Ook voor jou TLK, dat het maar een goed jaar mag wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Happy 2011 en kusjes allemaal
Jij ook de beste wensen kereltjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:
Sweet dreams Kallyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, laat ik maar eens verstandig zijn, morgen staan die ventjes weer vroeg op en ik dus ook wakker
Slaap lekker allemaal
trusten schoonheidquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook afsluiten, laat ik maar eens verstandig zijn, morgen staan die ventjes weer vroeg op en ik dus ook wakker
Slaap lekker allemaal
Fair enough, je bent nummer 5 die blauw kiest. Niemand kiest roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:39 schreef gomi het volgende:
[..]
die 2e dan, maar ik ben niet van de te opvallende kleuren he
OKeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:26 schreef gomi het volgende:
@ bos
nu nog ff niet
moeten de jaarplanning nog doen enzo. en als we die imn grote lijnen hebben weet ik meer
Yuk, dat lijkt me echt een nare kleur eigenlijkquote:
hmm ms is blauw dan wel de juiste keuzequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough, je bent nummer 5 die blauw kiest. Niemand kiest rood
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ms is blauw dan wel de juiste keuze
ik ben er nog steeds blij meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:41 schreef gomi het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:41 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij de blauwe had en dat jij dat pastquote:
Ja iig zondags. Zaterdags ben ik anders zo laat pas thuis en dat vind ik niet fijn. Mag dus ook best een 14.30 wedstrijd zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:43 schreef gomi het volgende:
[..]
je had t liefst zondag 12.30 wedstrijd toch?
Heel verstandig. Een mens heeft immers ook rust nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook aan mijn laatste biertje bezig
nee idd snap ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja iig zondags. Zaterdags ben ik anders zo laat pas thuis en dat vind ik niet fijn. Mag dus ook best een 14.30 wedstrijd zijn.
wij maken de fles champagne ook nog leeg en dan ook gedaan hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook aan mijn laatste biertje bezig
Dan moet ik die wel eerst kopen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd snap ik wel
zo een avondwedstrijd wordt idd erg laat dan voor je terug bent enzo
maar zoek een leuk zondagwedstrijd en
jij komt met ajax sjaal he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |