SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Lijstje van de site erbijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:21 schreef miieejj het volgende:
ontzettend handig die webcam van 3fm.. je ziet alles duidelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef miieejj het volgende:
Joe, doe dat even in een spoiler. En stond ook al ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel stoerquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Aaah, is dit nummer ook van Volbeat?
Nicceee
sorryquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, doe dat even in een spoiler. En stond ook al ergens.
Eigenlijk in een wat minder ruige versie van Johnny Cashquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:23 schreef Pino112 het volgende:
Aaah, is dit nummer ook van Volbeat?
Nicceee
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Cee het volgende:
Ik heb helemaal niks met dit nummer.
Sorry.Iedereen heeft zijn minpunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dan had ik de foo fighters gemistquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar KX luisteren
Dat wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef CindieY het volgende:
Inslapen voor O&N. Een beetje baas blijft gewoon wakker
Dit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef CindieY het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef CindieY het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:34 schreef Pino112 het volgende:
We zijn de 110k posts in december trouwens gepasseerd
Kelder van Stenders.quote:
Nee. Mag ik niet hopen tenminste.quote:
nee, ik meen in een eyeworks-gebouw. maar eyeworks heeft er verder niets mee te maken dachti kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |