Het stomme is dat het nog heel erg huurhuis voeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef sigme het volgende:
Syrena gefeliciteerd! Je echte eigen jouwalleen koophuis!
Uniek, ik ga zo naar bed. Morgen vroeg pissen.
Leuk! Nog een half uurtjequote:
Haiquote:
BrommerT of iets meer dan datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al gezegd dat ik gisteren een nieuwe brommer heb gekocht?
en hij rijdt heerlijk!
quote:
Nee, ik kwam ineens op het idee om de woonkamer anders in te richten, en bij het verslepen van de bank zei er iets in m'n rug *krak* en nu doet het pijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik was om 11:30 wakkerViel mee dus!
Heb wel een heerlijk, zen zondaggevoel. Morgen een start maken met het nieuwe hardloopschema. Zin in!
.
Is Razz al geweest btw?
Ik ga nu even een leuke game opzoeken en m'n dag gamend doorbrengen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu maar een cola-berenburg, werkt toch het best tegen een kater
Co! Zeg er iets van!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:16 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik heb ook weeris 40 minuten op de crosstrainer gestaan. Heb jij een bepaald programma dat je dan kijkt, uniekhoorn? Ik verveel me altijd zo op dat dingMaar het moet wel iets lekker doms zijn, niet iets waar ik echt voor wil gaan zitten
! Nu heb ik een half programma van Bridget gekeken, toen probeerde ik Style by Jury, maar daaraan ergerde ik me na 1 minuut al dood, dus toen maar clipjes gekeken op youtube. SYTYCD was ideaal voor tijdens het sporten, maarja, dat is afgelopen
Ik heb er vandaag de kracht niet voor, dus iedereen mag schrijven wat hij/zij wil.quote:
Mensen op een crosstrainer moeten gewoon lekker op de crosstrainer, Vikje!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Mensen op een crosstrainer moeten gewoon gaan hardlopen buiten! Muziekje op, genoeg te zien.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik schrijf graag weerisNet als sommige andere verbasteringen, waar ik nu even niet op kom
Den Haag is groter dan het Haagsche Bos hoor! Al heb ik deze buurt ook wel een beetje gezien nu, dus maar even richting Scheveningen of het centrum deze week.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef Laureline het volgende:
Dat Haagsche Bos ken ik nu wel uit m'n hoofd! En ivm kniegedoe vermijd ik het meestal als het nat/bevroren/besneeuwd is. Maar rennen/buiten sporten is wel fijner, dat klopt.
Rennen op het strand, da's voor echte bikkels!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Den Haag is groter dan het Haagsche Bos hoor! Al heb ik deze buurt ook wel een beetje gezien nu, dus maar even richting Scheveningen of het centrum deze week.
Het strand is al 20-30 minuten fietsen, dus daar ga ik voorlopig nog niet hardlopend naartoe. En als ik ernaartoe fiets en dan hardloop op het strand, is één van mijn argumenten voor hardlopen boven een andere sport weg (nml dat je direct als je de voordeur uitstapt met hardlopen kunt beginnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Rennen op het strand, da's voor echte bikkels!
Kruipt lekker weg achter een mok warme choco.
Zeg dat nog een keer als de alcohol is uitgewerktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook in den Haag wonen, lijkt me echt zo vreselijk tof!
Whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, kom hierheen danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
toffe fietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
raar toch, dat je internet niet werkt als de kabel er niet goed in zat!
wel een dag studeren gemist (had aardig wat internetbronnen nodig)
maar dit is 'm dan:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef conleche het volgende:
Potentieel interessant programma: http://gids.publiekeomroe(...)-thema:-lekker-dik!/
Idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef loveli het volgende:
Dik maakt me minder uit dat de gezondheidsrisico's die het met zich meebrengt.
Kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef loveli het volgende:
Dik maakt me minder uit dat de gezondheidsrisico's die het met zich meebrengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
^^quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
AurumNaar zeg! Sterkte voor de familie daarmee, zware shit...
Dat!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
AurumNaar zeg! Sterkte voor de familie daarmee, zware shit...
Zit je op een iPhone?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben net The men who stare bv goats gezien en hij is echt tof!
Ewan McGregor, George Clooney en Kevin Spacey in één film
Ik heb het net ook zitten kijken. Ik word daar niet boos van. Dat zijn de modematen ze kunnen niet maat 34 tot maat 40 voor model kiezen daar is hun kleding niet op gemaakt. Ze moeten alle kleding aan kunnen die hun in zijn rek hebben hangen. En als iemand maat 40 heeft gaat dat niet lukken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat naar zeg, _Aurum_. Sterkte ermee.
Ik word echt boos van dat programma![]()
. Alleen als je een vormloos plankje bent, ben je kennelijk goed genoeg voor de modewereld. Maar dat wist ik natuurlijk al.
Het is niet politiek correct om te zeggen, maar dat is best uit verhouding. Van boven dus wel maatje 34/36, en onder 40. Ik werd er ook niet boos van, zo is die wereld: als je uit duizenden meisjes met wèl de juiste maten kan kiezen, moet je als speciaal geval wel héél wat bijzonders zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Merel het volgende:
99 - 66 - 80 was dat meisje net toch? Straks zelf eens metenEn nu overschakelen naar NL1, en dan deze docu maar verder op uitzendinggemist kijken binnenkort.
Ja als ze zeggen dat maat 40 de standaard maat is voor de mode kunnen meisjes met maat 34-36 weer niet in de mode wereld. Er zijn genoeg meisjes die super dun zijn en die moeite hebben met aankomen. Dat is net zo erg dan iemand die te dik is en wat niet lukt om af te vallen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct om te zeggen, maar dat is best uit verhouding. Van boven dus wel maatje 34/36, en onder 40. Ik werd er ook niet boos van, zo is die wereld: als je uit duizenden meisjes met wèl de juiste maten kan kiezen, moet je als speciaal geval wel héél wat bijzonders zijn.
Waar ik wel boos van werd, was die klotezoon van die blonde moeder met overgewicht (blijkbaar ook nog een tv-presentator, nooitvangehoord). Jezus, wat was díe negatief naar haar toe. Ook over die therapie, direct "kansloos!" snauwen. Gadver, ik begrijp wel waarom ze zoveel troosteten nodig had. Omdat die hoerenzoon geen sprankje liefde aan haar kon geven, de lul!
Zou ze dat tegen hem zeggen ja?quote:
'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef neen het volgende:
[..]
Zou ze dat tegen hem zeggen ja?
Ik heb het niet gezien, geen idee wat haar beroep is dus
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat die modewereld eens mensen met normale maten moet laten zien in plaats van prachtige jonge vrouwen met mooie vormen een dieet op te dringenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Ewelina het volgende:
Idd, die zoon was wel erg hard. Wat een hork.
En dat meisje... tja, als je uit duizenden kan kiezen die wel de juiste maten hebben, dan houdt het op.
neen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef neen het volgende:
[..]
Zou ze dat tegen hem zeggen ja?
Ik heb het niet gezien, geen idee wat haar beroep is dus
Dan moeten ze homo's verbieden modeontwerper te worden. Die houden niet zo van curves. Please correct me if i'm wrong.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat die modewereld eens mensen met normale maten moet laten zien in plaats van prachtige jonge vrouwen met mooie vormen een dieet op te dringen.
Homo's haten idd alles met borsten en heupen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moeten ze homo's verbieden modeontwerper te worden. Die houden niet zo van curves. Please correct me if i'm wrong.
Ha, dat zeg ik ook altijd! Wat zijn we politiek incorrect bezig, loveliquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moeten ze homo's verbieden modeontwerper te worden. Die houden niet zo van curves. Please correct me if i'm wrong.
maat 34/36 is een normale slanke maat. Er zijn genoeg meisjes met die maten. En als je niet zo slank bent moet je geen model worden. Ik zing vals ik word daarom ook geen zangeres al lijkt me dat wel erg leuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat die modewereld eens mensen met normale maten moet laten zien in plaats van prachtige jonge vrouwen met mooie vormen een dieet op te dringen.
Maat 34/36 is te dun als je daarbij ook lang bent.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Riann het volgende:
[..]
maat 34/36 is een normale slanke maat. Er zijn genoeg meisjes met die maten. En als je niet zo slank bent moet je geen model worden. Ik zing vals ik word daarom ook geen zangeres al lijkt me dat wel erg leuk.
Niks mis met een beetje diversiteit in de modellenwereldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Riann het volgende:
[..]
maat 34/36 is een normale slanke maat. Er zijn genoeg meisjes met die maten. En als je niet zo slank bent moet je geen model worden. Ik zing vals ik word daarom ook geen zangeres al lijkt me dat wel erg leuk.
My eyesss!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, dat zeg ik ook altijd! Wat zijn we politiek incorrect bezig, loveli![]()
En omdat XM er blijkbaar niet is, en ik een zelfstandige jonge vrouw ben (), doe ik het zelf maar even:
[ afbeelding ]
Diversiteit gaat dus niet in de modewereld. Kleding voor catwalks worden gemaakt in maat 34/36 zo is het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje diversiteit in de modellenwereld.
Vergelijking met zingen vind ik een beetje raar: genoeg mensen die vrouwen met curves mooi vinden, maar ook als we jarenlang gebrainwashed worden met vals gezang, zullen we vals gezang nooit mooi gaan vinden.
Beslis jij dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maat 34/36 is te dun als je daarbij ook lang bent.
Interesse?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef loveli het volgende:
Wat was je zoekterm voor die laarzen? Met "hoerenlaarzen" kom ik ze niet tegen...
Hey, heb je mijn plaatje niet gezien? Dat is een rode laklaars.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Interesse?![]()
Ik vond de hoerenlaarzen via google ook niet interessant genoeg, toen ging ik zoeken op plateaulaars rood. Missie nog niet geslaagd, het hàd natuurlijk één zo'n rode laklaars moeten zijn, druipend van het grachtenwater, met een sippe Zwitser erachter. XM?
![]()
nou mijn auto update deed het toenstraks ook niet helemaal goed hij liep achter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Laureline het volgende:
En ik zag je plaatje pas toen ik zelf gepost had: die automatische updates doet een beetje raar bij mij als ik zelf meepost, dan schudt hij alles door elkaar: sommige posts zie je dan ineens tot de helft, en ook enorme stukken leeg ertussenHeeft nog iemand dat?
En ik wilde net zeggen: heul niet!quote:
Nouja, je hebt ook Un prophète overleefd, dusssquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik wilde net zeggen: heul niet!. (geen vier op een rij dus)
Ik ben naar Fanny och Alexander aan het kijken. Het eerste deel was boooooooring, maar dit is best verontrustend.
Ik weeg 109 kilo vanochtend ik kom van de 144.4 afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nouja, je hebt ook Un prophète overleefd, dusssLekker deprimerend was die hè!
En riann, wat zijn jouw maten, gewicht, doel, eet je broccoli?
Ik ga morgen fitnessen, ik ben benieuwd hoe druk het is. Wij gaan altijd op zondag rond die tijd, dus ik heb een goede graadmeterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Laureline het volgende:
Totnutoe valt het wel mee met de januarihoeveelheid nieuwe posters met goede voornemens! Maandag komt de stroom vast wel op gang
Maat 42 bij 1.80 is prima. Maat 34/36 bij 1.80 te dun en net zo ongezond als maat 50 bij 1.80. Bovendien is het in de modewereld eerder 32/34 bij 1.80.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Riann het volgende:
[..]
Beslis jij dat?
Dan ben je net zo erg als mensen die beweren dat maat 42 met een lengte van 1.80 te dik is.
in de vakanties is het overdag rond een uur of 11 altijd erg druk op de sportschool. Ik fitnes elke dinsdag en donderdag om 11 uur (onder begeleiding van de fysio) Gelukkig kon ik afgelopen week wel al mijn oefeningen afwerken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga morgen fitnessen, ik ben benieuwd hoe druk het is. Wij gaan altijd op zondag rond die tijd, dus ik heb een goede graadmeter
O, als je maar broccoli eet, is het goed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik weeg 109 kilo vanochtend ik kom van de 144.4 af
ik wil richting de 75/80 is maar net wat mijn lichaam toelaat.
Ik heb een gastric bypass gehad in maart ik was 60 kilo in anderhalf jaar tijd aangekomen en ik kon niet afvallen. En ik heb een afwijking aan mijn schildklier. Ik schommel nog al eens tussen de maat 48/50 ooit maat minder of maat meer. Maten kunnen zo verschillend zijn. Maar dat boeid me niet welk nummer erin staat als het er maar mooi uit ziet.
En JA ik eet broccoli.
Ik heb ze uitgezetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Laureline het volgende:
En ik zag je plaatje pas toen ik zelf gepost had: die automatische updates doet een beetje raar bij mij als ik zelf meepost, dan schudt hij alles door elkaar: sommige posts zie je dan ineens tot de helft, en ook enorme stukken leeg ertussenHeeft nog iemand dat?
Ik ben het wel met je eens. Maar een vriendin van mij is 1.80 en heeft maat 34/36 en die doet dat echt niet bewust (die is onzeker omdat ze zichzelf te dun vindt). Zo heeft iedereen wel weer wat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maat 42 bij 1.80 is prima. Maat 34/36 bij 1.80 te dun en net zo ongezond als maat 50 bij 1.80. Bovendien is het in de modewereld eerder 32/34 bij 1.80.
Ja, dat is het vervelende er van. We gaan meestal al op "rare" tijden omdat we dan altijd het rondje kunnen doen wat we willen maken. Was er één keer doordeweeks om half acht 's avonds. Dramaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Riann het volgende:
[..]
in de vakanties is het overdag rond een uur of 11 altijd erg druk op de sportschool. Ik fitnes elke dinsdag en donderdag om 11 uur (onder begeleiding van de fysio) Gelukkig kon ik afgelopen week wel al mijn oefeningen afwerken.
Ja voor mij was dat de enigste oplossing anders was het mijn dood geworden. Ik heb erbij een spierziekte myotone dystrofie. Dus voor mij zaten er extra risico's aan vast. Ik ben ook de eerste met die spierziekte MD en die operatie. En ik word nu in de medische wereld al als voorbeeld gebruikt dat er na mij meer volgen. Ik dacht dus ook dat ze deze operatie nooit zouden aandurven bij mij door die spierziekte en dan zo'n zware operatie maar ik ben er blij om dat ze het aangedurfd hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, als je maar broccoli eet, is het goed!
Maar wat een heftig verhaal, ook nog die operatie erbij. Is dat goedgegaan allemaal? Vast wel, als je daarna dus wel zo bent afgevallen. Het lijkt me wel eng, maar voor jou was het dus de enige optie, begrijp ik.
Ja bij dat meisje begonnen ze met meten onderaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef anna82 het volgende:
Hier mijn lijstje, ik tel vandaag nog maar even als 2010:
Merel, al gemeten? Mijn resultaat: 85 - 65 (so far so good) - 103, hoezo pear-like
Ik was vroegah ook altijd dunquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Maar een vriendin van mij is 1.80 en heeft maat 34/36 en die doet dat echt niet bewust (die is onzeker omdat ze zichzelf te dun vindt). Zo heeft iedereen wel weer wat.
Het is nooit goed, zeg maar
Ja, dat is ook zo. Op mijn vorige werk (quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was vroegah ook altijd dunZo'n plankje met erwtjes. Maar dat is vanzelf goedgekomen
Maar ik doelde met die 34/36 op dames die zich uithongeren om zo te blijven. En dat zijn er helaas nog altijd meer dan dunnies van nature
![]()
Overigens dacht ik altijd dat mijn dunne tante ook gewoon dun was, tot ik eens zag hoe ze at. Niet dusMet eten schuiven, als laatste aan tafel gaan, als eerste opspringen als er iets gepakt moet worden, smoezen verzinnen om te kunnen opstaan.
Ja dat is erg dames die zich uithongeren en helaas worden ze een beetje aangespoord doordat ze model willen worden/zijn en geen maat meer mogen hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was vroegah ook altijd dunZo'n plankje met erwtjes. Maar dat is vanzelf goedgekomen
Maar ik doelde met die 34/36 op dames die zich uithongeren om zo te blijven. En dat zijn er helaas nog altijd meer dan dunnies van nature
![]()
Overigens dacht ik altijd dat mijn dunne tante ook gewoon dun was, tot ik eens zag hoe ze at. Niet dusMet eten schuiven, als laatste aan tafel gaan, als eerste opspringen als er iets gepakt moet worden, smoezen verzinnen om te kunnen opstaan.
Wat fijn voor je!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja voor mij was dat de enigste oplossing anders was het mijn dood geworden. Ik heb erbij een spierziekte myotone dystrofie. Dus voor mij zaten er extra risico's aan vast. Ik ben ook de eerste met die spierziekte MD en die operatie. En ik word nu in de medische wereld al als voorbeeld gebruikt dat er na mij meer volgen. Ik dacht dus ook dat ze deze operatie nooit zouden aandurven bij mij door die spierziekte en dan zo'n zware operatie maar ik ben er blij om dat ze het aangedurfd hebben.
Als ik dit niet had gedaan was ik er misschien wel niet meer geweest. En dat is gewoon de realiteit en ik overdrijf niet. Het gaat de laatste maanden erg langzaam met afvallen maar dat is niet erg als het maar naar beneden gaat. En ik voel me al zo'n ander mens na 35 kilo minder. En het leven word steeds fijner en beter de komende tijd.
nou.. er zijn er zoveel die niet tevreden zijn over zichzelf maar er zijn ook altijd mensen die gewoon willen dat andere zeggen afvallen... jij... jij bent mooi je hoeft niet af te vallen. Dat is puur aandacht. Ik schenk er geen aandacht aan. Laatst ben ik wel boos geworden. Een meid iets ouder als ik zelfde spierziekte dat wel 85 kilo en zegt ik zou ook wel zo'n operatie willen. Dan denk ik denk nou eens na.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Op mijn vorige werk () zaten ook een paar van die dames altijd te zeuren over afvallen, gewicht enzvoorts. En een deel daarvan was wel echt iets te zwaar, maar er zaten er zeker drie bij die een prachtig lijf hadden! En het dan maar hebben over bepaalde diëten en shakes enzo
![]()
Hmm, dat is naar om te zien
't Is net een Gouden Boekje!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en weten jullie wat leuk was!
Er stond laatst op de track&trace dat de chauffeur onderweg was en toen zei ik tegen het vriendje dat sinds Shiny had gezegd dat ze zich altijd een blije chauffeur voorsteld in een busje dat ik dat ook heb, zo'n soort Pieter Post in een klein rond stuiterbusje wat met muziek aan over de weg stuitert met een fluitende pakketjesmeneer erin (en eventueel een kat), en vriendje was ietwat sceptisch over dat beeld (vooral ivm ijzel) maar toen belde de pakjesman aan en was het een heel vrolijke meneer met een digitaal handtekeningenapparaat
![]()
Eind goed al goed![]()
Tot dusver de nuttige mededelingen van den dag
Je kunt beter op Myotone Dystrofie googlen MD is een afkorting voor meer dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat fijn voor je!En langzaam is niet erg inderdaad!
(Nu ga ik even op MD googlen)
Nou iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Riann het volgende:
[..]
nou.. er zijn er zoveel die niet tevreden zijn over zichzelf maar er zijn ook altijd mensen die gewoon willen dat andere zeggen afvallen... jij... jij bent mooi je hoeft niet af te vallen. Dat is puur aandacht. Ik schenk er geen aandacht aan. Laatst ben ik wel boos geworden. Een meid iets ouder als ik zelfde spierziekte dat wel 85 kilo en zegt ik zou ook wel zo'n operatie willen. Dan denk ik denk nou eens na.
Ik had idd MD ingetikt maar wel onthouden wat de volledige naam wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Riann het volgende:
[..]
Je kunt beter op Myotone Dystrofie googlen MD is een afkorting voor meer dingen
Ik zou denk ik na 1 wijntje al aangeschoten zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had idd MD ingetikt maar wel onthouden wat de volledige naam wasBest knap na 2 wijntjes
![]()
Ik drink ook bijna nooit. Ik heb een kop als een tomaat nu en zweet me een ongelukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik zou denk ik na 1 wijntje al aangeschoten zijn.
Ik heb al 3 jaar geen alcohol meer gehad. Omdat het niet zo slim is met mijn spierziekte want ik heb dus ook last van evenwicht en dat word met alcohol extra versterkt.
Alcohol bij het eten ben ik nooit fan van geweest. Ik heb altijd een glaasje water bij het eten lekkerder gevonden. Ik dronk meestal nogal wat wijn toen ik nog opstap ging/kon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik drink ook bijna nooit. Ik heb een kop als een tomaat nu en zweet me een ongelukEerste wijntje was bij het eten.
Ja! Maar dan zou de chauffeur een antropomorfische beer met een sjaal en corduroy jasje zijn!quote:
Je kledingkeus is er ook op vooruit gegaan!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was 10 jaar geleden...
10 jaar geleden was dat superhip ende sexy!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kledingkeus is er ook op vooruit gegaan!
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:33 schreef Merel het volgende:
Klinkt als een geweldige vakantie Tink
Ik heb me verslapen doordat er een bug in alle iPhones zit waardoor de wekkerfunctie op 1 en 2 januari niet werkt
Ja, wel grappig dat die cijfers precies gelijk zijn, hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef anna82 het volgende:
Goodbye, jij zandloper
Ik heb op het breedst van borst en heup gemeten en het smalst van mijn middel. Dat is precies over mijn navel, maar dat zal bij iedereen vast anders zijn.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
O: 1 volkoren boterham met pindakaas, 1 volkoren boterham met appelstroop, beker melk
T: Paar koppen thee met twee nieuwjaarsrolletjes met slagroom
L: Lauwwarme salade met in spek gebakken geitenkaas, tomaat en walnoten
S: Flinke wandeling in het bos met de honden
T: Paar koppen thee
D: Gemengde bonenschotel met rode wijn, tomaat, rozemarijn, basilicum en uitgebakken chorizo met wat ciabattabrood en een glas rode wijn
T: Trifle met bosvruchten (uit de vriezer) en ricotta
Jeans kopen is idd een redelijke ramp. Ik heb 1 broek die geweldig zit (alleen de kleur is iets minder, prefereer persoonlijk donkere jeans), maar andere broeken die perfect passen zijn altijd te lang en als ik ze door mijn moeder laat inkorten, eindigen de pijpen halverwege mijn kuit als ik ga zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed gedaan MiMu en wat een lekker lijstje!
Succes Perruche! Ik herken je probleem gelukkig niet, maar jeans kopen schijnt voor veel een hel te zijn
In Den Haag zitten vast zat naaiwinkeltjes die dat voor 5 euro voor je doenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeans kopen is idd een redelijke ramp. Ik heb 1 broek die geweldig zit (alleen de kleur is iets minder, prefereer persoonlijk donkere jeans), maar andere broeken die perfect passen zijn altijd te lang en als ik ze door mijn moeder laat inkorten, eindigen de pijpen halverwege mijn kuit als ik ga zitten.
Mijn Esprit jeans gaan al jaren mee en kosten nooit meer dan 70 euro. Aanraderquote:Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef Perruche het volgende:
Ik vind genoeg jeans mooi, maar weiger er 120 euro voor neer te leggenheb er nu 2 die ik al 4 jaar heb, allebei gescheurd en al 3x op laten lappen dus tijd voor iets nieuws... ik ga idd maar eens bij Esprit kijken!
Ik slaag zelfs best vaak bij de 70% korting sectie bij espritquote:Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mijn Esprit jeans gaan al jaren mee en kosten nooit meer dan 70 euro. Aanrader!
Zondag hè, dat zit er nog steeds in.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
En idd een omnomnom-lijstje van MiMu!.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Ciske- het volgende:
Resultaat meting vanochtend:
65 kg
Heupen: 105 cm.![]()
Taille: 69 cm
Bovenbeen: 61 cm
Hey DaD, gelukkig nieuwjaar!quote:
Ja, jaarwisseling was heel leuk. Gevierd met vrienden van Baardmans en het was erg fijn om samen te zijn om 12 uur.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey DaD, gelukkig nieuwjaar!.
Hoe is je jaarwisseling verlopen? Heb je leuke schoonouders?.
Nee, er zitten ook twee boterhammen bij de eitjesquote:Op zondag 2 januari 2011 14:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een magere lunch Vik, of eet je vanavond patat
Vind ze al zal dat misschien tussen mijn oren zitten écht lekkerder smaken.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
Goed nieuws! Ik zie net dat ze ook biologische rookworst hebben bij de AH! En je krijgt er 2 voor de prijs van 1. Ook de scharrelbraadworstjes zijn er deze week 2 voor de prijs van 1.
[/scharrelvleeslobby]
Loop je nog hard, neen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:58 schreef neen het volgende:
Nou ja, ik kwam om 12 uur uit bed dus ik heb natuurlijk niet ontbeten
L: 2 broodjes pindakaas en een met een gekookt eitje, 2 bekers melk
T: 2 koffie
D: boerenkool
T: koffie
Misschien nog 's avonds rivella ofzo. Weinig in huis verder nu geloof ik, nou ja er is nog spekkoek maar dat sla ik maar over
Hopelijk is het in Arnhem net zo hard gaan dooien als hier, dan kunnen we binnenkort ook weer gaan voetballen
Nou ja, de afgelopen tijd natuurlijk nietquote:
Mooi toch! Je schrijft er zo enthousiast over dat ik er ook weer zin in krijgquote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop nog steeds gewoon met de stopwatch op m'n foon. Maar meestal laat ik me leiden door de muziek. Allemaal liedjes van ong 5 minuten en dan weet ik wel ongeveer hoe ver ik ben en dus hoef ik niet steeds op m'n foon te kijken.
Overigens constateer ik dat ik volledig hooked ben. Ik baal van de rustdagen en ik zou het liefst nog een keer gaan vandaag
. M'n gymleraar van vroeger zou me eens moeten zien
.
Dat is fijn om te lezenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mooi toch! Je schrijft er zo enthousiast over dat ik er ook weer zin in krijgvandaag houd ik het maar bij wandelen en fietsen, maar als m'n rug weer meewerkt dan ga ik weer rennen. Je posts motiveren enorm
.
Ja dat is ook wel zo maarja, cijfertjes hequote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop nog steeds gewoon met de stopwatch op m'n foon. Maar meestal laat ik me leiden door de muziek. Allemaal liedjes van ong 5 minuten en dan weet ik wel ongeveer hoe ver ik ben en dus hoef ik niet steeds op m'n foon te kijken.
Overigens constateer ik dat ik volledig hooked ben. Ik baal van de rustdagen en ik zou het liefst nog een keer gaan vandaag
. M'n gymleraar van vroeger zou me eens moeten zien
.
Nee, mijn huisgenoot is al tijden niet meer geweest, dus die moet straks weer met 3x1 beginnenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef neen het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maarja, cijfertjes he![]()
![]()
Jij bent natuurlijk veel te goed bezig, ik moet er ook maar even zo inkomen als jou maar dat zal nog wel even duren. Gaat je huisgenoot nou ook wel eens mee dan of wat?
Begin jij maandag pas met je nieuwe, verbeterde gezonde levenstijl?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb maar 1 oliebol op. Wil er nog wel eentje. De kraam staat er nog wel een paar dagen denk ik.
So far bestaat mijn lijstje uit havermoutpap, een paar chocolaatjes, een mandarijn en een kop warme choco. Vanavond eten we afbakstokbrood met div. overblijfsels.
Ik! Maandag is dé dag jeweetz.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie zegt dat ik daar überhaupt mee ga beginnen?
Ben je al aan het kijken voor een nieuwe baan?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb eigenlijk vooral helemaal geen zin meer in m'n werk.
Yep, doe ik dat inderdaad wel, altijd lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
heb je wel ui en knoflook?
Gewoon dat heel fijn snijden en er doorheen doenmet wat peper en zout en paprikapoeder!
Nog niet. Heb wel offertes lopen voor rechtsbijstandsverzekering. Zie het nog wel misgaan namelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je al aan het kijken voor een nieuwe baan?
Heb je daar een receptje van? Zuurkool vind ik wel erg lekker namelijk, heb hier nog een pak liggen dat op moet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 1 oliebol op, afgelopen donderdag, en dat was genoeg
vanavond zuurkooltaart
Oh my, elke dag 2 oliebollen. Is dat je voornemen voor 2011quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik lustte nooit oliebollen, totdat ik ze dieettechnisch ze eigenlijk niet meer mocht
Nou elke dag 2 oliebollen, hopelijk hebben ze morgen bij de Lidl nog, vind ze echt heerlijk!
Wie heeft nog een heerlijk recept voor kleine gegrilde gehaktballetjes? Heb geen verse kruiden helaas.
Ben wel moe nu hoor, want het begin was door een natuurgebied en daar glibberden we over het ijsquote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Goodbye, heerlijk 3 uur wandelen!
Vik
Vik, jou enthousiasme is voor het hardlopen is echt heel leuk te lezen
Zo leuk dat ik m'n rugpijn heb besloten te negeren en toch ben gaan rennen. Echt een minirondje van niks, 2,5 kilometer ofzo, maar het lukte me wel om het helemaal joggend te doen! Niet gewandeld (alleen een stukje geglibberdquote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, jou enthousiasme is voor het hardlopen is echt heel leuk te lezen
Jeequote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zo leuk dat ik m'n rugpijn heb besloten te negeren en toch ben gaan rennen. Echt een minirondje van niks, 2,5 kilometer ofzo, maar het lukte me wel om het helemaal joggend te doen! Niet gewandeld (alleen een stukje geglibberdblijkbaar is het in de polder niet zo warm als in onze straat). En het ging goed
geen pijn en niet buiten adem. Blij!
Ik ook! De boerderijdate van BzV komtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:TgFVZv1HRySgBM:http://i55.tinypic.com/2e2ni9j.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:TgFVZv1HRySgBM:http://i55.tinypic.com/2e2ni9j.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik ga Richard in de gaten houden, kijken waar hij z'n psychopatische schuur vol kettingzagen heeft.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook! De boerderijdate van BzV komt.
Ja!!!! Hij is eng!!! Lombroso deluxe!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ga Richard in de gaten houden, kijken waar hij z'n psychopatische schuur vol kettingzagen heeft.
Que?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!!! Hij is eng!!! Lombrosodeluxe!
Echt he!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ga Richard in de gaten houden, kijken waar hij z'n psychopatische schuur vol kettingzagen heeft.
Dan kijk je niet goed!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
O ik dacht dat ik de enige BzV-fan was hier.
Ik vind Gijsbert leuk!
En Richard is helemaal niet zo eng hoor!
bronquote:Lombroso verbreidde het idee van geboren crimineel door biologisch determinisme. Misdadigers hebben bepaalde uiterlijke kenmerken of afwijkingen. Fysiognomie, of gelaatkunde, was het streven naar kennis van het karakter en de en persoonlijkheid door middel van de studie van de bouw en het voorkomen van het gelaat. Criminelen zouden volgens Lombroso herkenbaar zijn aan fysieke atavistische stigmata, zoals brede kaken, diepliggende ogen, vaak doorlopende wenkbrauwen, een asymmetrisch gezicht, hoge jukbeenderen, afwijkende oren, haviksneus, vlezige lippen en dergelijke.
Ja, wacht even, Co komt zometeen wel weer met een lesbo-onvriendelijke 'zie je wel, jij hebt geen verstand van mannen!'-opmerkingquote:
Hij had anders wel lekkere hapjes voor zich zitten, dus ik zou hetzelfde doenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef neen het volgende:
Is die Richard die gast met krullen die altijd een beetje voorover gebogen zit over de tafel en dan zo in z'n handen wrijft alsof hij een lekker broodje kroket op gaat eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |