De hele uitvoering!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fool's Overture van Supertramp op R2![]()
quote:
Het origineel van de Scissor Sisters is beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Krambo het volgende:
Pink Floyd![]()
![]()
Jammer dat Comfortably Numb er niet instaat, die is nog beter
Die mute ik altijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Het origineel van de Scissor Sisters is beter.
Hey mauster, jij ook alvast een (zoals m'n moeder echt nog steeds zegt) "Zalig uiteinde".quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Ik wil iedereen even een fijne jaarwisseling wensen en veel zegen in het jaar 2011. Ik ben maandag weer volledig van de partij als er weer gewerkt moet worden.
U ook he! Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Ik wil iedereen even een fijne jaarwisseling wensen en veel zegen in het jaar 2011. Ik ben maandag weer volledig van de partij als er weer gewerkt moet worden.
Jij ook alvast!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Voor jou ook een goede jaarwisseling gewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Insgelijks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
Dat verwachtte ik zelfs als antwoordquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef Susi het volgende:
Wat had je anders gedaan op dit tijdstip ?
- Vuurwerk afsteken
had ie moeten zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |