Idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef loveli het volgende:
Dik maakt me minder uit dat de gezondheidsrisico's die het met zich meebrengt.
Kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef loveli het volgende:
Dik maakt me minder uit dat de gezondheidsrisico's die het met zich meebrengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
^^quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
AurumNaar zeg! Sterkte voor de familie daarmee, zware shit...
Dat!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
AurumNaar zeg! Sterkte voor de familie daarmee, zware shit...
Zit je op een iPhone?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
We hebben net The men who stare bv goats gezien en hij is echt tof!
Ewan McGregor, George Clooney en Kevin Spacey in één film
Ik heb het net ook zitten kijken. Ik word daar niet boos van. Dat zijn de modematen ze kunnen niet maat 34 tot maat 40 voor model kiezen daar is hun kleding niet op gemaakt. Ze moeten alle kleding aan kunnen die hun in zijn rek hebben hangen. En als iemand maat 40 heeft gaat dat niet lukken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat naar zeg, _Aurum_. Sterkte ermee.
Ik word echt boos van dat programma![]()
. Alleen als je een vormloos plankje bent, ben je kennelijk goed genoeg voor de modewereld. Maar dat wist ik natuurlijk al.
Het is niet politiek correct om te zeggen, maar dat is best uit verhouding. Van boven dus wel maatje 34/36, en onder 40. Ik werd er ook niet boos van, zo is die wereld: als je uit duizenden meisjes met wèl de juiste maten kan kiezen, moet je als speciaal geval wel héél wat bijzonders zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Merel het volgende:
99 - 66 - 80 was dat meisje net toch? Straks zelf eens metenEn nu overschakelen naar NL1, en dan deze docu maar verder op uitzendinggemist kijken binnenkort.
Ja als ze zeggen dat maat 40 de standaard maat is voor de mode kunnen meisjes met maat 34-36 weer niet in de mode wereld. Er zijn genoeg meisjes die super dun zijn en die moeite hebben met aankomen. Dat is net zo erg dan iemand die te dik is en wat niet lukt om af te vallen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is niet politiek correct om te zeggen, maar dat is best uit verhouding. Van boven dus wel maatje 34/36, en onder 40. Ik werd er ook niet boos van, zo is die wereld: als je uit duizenden meisjes met wèl de juiste maten kan kiezen, moet je als speciaal geval wel héél wat bijzonders zijn.
Waar ik wel boos van werd, was die klotezoon van die blonde moeder met overgewicht (blijkbaar ook nog een tv-presentator, nooitvangehoord). Jezus, wat was díe negatief naar haar toe. Ook over die therapie, direct "kansloos!" snauwen. Gadver, ik begrijp wel waarom ze zoveel troosteten nodig had. Omdat die hoerenzoon geen sprankje liefde aan haar kon geven, de lul!
Zou ze dat tegen hem zeggen ja?quote:
'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef neen het volgende:
[..]
Zou ze dat tegen hem zeggen ja?
Ik heb het niet gezien, geen idee wat haar beroep is dus
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat die modewereld eens mensen met normale maten moet laten zien in plaats van prachtige jonge vrouwen met mooie vormen een dieet op te dringenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef Ewelina het volgende:
Idd, die zoon was wel erg hard. Wat een hork.
En dat meisje... tja, als je uit duizenden kan kiezen die wel de juiste maten hebben, dan houdt het op.
neen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef neen het volgende:
[..]
Zou ze dat tegen hem zeggen ja?
Ik heb het niet gezien, geen idee wat haar beroep is dus
Dan moeten ze homo's verbieden modeontwerper te worden. Die houden niet zo van curves. Please correct me if i'm wrong.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat die modewereld eens mensen met normale maten moet laten zien in plaats van prachtige jonge vrouwen met mooie vormen een dieet op te dringen.
Homo's haten idd alles met borsten en heupen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moeten ze homo's verbieden modeontwerper te worden. Die houden niet zo van curves. Please correct me if i'm wrong.
Ha, dat zeg ik ook altijd! Wat zijn we politiek incorrect bezig, loveliquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moeten ze homo's verbieden modeontwerper te worden. Die houden niet zo van curves. Please correct me if i'm wrong.
maat 34/36 is een normale slanke maat. Er zijn genoeg meisjes met die maten. En als je niet zo slank bent moet je geen model worden. Ik zing vals ik word daarom ook geen zangeres al lijkt me dat wel erg leuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Het gaat erom dat die modewereld eens mensen met normale maten moet laten zien in plaats van prachtige jonge vrouwen met mooie vormen een dieet op te dringen.
Maat 34/36 is te dun als je daarbij ook lang bent.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Riann het volgende:
[..]
maat 34/36 is een normale slanke maat. Er zijn genoeg meisjes met die maten. En als je niet zo slank bent moet je geen model worden. Ik zing vals ik word daarom ook geen zangeres al lijkt me dat wel erg leuk.
Niks mis met een beetje diversiteit in de modellenwereldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Riann het volgende:
[..]
maat 34/36 is een normale slanke maat. Er zijn genoeg meisjes met die maten. En als je niet zo slank bent moet je geen model worden. Ik zing vals ik word daarom ook geen zangeres al lijkt me dat wel erg leuk.
My eyesss!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, dat zeg ik ook altijd! Wat zijn we politiek incorrect bezig, loveli![]()
En omdat XM er blijkbaar niet is, en ik een zelfstandige jonge vrouw ben (), doe ik het zelf maar even:
[ afbeelding ]
Diversiteit gaat dus niet in de modewereld. Kleding voor catwalks worden gemaakt in maat 34/36 zo is het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje diversiteit in de modellenwereld.
Vergelijking met zingen vind ik een beetje raar: genoeg mensen die vrouwen met curves mooi vinden, maar ook als we jarenlang gebrainwashed worden met vals gezang, zullen we vals gezang nooit mooi gaan vinden.
Beslis jij dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maat 34/36 is te dun als je daarbij ook lang bent.
Interesse?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef loveli het volgende:
Wat was je zoekterm voor die laarzen? Met "hoerenlaarzen" kom ik ze niet tegen...
Hey, heb je mijn plaatje niet gezien? Dat is een rode laklaars.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Interesse?![]()
Ik vond de hoerenlaarzen via google ook niet interessant genoeg, toen ging ik zoeken op plateaulaars rood. Missie nog niet geslaagd, het hàd natuurlijk één zo'n rode laklaars moeten zijn, druipend van het grachtenwater, met een sippe Zwitser erachter. XM?
![]()
nou mijn auto update deed het toenstraks ook niet helemaal goed hij liep achter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Laureline het volgende:
En ik zag je plaatje pas toen ik zelf gepost had: die automatische updates doet een beetje raar bij mij als ik zelf meepost, dan schudt hij alles door elkaar: sommige posts zie je dan ineens tot de helft, en ook enorme stukken leeg ertussenHeeft nog iemand dat?
En ik wilde net zeggen: heul niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |