen hier sliep iedereen veel te vroeg.
Hey halve garequote:
Mwa, dalijk ff douchen en dan zal het wel goedkomenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das wel minder... nu dus flink brak?
Heujquote:
Tssquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik was al om 2 uur pitten
Ik weet niet wat normaal is zo rond 1 januari...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, dalijk ff douchen en dan zal het wel goedkomen. Hopen dat het niet te druk is
Ik ook niet. Meeste komt denk ik met kerst. Maarja, ik zie welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat normaal is zo rond 1 januari...
Massolosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later mensen![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik moest een beetje wenen bij die jaarcijfers.
001 (___) 68143 iBennyquote:
Ohw zo...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
001 (___) 68143 iBenny
002 (048) 57126 Zeroku
003 (805) 50624 Kally
Alleen in de laatste maand scheelde het al 6.000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Best erg
Zeker als je je bedenkt hoe weinig het tot 2 maanden tussen ons scheelde.
sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen in de laatste maand scheelde het al 6.000
Dat gaat je geld kosten, knaapje.quote:
vervelendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:30 schreef Zeroku het volgende:
Door een iOS bug geeft Apple het jaar 2010 door ipv 2011. Hierdoor werkt oa. 9292ov, GVB en Shopreme en de Apple wekker app niet goed meer._________!
Wat een faalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:30 schreef Zeroku het volgende:
Door een iOS bug geeft Apple het jaar 2010 door ipv 2011. Hierdoor werkt oa. 9292ov, GVB en Shopreme en de Apple wekker app niet goed meer._________!
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een faal
Ook laatst met dat uur vooruit... toen ging de wekker een uur te laat af
Daar betaal je dan 500 euro per maand voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |