Zoals?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere plaatjes in mijn playlist staan hoor
Ach, ik zou de machinist alleen maar afleiden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond 't wel wat extra's hebben.
Maar in een ICM is 't sowieso goed vertoeven.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rival daarnaar luistert, zn vrienden ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou pas erg zijn als ze hem naar Nick en Simon lieten luisteren
Dan ben je om 16:05 naast mijquote:
Kledder?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Boudibou het volgende:
Kledder, wat gaat gij in Utrecht doen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere plaatjes in mijn playlist staan hoor
Je moet ook niet je tieten in zijn gezicht duwenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik zou de machinist alleen maar afleiden.
Ik kan sowieso niet voorstellen dat iemand dat voor zijn plezier luisterd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rival daarnaar luistert, zn vrienden ook niet
Nou, dat durf ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik zou de machinist alleen maar afleiden.
Je gaat toch naar Beesd? Moet je dan niet de trein naar Geldermalsen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledder?
Overstappen op de trein naar Tiel
wel naar avril dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rival daarnaar luistert, zn vrienden ook niet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledder?
Overstappen op de trein naar Tiel
Daar kijk ik bij jou tbh niet echt van opquote:
Ik bedoel eigenlijk dat ik dan van ieder knopje en schakeltje wil weten wat het isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook niet je tieten in zijn gezicht duwen*zucht*
euhm..... haar bijnaam is Miss montreal ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laatst bijna door iemand onthoofd, omdat ik Miss Montreal niet kende.![]()
Vandaar dat ik aan haar moest denken.
Oh, dat willen ze met alle liefde uitleggen. Eindelijk iemand die daarin geïnteresseerd is enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik dan van ieder knopje en schakeltje wil weten wat het is
quote:
Miss Montreal is blonde kuthoer die stotterd. Ze is wel lekker en kan goed zingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laatst bijna door iemand onthoofd, omdat ik Miss Montreal niet kende.![]()
Vandaar dat ik aan haar moest denken.
Daar heeft iemand hier ook last vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik dan van ieder knopje en schakeltje wil weten wat het is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de trein naar Tiel, die stopt ook in Geldermalsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Beesd? Moet je dan niet de trein naar Geldermalsen?
*irritante DeeDee-flashbackquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
omdat het een blonde chick is zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kijk ik bij jou tbh niet echt van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |