quote:Op zondag 2 januari 2011 10:33 schreef Merel het volgende:
Klinkt als een geweldige vakantie Tink
Ik heb me verslapen doordat er een bug in alle iPhones zit waardoor de wekkerfunctie op 1 en 2 januari niet werkt
Ja, wel grappig dat die cijfers precies gelijk zijn, hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef anna82 het volgende:
Goodbye, jij zandloper
Ik heb op het breedst van borst en heup gemeten en het smalst van mijn middel. Dat is precies over mijn navel, maar dat zal bij iedereen vast anders zijn.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
O: 1 volkoren boterham met pindakaas, 1 volkoren boterham met appelstroop, beker melk
T: Paar koppen thee met twee nieuwjaarsrolletjes met slagroom
L: Lauwwarme salade met in spek gebakken geitenkaas, tomaat en walnoten
S: Flinke wandeling in het bos met de honden
T: Paar koppen thee
D: Gemengde bonenschotel met rode wijn, tomaat, rozemarijn, basilicum en uitgebakken chorizo met wat ciabattabrood en een glas rode wijn
T: Trifle met bosvruchten (uit de vriezer) en ricotta
Jeans kopen is idd een redelijke ramp. Ik heb 1 broek die geweldig zit (alleen de kleur is iets minder, prefereer persoonlijk donkere jeans), maar andere broeken die perfect passen zijn altijd te lang en als ik ze door mijn moeder laat inkorten, eindigen de pijpen halverwege mijn kuit als ik ga zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed gedaan MiMu en wat een lekker lijstje!
Succes Perruche! Ik herken je probleem gelukkig niet, maar jeans kopen schijnt voor veel een hel te zijn
In Den Haag zitten vast zat naaiwinkeltjes die dat voor 5 euro voor je doenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeans kopen is idd een redelijke ramp. Ik heb 1 broek die geweldig zit (alleen de kleur is iets minder, prefereer persoonlijk donkere jeans), maar andere broeken die perfect passen zijn altijd te lang en als ik ze door mijn moeder laat inkorten, eindigen de pijpen halverwege mijn kuit als ik ga zitten.
Mijn Esprit jeans gaan al jaren mee en kosten nooit meer dan 70 euro. Aanraderquote:Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef Perruche het volgende:
Ik vind genoeg jeans mooi, maar weiger er 120 euro voor neer te leggenheb er nu 2 die ik al 4 jaar heb, allebei gescheurd en al 3x op laten lappen dus tijd voor iets nieuws... ik ga idd maar eens bij Esprit kijken!
Ik slaag zelfs best vaak bij de 70% korting sectie bij espritquote:Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mijn Esprit jeans gaan al jaren mee en kosten nooit meer dan 70 euro. Aanrader!
Zondag hè, dat zit er nog steeds in.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
En idd een omnomnom-lijstje van MiMu!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |