Lief zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godsallejezus heb je dat kind ook weer.
Hoi Myr!![]()
Blijkbaar. Ik heb geen levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen het alleen maar FOK!kers zijn?
Voor hem nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoef ik mij gelukkig geen zorgen te maken
Ik hoop voor haar van nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen het alleen maar FOK!kers zijn?
Oja..we hebben dus toch een problemo'tje, boefje.. ehhmm...ik doe wel een balkje voor mijn ogen zoals je van Bekende Marokkanen op tv gewend bent..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee en al helemaal geen getattoeerde
Maar voor jou zeker welquote:
* Samzz gaat erbij liggen en meedoenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl kruipt naast MB op de bank en fantaseert mee![]()
Er zijn wel een paar toffe FOK!kers, dus ze kan geluk hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar van niet![]()
Hoi Myr
de kachel een paar graden hoger en mn voeten in n teiltje zand en ik ben er helemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz gaat erbij liggen en meedoen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oja..we hebben dus toch een problemo'tje, boefje.. ehhmm...ik doe wel een balkje voor mijn ogen zoals je van Bekende Marokkanen op tv gewend bent..
Zie ik je tattoo's niet
Het is een optie..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oja..we hebben dus toch een problemo'tje, boefje.. ehhmm...ik doe wel een balkje voor mijn ogen zoals je van Bekende Marokkanen op tv gewend bent..
Zie ik je tattoo's niet
Het is een optie..
Ik zie het als we're safequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee en al helemaal geen getattoeerde
in de categorie scherp!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Adecco belt me net op, mn uren voor volgende week (jaaa..wel 4,5 uur in een hele week
)
Vraagt ze: ga je nog wat spannends doen vanavond?
Ik: Neuh,.. niet echt.. gewoon thuis chillen..
Zij: Niet naar Amsterdam of een of ander leuk hip feestje ofzo?
Ik: Nee, dankzij de enorme hoeveelheid uren die ik van jullie krijg, kan ik dat niet betalen!
http://www.ns.nl/actuele-(...)station=Geldermalsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... De laatste keer dat ik ging moest ik een kwartier wachten.
Nou ja, we gaan het zien
je spreekt uit ervaring hoor ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
Gast je weet niet wat je mist. Milfs![]()
Oeh snel een cocktail voor jou maken dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz gaat erbij liggen en meedoen![]()
Bedankt voor je compliment, Myr.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar toffe FOK!kers, dus ze kan geluk hebben natuurlijk.
En hoi.
Tuurlijk ik ben tof en Fokker dus jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar toffe FOK!kers, dus ze kan geluk hebben natuurlijk.
En hoi.
Wat een domme kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Adecco belt me net op, mn uren voor volgende week (jaaa..wel 4,5 uur in een hele week
)
Vraagt ze: ga je nog wat spannends doen vanavond?
Ik: Neuh,.. niet echt.. gewoon thuis chillen..
Zij: Niet naar Amsterdam of een of ander leuk hip feestje ofzo?
Ik: Nee, dankzij de enorme hoeveelheid uren die ik van jullie krijg, kan ik dat niet betalen!
ze viel wel een beetje stilquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de categorie scherp!
ik bedenk dat soort dingen vaak pas achteraf
Ja, zeg het hem tijn!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan zie de rest van haar mooie lichaam ook niet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze viel wel een beetje stil![]()
en daarna mompelde ze dat ze volgende week wel zou kijken of ze misschien nog een dagje erbij kon fixen
Momentje, ik ga even mijn "quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment, Myr.![]()
Oh, wel 17 minuten overstaptijd. Naja. Neem je bier mee enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/actuele-(...)station=Geldermalsen
+
http://www.sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/ut-ht.gif
Trein komt uit Utrecht dus als je zo min mogelijk wil lopen moet je achterin instappen.
dat suggereer ik dus juist met die opmerking, vandaar dat jouw reactie erop nogal nutteloos is.quote:
Neuh, nog steeds niet.. 8 uur in een week noem ik nog steeds niet volledig werkenquote:
Jij heldquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/actuele-(...)station=Geldermalsen
+
http://www.sporenplan.nl/figuren/tekeningen/ns_nummer/ut-ht.gif
Trein komt uit Utrecht dus als je zo min mogelijk wil lopen moet je achterin instappen.
Jaquote:
Ach Bou moet nog veel leren hij is nog jong enzoquote:
Niet echt..quote:
Heb je geen loopschoenen meegenomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij heldM'n Loubies zijn je dankbaar
Draag je ze nu al dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij heldM'n Loubies zijn je dankbaar
en wat doe je dan met die bedden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh, nog steeds niet.. 8 uur in een week noem ik nog steeds niet volledig werken![]()
Ze moet me gewoon fulltime op de beddencentrale knallen
Begin maar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Momentje, ik ga even mijn "" gezicht oefenen voor als je nog meer van dit soort dingen van plan was te zeggen.
Ik waarschuw Samzz alvast voor jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat suggereer ik dus juist met die opmerking, vandaar dat jouw reactie erop nogal nutteloos is.
Die staan in Beesdquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je geen loopschoenen meegenomen?
kutmarokkaanquote:
dat vraagt om een uitlegquote:
Op slapen natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wat doe je dan met die bedden?
Welke drek?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Draag je ze nu al dan?ik zou ze in een tasje mee doen, en niet mee door de drek lopen :
ik ga niet naar omaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
Mooi, ik hoef nieuwjaarsdag niet 300km te rijden om ff naar mn Oma te gaan
Het jong zijn hoeft niet perse het andere als conclussie te hebben..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaSowieso vrouwen die een paar jaar ouder dan mij zijn
[..]
Ach Bou moet nog veel leren hij is nog jong enzo
quote:
Als het een vraag is: nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Als da ik zou gan liggeeeeeeeeeeee
Als da ik hier nou toch gewoon 's efkes zou gan liggeeeeeeee
Zoudde gij d'r dan bij komme liggeeeeeeeeeeeee
En gewoon de weeereld vergetuuuuuuhhhhh!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |