Ooooeeeeeh, what does this button doooo?quote:
Lekker? Ze is niet lelijk, maar lekker?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miss Montreal is blonde kuthoer die stotterd. Ze is wel lekker en kan goed zingen
Mooiquote:
ja iddquote:
Ik heb nu al medelijden met je. Die treinen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de trein naar Tiel, die stopt ook in Geldermalsen
En dan de trein naar Dordrecht?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de trein naar Tiel, die stopt ook in Geldermalsen
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het een blonde chick is zeker
Weet ik niet..kan me aan mijn anus roesten wie dat is. Ik mis volgens mij niets.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
euhm..... haar bijnaam is Miss montreal ofzo?
Ja, een lekkere Nederlandse jonge damequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker? Ze is niet lelijk, maar lekker?
Ja, klopt. Ik heb gelukkig op Utrecht tijd om helemaal naar voren te lopen, dus dat gaan we doen ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan de trein naar Dordrecht?
Dat is een KUToverstap.
Raad je echt aan om helemaal naar voren te lopen zodat je echt kan rennen in Geldermalsen
Ik zie net een foto van der.. en ik zou haar niet doen, zeg maar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker? Ze is niet lelijk, maar lekker?
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Hmm als ik nu mijn ogen dicht doe en een slokje neem, kan ik me bijna voorstellen dat ik seks lig te hebben op een tropisch strand.
maar jij bent Marok, jij verkracht alleen maar platina blonde sletten met maat 32 en onder de 16quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie net een foto van der.. en ik zou haar niet doen, zeg maar.
Dat is dus echt veeels te lang geleden voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Hmm als ik nu mijn ogen dicht doe en een slokje neem, kan ik me bijna voorstellen dat ik seks lig te hebben op een tropisch strand.
Black Velvet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*blert mee met miles*
zo'n biertje met hamburger in de middag doet een hoop voor je stemming
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dus echt veeels te lang geleden voor je
Wel jammer dat er allemaal zandkorreltjes in mijn anus komt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Nee. Nog steeds starlightquote:
Moet je ff naar Barbie gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Mooi, ze is trouwens ook van mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie net een foto van der.. en ik zou haar niet doen, zeg maar.
Wat een aanname weer dat jij erbij bent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wel jammer dat er allemaal zandkorreltjes in mijn anus komt..
Klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar jij bent Marok, jij verkracht alleen maar platina blonde sletten met maat 32 en onder de 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |