abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 10:25:42 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90737246
Mogge :O

Fraaie laarzen zag ik voorbij komen :'). Die van mij zijn er helaas nog steeds niet -O-

:W Tink. Zo te lezen heb je het leuk daar :Y

aurum :*

En ik ben nog steeds gaar.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 2 januari 2011 @ 10:29:23 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90737286
Tink :W. Wat leuk dat je het leuk hebt! *O*.

Ik ben net wakker. Nu aan het eten en ga straks de eerste les vh nieuwe schema lopen 8-) (wat een terugval is tov de laatste les: toen moest ik 1x20 en nu 2x10 :') eitje :7).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 januari 2011 @ 10:33:26 #203
331 Merel
Be here now.
pi_90737328
Klinkt als een geweldige vakantie Tink O+

Ik heb me verslapen doordat er een bug in alle iPhones zit waardoor de wekkerfunctie op 1 en 2 januari niet werkt :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90737358
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:33 schreef Merel het volgende:
Klinkt als een geweldige vakantie Tink O+

Ik heb me verslapen doordat er een bug in alle iPhones zit waardoor de wekkerfunctie op 1 en 2 januari niet werkt :o
:D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 2 januari 2011 @ 10:36:50 #205
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_90737384
Hoi Tink :W Fijn dat de vakantie leuk is!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90737428
Goeiemorgen! :)
Leuk vakantieverhaal Tink.
Wakker om half elf, zo laat ben ik anders nooit!
Aan mn lijstje van gister kan alleen toegevoegd worden ... Een mandarijntje!
En dat terwijl lief twee kokosmakronen zat weg te werken uit de onuitputtelijke voorraad eten die we meekregen van zn familie met kerst :P .
pi_90737791
Amai, ik heb mezelf net ook gemeten :'( En ik maar denken dat ik taille had :'(

97-75-97

Nu vraag ik me alleen wel af of ik op de goede hoogte/punten gemeten heb.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_90737817
Goedemorgen! Hier ook net wakker :D

Netjes PuFf! Ik ben gister gezwicht voor aLle left-overs die we hadden... En Vik is mijn nieuwe hardloop goeroe! Ik ga vandaag, weer, beginnen met les 1 van het ultieme beginnersschema.
pi_90737898
Goodbye, jij zandloper O+

Ik heb op het breedst van borst en heup gemeten en het smalst van mijn middel. Dat is precies over mijn navel, maar dat zal bij iedereen vast anders zijn.
pi_90737959
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef anna82 het volgende:
Goodbye, jij zandloper O+

Ik heb op het breedst van borst en heup gemeten en het smalst van mijn middel. Dat is precies over mijn navel, maar dat zal bij iedereen vast anders zijn.
Ja, wel grappig dat die cijfers precies gelijk zijn, hè? :D

Maar leuk, ik ga over een maandje weer meten. Ben nu ook wel iets spekkiger dan normaal :')
pi_90737970
Goeiedag allemaal en de beste wensen! *O*

Tijdje geleden alweer maar ben nog steeds gestaag aan het afvallen. Ik kan inmiddels al mijn winterkleding van vorig jaar echt niet meer aan omdat de broeken me gewoon van mijn kont af vallen dus ik heb de rokjes, jurkjes en vesten maar weer tevoorschijn gehaald. Ik kon ook ineens mijn lange wollen winterjas weer aan dus toen ben ik maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Ik ben nu bijna halverwege mijn doel. 15 kilo kwijt, nog 18 te gaan. :s)

De laatste vijf kilo zijn echt volledig ongemerkt voorbij gegaan. Ben er helemaal niet meer bewust mee bezig maar blijkbaar heeft het geholpen om hier een tijdje bij te houden wat ik at om zo een fatsoenlijk ritme op te bouwen en weer een normaal eetpatroon te krijgen.

Lijstje van vandaag:

O: 1 volkoren boterham met pindakaas, 1 volkoren boterham met appelstroop, beker melk
T: Paar koppen thee met twee nieuwjaarsrolletjes met slagroom
L: Lauwwarme salade met in spek gebakken geitenkaas, tomaat en walnoten
S: Flinke wandeling in het bos met de honden
T: Paar koppen thee
D: Gemengde bonenschotel met rode wijn, tomaat, rozemarijn, basilicum en uitgebakken chorizo met wat ciabattabrood en een glas rode wijn
T: Trifle met bosvruchten (uit de vriezer) en ricotta

:9
There is no love sincerer than the love of food.
pi_90738201
Netjes MiMu!

Morning :)

Ik ga zo poging 2 tot een spijkerbroek kopen ondernemen :')
pi_90738428
Goed gedaan MiMu en wat een lekker lijstje!
Succes Perruche! Ik herken je probleem gelukkig niet, maar jeans kopen schijnt voor veel een hel te zijn :o
pi_90738453
Hallo all!

Beste wensen voor iedereen voor het jaar 2011! Ik dacht ik kom weer even om een hoekje kijken! Ben eigenlijk opeens zomaar verdwenen (wat erg!) Blijkbaar had ik opeens even geen behoefte meer ofzo. Ik ben ook al die tijd op hetzelfde gewicht gebleven, wat een hele prestatie is aangezien ik altijd jo-jo de. Nu de afgelopen kerstvakantie wel 1 kilo erbij en blubberiger gevoel, maar ja vanaf morgen weer in een ritme en dan zal het er wel weer af gaan.
Kom af en toe weer even om het hoekje kijken en wilde eigenlijk iedereen dus even een goed nieuwjaar wensen :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_90738495
quote:
7s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
O: 1 volkoren boterham met pindakaas, 1 volkoren boterham met appelstroop, beker melk
T: Paar koppen thee met twee nieuwjaarsrolletjes met slagroom
L: Lauwwarme salade met in spek gebakken geitenkaas, tomaat en walnoten
S: Flinke wandeling in het bos met de honden
T: Paar koppen thee
D: Gemengde bonenschotel met rode wijn, tomaat, rozemarijn, basilicum en uitgebakken chorizo met wat ciabattabrood en een glas rode wijn
T: Trifle met bosvruchten (uit de vriezer) en ricotta
:9~ !
  zondag 2 januari 2011 @ 11:38:20 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90738516
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed gedaan MiMu en wat een lekker lijstje!
Succes Perruche! Ik herken je probleem gelukkig niet, maar jeans kopen schijnt voor veel een hel te zijn :o
Jeans kopen is idd een redelijke ramp. Ik heb 1 broek die geweldig zit (alleen de kleur is iets minder, prefereer persoonlijk donkere jeans), maar andere broeken die perfect passen zijn altijd te lang en als ik ze door mijn moeder laat inkorten, eindigen de pijpen halverwege mijn kuit als ik ga zitten :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 januari 2011 @ 11:38:35 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90738520
En idd een omnomnom-lijstje van MiMu! :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_90738546
Mijn jeans uitkomst is O+ Esprit O+ want ik heb juist hele lange benen en die hebben lengtematen die netjes zijn aangepast aan het model.

Ik heb gisteren echt teveel gesleept met meubels en te fanatiek gestofzuigd en gedweild, m'n rug doet enorm zeer :{ ga straks maar een stuk fietsen i.p.v. hardlopen en morgen de chiropractor maar weer eens bellen. Hopelijk ga ik niet dezelfde kant op als m'n vader, die heeft ook al z'n leven lang een gevoelige rug.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: roggebrood met rookvlees/ei/komkommer, brood met kaas/tomaat, optimel
T: appeltje
L: restje griekse yoghurt met muesli
T: mandarijntjes
D: zelf pizza bakken, ik neem een kleine met courgette/ui/paprika/ham

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 11:40:00 ]
pi_90738627
quote:
Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jeans kopen is idd een redelijke ramp. Ik heb 1 broek die geweldig zit (alleen de kleur is iets minder, prefereer persoonlijk donkere jeans), maar andere broeken die perfect passen zijn altijd te lang en als ik ze door mijn moeder laat inkorten, eindigen de pijpen halverwege mijn kuit als ik ga zitten :').
In Den Haag zitten vast zat naaiwinkeltjes die dat voor 5 euro voor je doen :) .
pi_90738635
Ik vind genoeg jeans mooi, maar weiger er 120 euro voor neer te leggen :') heb er nu 2 die ik al 4 jaar heb, allebei gescheurd en al 3x op laten lappen dus tijd voor iets nieuws... ik ga idd maar eens bij Esprit kijken!
pi_90738652
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:42 schreef Perruche het volgende:
Ik vind genoeg jeans mooi, maar weiger er 120 euro voor neer te leggen :') heb er nu 2 die ik al 4 jaar heb, allebei gescheurd en al 3x op laten lappen dus tijd voor iets nieuws... ik ga idd maar eens bij Esprit kijken!
Mijn Esprit jeans gaan al jaren mee en kosten nooit meer dan 70 euro. Aanrader ^O^ !
pi_90738703
quote:
Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Mijn Esprit jeans gaan al jaren mee en kosten nooit meer dan 70 euro. Aanrader ^O^ !
Ik slaag zelfs best vaak bij de 70% korting sectie bij esprit :) , dan is het goedkoper en beter dan h&m!
pi_90738822
Sjenks ladies! O+

Broeken kopen op zondag na oud en nieuw? Zijn er winkels open nu? :o

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
En idd een omnomnom-lijstje van MiMu! :9~.
Zondag hè, dat zit er nog steeds in. oO<
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:54:22 #224
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_90738915
In Amsterdam wel MiMu! :W Gefeliciteerd en en gelukkig 2011 :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90739274
MiMu, klinkt heerlijk allemaal!

Hier schijnt de zon! Als ik vergeet dat het 2 januari is en er nog minstens twee donkere maanden komen, is het net O+ lente O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')