Nee, ik kwam ineens op het idee om de woonkamer anders in te richten, en bij het verslepen van de bank zei er iets in m'n rug *krak* en nu doet het pijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik was om 11:30 wakkerViel mee dus!
Heb wel een heerlijk, zen zondaggevoel. Morgen een start maken met het nieuwe hardloopschema. Zin in!
.
Is Razz al geweest btw?
Ik ga nu even een leuke game opzoeken en m'n dag gamend doorbrengen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu maar een cola-berenburg, werkt toch het best tegen een kater
Co! Zeg er iets van!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:16 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik heb ook weeris 40 minuten op de crosstrainer gestaan. Heb jij een bepaald programma dat je dan kijkt, uniekhoorn? Ik verveel me altijd zo op dat dingMaar het moet wel iets lekker doms zijn, niet iets waar ik echt voor wil gaan zitten
! Nu heb ik een half programma van Bridget gekeken, toen probeerde ik Style by Jury, maar daaraan ergerde ik me na 1 minuut al dood, dus toen maar clipjes gekeken op youtube. SYTYCD was ideaal voor tijdens het sporten, maarja, dat is afgelopen
Ik heb er vandaag de kracht niet voor, dus iedereen mag schrijven wat hij/zij wil.quote:
Mensen op een crosstrainer moeten gewoon lekker op de crosstrainer, Vikje!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Mensen op een crosstrainer moeten gewoon gaan hardlopen buiten! Muziekje op, genoeg te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |