abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90726730
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik wilde net zeggen: heul niet! :P. (geen vier op een rij dus)

Ik ben naar Fanny och Alexander aan het kijken. Het eerste deel was boooooooring, maar dit is best verontrustend :{.
Nouja, je hebt ook Un prophète overleefd, dusss :P Lekker deprimerend was die hè!

En riann, wat zijn jouw maten, gewicht, doel, eet je broccoli?
pi_90726765
Riann is gewoon een good old lurkert volgens mij! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_90726839
Totnutoe valt het wel mee met de januarihoeveelheid nieuwe posters met goede voornemens! Maandag komt de stroom vast wel op gang :+
pi_90726869
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nouja, je hebt ook Un prophète overleefd, dusss :P Lekker deprimerend was die hè!

En riann, wat zijn jouw maten, gewicht, doel, eet je broccoli?
Ik weeg 109 kilo vanochtend ik kom van de 144.4 af
ik wil richting de 75/80 is maar net wat mijn lichaam toelaat.
Ik heb een gastric bypass gehad in maart ik was 60 kilo in anderhalf jaar tijd aangekomen en ik kon niet afvallen. En ik heb een afwijking aan mijn schildklier. Ik schommel nog al eens tussen de maat 48/50 ooit maat minder of maat meer. Maten kunnen zo verschillend zijn. Maar dat boeid me niet welk nummer erin staat als het er maar mooi uit ziet.

En JA ik eet broccoli.
pi_90726925
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Laureline het volgende:
Totnutoe valt het wel mee met de januarihoeveelheid nieuwe posters met goede voornemens! Maandag komt de stroom vast wel op gang :+
Ik ga morgen fitnessen, ik ben benieuwd hoe druk het is. Wij gaan altijd op zondag rond die tijd, dus ik heb een goede graadmeter :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_90726986
Hier mijn lijstje, ik tel vandaag nog maar even als 2010:

O/L: 1 pistolet met kaas, 1 plak rozijnenbrood, 1 sneetje roggebrood
T: oliebol
T: handje amandelen, hazelnoten en walnoten in the mix
T: appelflap
D: geroosterde boterham met plak meatloaf en komkommer-tomaat salade, geroosterde boterham met kaas en chorizo
T: toastje met lekkers, wat we gooien natuurlijk geen eten weg :) plus een glaasje rode wijn

Merel, al gemeten? Mijn resultaat: 85 - 65 (so far so good) - 103, hoezo pear-like :)
pi_90727040
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Riann het volgende:

[..]

Beslis jij dat?

Dan ben je net zo erg als mensen die beweren dat maat 42 met een lengte van 1.80 te dik is.
Maat 42 bij 1.80 is prima. Maat 34/36 bij 1.80 te dun en net zo ongezond als maat 50 bij 1.80. Bovendien is het in de modewereld eerder 32/34 bij 1.80.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90727041
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ga morgen fitnessen, ik ben benieuwd hoe druk het is. Wij gaan altijd op zondag rond die tijd, dus ik heb een goede graadmeter :7
in de vakanties is het overdag rond een uur of 11 altijd erg druk op de sportschool. Ik fitnes elke dinsdag en donderdag om 11 uur (onder begeleiding van de fysio) Gelukkig kon ik afgelopen week wel al mijn oefeningen afwerken.
pi_90727060
Ontwerpen voor een meisje zonder al teveel curves is volgens mij ook makkelijker dan met. Omdat de curves bij iedereen op een andere plaats zitten, vet verdeelt zich ongelijk. Onder maat 36 lijken figuren van dezelfde maat veel meer op elkaar dan erboven. Ook als je lengte enzo gelijk houdt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90727090
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik weeg 109 kilo vanochtend ik kom van de 144.4 af
ik wil richting de 75/80 is maar net wat mijn lichaam toelaat.
Ik heb een gastric bypass gehad in maart ik was 60 kilo in anderhalf jaar tijd aangekomen en ik kon niet afvallen. En ik heb een afwijking aan mijn schildklier. Ik schommel nog al eens tussen de maat 48/50 ooit maat minder of maat meer. Maten kunnen zo verschillend zijn. Maar dat boeid me niet welk nummer erin staat als het er maar mooi uit ziet.

En JA ik eet broccoli.
O, als je maar broccoli eet, is het goed!

Maar wat een heftig verhaal, ook nog die operatie erbij. Is dat goedgegaan allemaal? Vast wel, als je daarna dus wel zo bent afgevallen. Het lijkt me wel eng, maar voor jou was het dus de enige optie, begrijp ik.
pi_90727115
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Laureline het volgende:
En ik zag je plaatje pas toen ik zelf gepost had: die automatische updates doet een beetje raar bij mij als ik zelf meepost, dan schudt hij alles door elkaar: sommige posts zie je dan ineens tot de helft, en ook enorme stukken leeg ertussen :? Heeft nog iemand dat?
Ik heb ze uitgezet 8-) 8-) F5 FTW!!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90727135
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maat 42 bij 1.80 is prima. Maat 34/36 bij 1.80 te dun en net zo ongezond als maat 50 bij 1.80. Bovendien is het in de modewereld eerder 32/34 bij 1.80.
Ik ben het wel met je eens. Maar een vriendin van mij is 1.80 en heeft maat 34/36 en die doet dat echt niet bewust (die is onzeker omdat ze zichzelf te dun vindt). Zo heeft iedereen wel weer wat.

Het is nooit goed, zeg maar :P
pi_90727229
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef Riann het volgende:

[..]

in de vakanties is het overdag rond een uur of 11 altijd erg druk op de sportschool. Ik fitnes elke dinsdag en donderdag om 11 uur (onder begeleiding van de fysio) Gelukkig kon ik afgelopen week wel al mijn oefeningen afwerken.
Ja, dat is het vervelende er van. We gaan meestal al op "rare" tijden omdat we dan altijd het rondje kunnen doen wat we willen maken. Was er één keer doordeweeks om half acht 's avonds. Drama :') Doe dan ook meestal groepslessen, daar zit een maximum aan het aantal deelnemers!
pi_90727313
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, als je maar broccoli eet, is het goed!

Maar wat een heftig verhaal, ook nog die operatie erbij. Is dat goedgegaan allemaal? Vast wel, als je daarna dus wel zo bent afgevallen. Het lijkt me wel eng, maar voor jou was het dus de enige optie, begrijp ik.
Ja voor mij was dat de enigste oplossing anders was het mijn dood geworden. Ik heb erbij een spierziekte myotone dystrofie. Dus voor mij zaten er extra risico's aan vast. Ik ben ook de eerste met die spierziekte MD en die operatie. En ik word nu in de medische wereld al als voorbeeld gebruikt dat er na mij meer volgen. Ik dacht dus ook dat ze deze operatie nooit zouden aandurven bij mij door die spierziekte en dan zo'n zware operatie maar ik ben er blij om dat ze het aangedurfd hebben.

Als ik dit niet had gedaan was ik er misschien wel niet meer geweest. En dat is gewoon de realiteit en ik overdrijf niet. Het gaat de laatste maanden erg langzaam met afvallen maar dat is niet erg als het maar naar beneden gaat. En ik voel me al zo'n ander mens na 35 kilo minder. En het leven word steeds fijner en beter de komende tijd.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:09:01 #165
331 Merel
Be here now.
pi_90727375
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef anna82 het volgende:
Hier mijn lijstje, ik tel vandaag nog maar even als 2010:
Merel, al gemeten? Mijn resultaat: 85 - 65 (so far so good) - 103, hoezo pear-like :)
Ja bij dat meisje begonnen ze met meten onderaan :?

Even snel met kleren gedaan:
Heupen = 102
Taille = 73
Borst = 92
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90727381
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Maar een vriendin van mij is 1.80 en heeft maat 34/36 en die doet dat echt niet bewust (die is onzeker omdat ze zichzelf te dun vindt). Zo heeft iedereen wel weer wat.

Het is nooit goed, zeg maar :P
Ik was vroegah ook altijd dun ;( Zo'n plankje met erwtjes. Maar dat is vanzelf goedgekomen :9 Maar ik doelde met die 34/36 op dames die zich uithongeren om zo te blijven. En dat zijn er helaas nog altijd meer dan dunnies van nature :{

Overigens dacht ik altijd dat mijn dunne tante ook gewoon dun was, tot ik eens zag hoe ze at. Niet dus :{ Met eten schuiven, als laatste aan tafel gaan, als eerste opspringen als er iets gepakt moet worden, smoezen verzinnen om te kunnen opstaan.
pi_90727491
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik was vroegah ook altijd dun ;( Zo'n plankje met erwtjes. Maar dat is vanzelf goedgekomen :9 Maar ik doelde met die 34/36 op dames die zich uithongeren om zo te blijven. En dat zijn er helaas nog altijd meer dan dunnies van nature :{

Overigens dacht ik altijd dat mijn dunne tante ook gewoon dun was, tot ik eens zag hoe ze at. Niet dus :{ Met eten schuiven, als laatste aan tafel gaan, als eerste opspringen als er iets gepakt moet worden, smoezen verzinnen om te kunnen opstaan.
Ja, dat is ook zo. Op mijn vorige werk ( B-) ) zaten ook een paar van die dames altijd te zeuren over afvallen, gewicht enzvoorts. En een deel daarvan was wel echt iets te zwaar, maar er zaten er zeker drie bij die een prachtig lijf hadden! En het dan maar hebben over bepaalde diëten en shakes enzo ;(

Hmm, dat is naar om te zien -O-
pi_90727495
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat is erg dames die zich uithongeren en helaas worden ze een beetje aangespoord doordat ze model willen worden/zijn en geen maat meer mogen hebben.
pi_90727504
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja voor mij was dat de enigste oplossing anders was het mijn dood geworden. Ik heb erbij een spierziekte myotone dystrofie. Dus voor mij zaten er extra risico's aan vast. Ik ben ook de eerste met die spierziekte MD en die operatie. En ik word nu in de medische wereld al als voorbeeld gebruikt dat er na mij meer volgen. Ik dacht dus ook dat ze deze operatie nooit zouden aandurven bij mij door die spierziekte en dan zo'n zware operatie maar ik ben er blij om dat ze het aangedurfd hebben.

Als ik dit niet had gedaan was ik er misschien wel niet meer geweest. En dat is gewoon de realiteit en ik overdrijf niet. Het gaat de laatste maanden erg langzaam met afvallen maar dat is niet erg als het maar naar beneden gaat. En ik voel me al zo'n ander mens na 35 kilo minder. En het leven word steeds fijner en beter de komende tijd.
Wat fijn voor je! ^O^ En langzaam is niet erg inderdaad!
(Nu ga ik even op MD googlen ;) )
pi_90727584
Die maat over borst, moet dat met of zonder bh? Dat scheelt nogal een aantal cm's bij mij :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90727621
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Op mijn vorige werk ( B-) ) zaten ook een paar van die dames altijd te zeuren over afvallen, gewicht enzvoorts. En een deel daarvan was wel echt iets te zwaar, maar er zaten er zeker drie bij die een prachtig lijf hadden! En het dan maar hebben over bepaalde diëten en shakes enzo ;(

Hmm, dat is naar om te zien -O-
nou.. er zijn er zoveel die niet tevreden zijn over zichzelf maar er zijn ook altijd mensen die gewoon willen dat andere zeggen afvallen... jij... jij bent mooi je hoeft niet af te vallen. Dat is puur aandacht. Ik schenk er geen aandacht aan. Laatst ben ik wel boos geworden. Een meid iets ouder als ik zelfde spierziekte dat wel 85 kilo en zegt ik zou ook wel zo'n operatie willen. Dan denk ik denk nou eens na.
pi_90727632
In die documentaire werd er ook niet echt ingegaan op het gevaar van al die 'diëten', vond ik. Het jojo-effect werd wel genoemd, maar niet waarom dit vrijwel zeker altijd zo gaat. Dat legt Kwak dan toch beter uit allemaal! Het bleef vrij oppervlakkig.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:14:36 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90727657
Oh en weten jullie wat leuk was!

Er stond laatst op de track&trace dat de chauffeur onderweg was en toen zei ik tegen het vriendje dat sinds Shiny had gezegd dat ze zich altijd een blije chauffeur voorsteld in een busje dat ik dat ook heb, zo'n soort Pieter Post in een klein rond stuiterbusje wat met muziek aan over de weg stuitert met een fluitende pakketjesmeneer erin (en eventueel een kat :+ ), en vriendje was ietwat sceptisch over dat beeld (vooral ivm ijzel) maar toen belde de pakjesman aan en was het een heel vrolijke meneer met een digitaal handtekeningenapparaat O+

Eind goed al goed :+

Tot dusver de nuttige mededelingen van den dag (8>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90727703
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en weten jullie wat leuk was!

Er stond laatst op de track&trace dat de chauffeur onderweg was en toen zei ik tegen het vriendje dat sinds Shiny had gezegd dat ze zich altijd een blije chauffeur voorsteld in een busje dat ik dat ook heb, zo'n soort Pieter Post in een klein rond stuiterbusje wat met muziek aan over de weg stuitert met een fluitende pakketjesmeneer erin (en eventueel een kat :+ ), en vriendje was ietwat sceptisch over dat beeld (vooral ivm ijzel) maar toen belde de pakjesman aan en was het een heel vrolijke meneer met een digitaal handtekeningenapparaat O+

Eind goed al goed :+

Tot dusver de nuttige mededelingen van den dag (8>
't Is net een Gouden Boekje!
pi_90727734
Haha Chico, met een flinke teug ingehouden adem en bh haal ik bijna de 90 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')