Groot gelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
En ik ga ook niet meer dweilen nu, met al die natte zooi die de hele avond naar binnen wordt gelopen.
Wel zwaaien als je langs mn huis komt hequote:
Lekker mag ik ook een glasjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
En ik maak een Sex on the Beach, wat op zoveel punten ironisch is.
Jammer. Moet ik ook nog doen. Schijnt toch wel het mooist te zijn (duh!)quote:
Waar is "hier"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef rival het volgende:
I'm with you
Als ze hier toch eens wisten waar ik naar luister
Ergens tussen de noordkaap en kaapstad denk ikquote:
Welke? Waar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je langs mn huis komt he
With who?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef rival het volgende:
I'm with you
Als ze hier toch eens wisten waar ik naar luister
Als je 4min voor aankomst op Utrecht centraal (net voorbij Utrecht Overvecht waar je niet zult stoppen) naar links kijkt (in de rijrichting van de trein). Staan er 3 hoge flats, in de middelste zit ik boveninquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
With who?
Waar luister je naar dan?
Ach, die behoefte heb ik niet zo... Ik vind treinreizen heerlijk, maar ik hoef niet zo nodig bij de machinist te zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer. Moet ik ook nog doen. Schijnt toch wel het mooist te zijn (duh!)
Ach je vrienden laten jou ook naar dubstep luisteren dus ze moeten niet zeiken dat jij dit luistertquote:
Niet slecht voor een Canadeesquote:
Ik vond 't wel wat extra's hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, die behoefte heb ik niet zo... Ik vind treinreizen heerlijk, maar ik hoef niet zo nodig bij de machinist te zitten
Het zou pas erg zijn als ze hem naar Nick en Simon lieten luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach je vrienden laten jou ook naar dubstep luisteren dus ze moeten niet zeiken dat jij dit luistert
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 4min voor aankomst op Utrecht centraal (net voorbij Utrecht Overvecht waar je niet zult stoppen) naar links kijkt (in de rijrichting van de trein). Staan er 3 hoge flats, in de middelste zit ik bovenin
Ik heb wel ergere plaatjes in mijn playlist staan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Terecht..schaam je dat je naar Miss Montreal luistert.
Zoals?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere plaatjes in mijn playlist staan hoor
Ach, ik zou de machinist alleen maar afleiden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond 't wel wat extra's hebben.
Maar in een ICM is 't sowieso goed vertoeven.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rival daarnaar luistert, zn vrienden ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou pas erg zijn als ze hem naar Nick en Simon lieten luisteren
Dan ben je om 16:05 naast mijquote:
Kledder?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Boudibou het volgende:
Kledder, wat gaat gij in Utrecht doen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere plaatjes in mijn playlist staan hoor
Je moet ook niet je tieten in zijn gezicht duwenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik zou de machinist alleen maar afleiden.
Ik kan sowieso niet voorstellen dat iemand dat voor zijn plezier luisterd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rival daarnaar luistert, zn vrienden ook niet
Nou, dat durf ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik zou de machinist alleen maar afleiden.
Je gaat toch naar Beesd? Moet je dan niet de trein naar Geldermalsen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledder?
Overstappen op de trein naar Tiel
wel naar avril dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rival daarnaar luistert, zn vrienden ook niet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledder?
Overstappen op de trein naar Tiel
Daar kijk ik bij jou tbh niet echt van opquote:
Ik bedoel eigenlijk dat ik dan van ieder knopje en schakeltje wil weten wat het isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook niet je tieten in zijn gezicht duwen*zucht*
euhm..... haar bijnaam is Miss montreal ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laatst bijna door iemand onthoofd, omdat ik Miss Montreal niet kende.![]()
Vandaar dat ik aan haar moest denken.
Oh, dat willen ze met alle liefde uitleggen. Eindelijk iemand die daarin geïnteresseerd is enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik dan van ieder knopje en schakeltje wil weten wat het is
quote:
Miss Montreal is blonde kuthoer die stotterd. Ze is wel lekker en kan goed zingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laatst bijna door iemand onthoofd, omdat ik Miss Montreal niet kende.![]()
Vandaar dat ik aan haar moest denken.
Daar heeft iemand hier ook last vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik dan van ieder knopje en schakeltje wil weten wat het is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de trein naar Tiel, die stopt ook in Geldermalsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Beesd? Moet je dan niet de trein naar Geldermalsen?
*irritante DeeDee-flashbackquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
omdat het een blonde chick is zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kijk ik bij jou tbh niet echt van op
Ooooeeeeeh, what does this button doooo?quote:
Lekker? Ze is niet lelijk, maar lekker?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miss Montreal is blonde kuthoer die stotterd. Ze is wel lekker en kan goed zingen
Mooiquote:
ja iddquote:
Ik heb nu al medelijden met je. Die treinen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de trein naar Tiel, die stopt ook in Geldermalsen
En dan de trein naar Dordrecht?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de trein naar Tiel, die stopt ook in Geldermalsen
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het een blonde chick is zeker
Weet ik niet..kan me aan mijn anus roesten wie dat is. Ik mis volgens mij niets.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
euhm..... haar bijnaam is Miss montreal ofzo?
Ja, een lekkere Nederlandse jonge damequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker? Ze is niet lelijk, maar lekker?
Ja, klopt. Ik heb gelukkig op Utrecht tijd om helemaal naar voren te lopen, dus dat gaan we doen ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan de trein naar Dordrecht?
Dat is een KUToverstap.
Raad je echt aan om helemaal naar voren te lopen zodat je echt kan rennen in Geldermalsen
Ik zie net een foto van der.. en ik zou haar niet doen, zeg maar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker? Ze is niet lelijk, maar lekker?
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Hmm als ik nu mijn ogen dicht doe en een slokje neem, kan ik me bijna voorstellen dat ik seks lig te hebben op een tropisch strand.
maar jij bent Marok, jij verkracht alleen maar platina blonde sletten met maat 32 en onder de 16quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie net een foto van der.. en ik zou haar niet doen, zeg maar.
Dat is dus echt veeels te lang geleden voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Hmm als ik nu mijn ogen dicht doe en een slokje neem, kan ik me bijna voorstellen dat ik seks lig te hebben op een tropisch strand.
Black Velvet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*blert mee met miles*
zo'n biertje met hamburger in de middag doet een hoop voor je stemming
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dus echt veeels te lang geleden voor je
Wel jammer dat er allemaal zandkorreltjes in mijn anus komt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Nee. Nog steeds starlightquote:
Moet je ff naar Barbie gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Mooi, ze is trouwens ook van mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie net een foto van der.. en ik zou haar niet doen, zeg maar.
Wat een aanname weer dat jij erbij bent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wel jammer dat er allemaal zandkorreltjes in mijn anus komt..
Klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jij bent Marok, jij verkracht alleen maar platina blonde sletten met maat 32 en onder de 16
Die heeft een tropisch strand ja?quote:
Hmmm, maar de trein naar Tiel stopt toch met de kont tegen de kont van de trein naar Dordrecht als ik mij niet vergis? Dus achterinstappen is het meest tijdefficiënt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb gelukkig op Utrecht tijd om helemaal naar voren te lopen, dus dat gaan we doen ook!
HW? Peu? Rival? Wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een aanname weer dat jij erbij bent.
Het is jouw droom..ik verwacht niets anders.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een aanname weer dat jij erbij bent.
Dan hoef ik mij gelukkig geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jij bent Marok, jij verkracht alleen maar platina blonde sletten met maat 32 en onder de 16
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HW? Peu? Rival? Wie is de gelukkige?
ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik ben liever de gelukkig zelfquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zouden jullie wel willen weten he!
Ik doe geen milfsquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* littledrummergirl kruipt naast MB op de bank en fantaseert meequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schuift een Sex on the Beach richting LDG
Kunnen het alleen maar FOK!kers zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ben je aan het produceren dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik merk dat ik niet echt productiever wordt van cocktails.
Nee en al helemaal geen getattoeerdequote:
Ik heb echt geen idee... De laatste keer dat ik ging moest ik een kwartier wachten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmmm, maar de trein naar Tiel stopt toch met de kont tegen de kont van de trein naar Dordrecht als ik mij niet vergis? Dus achterinstappen is het meest tijdefficiënt.
Godsallejezus heb je dat kind ook weer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen het alleen maar FOK!kers zijn?
MIquote:
Gast je weet niet wat je mist. Milfsquote:
Pas om 12 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo de eerste champagne is ook al op
and he scoresquote:
Naast cocktails niet bijster veel. Maar ik moet nog stofzuigen boven en de badkamer doen en wat voorbereidend werk voor het eten doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je aan het produceren dan?
Lief zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godsallejezus heb je dat kind ook weer.
Hoi Myr!![]()
Blijkbaar. Ik heb geen levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor hem nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoef ik mij gelukkig geen zorgen te maken
Ik hoop voor haar van nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja..we hebben dus toch een problemo'tje, boefje.. ehhmm...ik doe wel een balkje voor mijn ogen zoals je van Bekende Marokkanen op tv gewend bent..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee en al helemaal geen getattoeerde
Maar voor jou zeker welquote:
* Samzz gaat erbij liggen en meedoenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl kruipt naast MB op de bank en fantaseert mee![]()
Er zijn wel een paar toffe FOK!kers, dus ze kan geluk hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar van niet![]()
Hoi Myr
de kachel een paar graden hoger en mn voeten in n teiltje zand en ik ben er helemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz gaat erbij liggen en meedoen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oja..we hebben dus toch een problemo'tje, boefje.. ehhmm...ik doe wel een balkje voor mijn ogen zoals je van Bekende Marokkanen op tv gewend bent..
Zie ik je tattoo's niet
Het is een optie..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oja..we hebben dus toch een problemo'tje, boefje.. ehhmm...ik doe wel een balkje voor mijn ogen zoals je van Bekende Marokkanen op tv gewend bent..
Zie ik je tattoo's niet
Het is een optie..
Ik zie het als we're safequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee en al helemaal geen getattoeerde
in de categorie scherp!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Adecco belt me net op, mn uren voor volgende week (jaaa..wel 4,5 uur in een hele week
)
Vraagt ze: ga je nog wat spannends doen vanavond?
Ik: Neuh,.. niet echt.. gewoon thuis chillen..
Zij: Niet naar Amsterdam of een of ander leuk hip feestje ofzo?
Ik: Nee, dankzij de enorme hoeveelheid uren die ik van jullie krijg, kan ik dat niet betalen!
http://www.ns.nl/actuele-(...)station=Geldermalsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... De laatste keer dat ik ging moest ik een kwartier wachten.
Nou ja, we gaan het zien
je spreekt uit ervaring hoor ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Gast je weet niet wat je mist. Milfs![]()
Oeh snel een cocktail voor jou maken dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz gaat erbij liggen en meedoen![]()
Bedankt voor je compliment, Myr.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar toffe FOK!kers, dus ze kan geluk hebben natuurlijk.
En hoi.
Tuurlijk ik ben tof en Fokker dus jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar toffe FOK!kers, dus ze kan geluk hebben natuurlijk.
En hoi.
Wat een domme kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Adecco belt me net op, mn uren voor volgende week (jaaa..wel 4,5 uur in een hele week
)
Vraagt ze: ga je nog wat spannends doen vanavond?
Ik: Neuh,.. niet echt.. gewoon thuis chillen..
Zij: Niet naar Amsterdam of een of ander leuk hip feestje ofzo?
Ik: Nee, dankzij de enorme hoeveelheid uren die ik van jullie krijg, kan ik dat niet betalen!
ze viel wel een beetje stilquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de categorie scherp!
ik bedenk dat soort dingen vaak pas achteraf
Ja, zeg het hem tijn!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan zie de rest van haar mooie lichaam ook niet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze viel wel een beetje stil![]()
en daarna mompelde ze dat ze volgende week wel zou kijken of ze misschien nog een dagje erbij kon fixen
Momentje, ik ga even mijn "quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment, Myr.![]()
Oh, wel 17 minuten overstaptijd. Naja. Neem je bier mee enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/actuele-(...)station=Geldermalsen
+
http://www.sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/ut-ht.gif
Trein komt uit Utrecht dus als je zo min mogelijk wil lopen moet je achterin instappen.
dat suggereer ik dus juist met die opmerking, vandaar dat jouw reactie erop nogal nutteloos is.quote:
Neuh, nog steeds niet.. 8 uur in een week noem ik nog steeds niet volledig werkenquote:
Jij heldquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/actuele-(...)station=Geldermalsen
+
http://www.sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/ut-ht.gif
Trein komt uit Utrecht dus als je zo min mogelijk wil lopen moet je achterin instappen.
Jaquote:
Ach Bou moet nog veel leren hij is nog jong enzoquote:
Niet echt..quote:
Heb je geen loopschoenen meegenomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij heldM'n Loubies zijn je dankbaar
Draag je ze nu al dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij heldM'n Loubies zijn je dankbaar
en wat doe je dan met die bedden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh, nog steeds niet.. 8 uur in een week noem ik nog steeds niet volledig werken![]()
Ze moet me gewoon fulltime op de beddencentrale knallen
Begin maar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Momentje, ik ga even mijn "" gezicht oefenen voor als je nog meer van dit soort dingen van plan was te zeggen.
Ik waarschuw Samzz alvast voor jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat suggereer ik dus juist met die opmerking, vandaar dat jouw reactie erop nogal nutteloos is.
Die staan in Beesdquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen loopschoenen meegenomen?
kutmarokkaanquote:
dat vraagt om een uitlegquote:
Op slapen natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wat doe je dan met die bedden?
Welke drek?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draag je ze nu al dan?ik zou ze in een tasje mee doen, en niet mee door de drek lopen :
ik ga niet naar omaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
Mooi, ik hoef nieuwjaarsdag niet 300km te rijden om ff naar mn Oma te gaan
Het jong zijn hoeft niet perse het andere als conclussie te hebben..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaSowieso vrouwen die een paar jaar ouder dan mij zijn
[..]
Ach Bou moet nog veel leren hij is nog jong enzo
quote:
Als het een vraag is: nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Als da ik zou gan liggeeeeeeeeeeee
Als da ik hier nou toch gewoon 's efkes zou gan liggeeeeeeee
Zoudde gij d'r dan bij komme liggeeeeeeeeeeeee
En gewoon de weeereld vergetuuuuuuhhhhh!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |