dat gebeurt al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zit in 't 3FM-topic, maar ik zie je ook net zoveel neuzelen over KXradio. Dan moet je dat gewoon in het desbetreffende topic doen, wij blijven genieten van de muziek op 3FM.
Ik ken KXradio niet eens. Alles wat ik er nu van weet, is dat Stenders daar nu radio zit te maken. Lekker houden zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat gebeurt al een tijdje hoorKX en 3fm gaan zo'n beetje hand in hand
Ja, naatje zat al helemaal klaar met 'n doosje Kleenex naast zich.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef Susi het volgende:
Wat suf eigenlijk dat ie iemand aan de telefoon heeft voor Bliss, maar dan eerst een ander nummer gaat draaien. Wacht dan even vijf minuten met dat gesprekje.
kleenex?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, naatje zat al helemaal klaar met 'n doosje Kleenex naast zich.
Kusje voor Roel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig worden platen niet afgekapt enzo.
Het waren de Dire Straits maar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nope, wel doorheen gepraat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar die stoort hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |