Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:05 schreef CindieY het volgende:
Wijd openDie had ik al eventjes niet gehoord zeg.
Nouja, heelquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef DaMook het volgende:
Ik hoor net dat we vanavond vanaf half 7 gaan beginnen aan de jaarwisselparty, kan ik mooi nog heel de topSR meepikken
.
En dan ook nog zo fucking hoogquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef Krambo het volgende:
Wie vraagt dit in godsnaam aan, die plaat kwam toch al 10x per dag voorbij tijdens SR
Fascinerend eigenlijk, dat mensen die aanvragen terwijl hij sowieso vaak gedraaid werdquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:05 schreef CindieY het volgende:
Wijd openDie had ik al eventjes niet gehoord zeg.
Tot 6 uur toch ? Of vergis ik me en is 6 tot 7 het laatste uurquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de vraag van Ekdom
Je hebt niet alles mee gepikt vanaf het einde van SR, of wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tot 6 uur toch ? Of vergis ik me en is 6 tot 7 het laatste uur.
SPOILER: 14-15uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt niet alles mee gepikt vanaf het einde van SR, of wel?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Pino112 het volgende:
Lekker uurtjeSPOILER: 14-15uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Pino112 het volgende:
SPOILER: 14-15uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Mooi, op naar het KX-topic danquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Volbeat en metallica, verder laat het me vrij koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |