Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oliebollen eten!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niks eigenlijk... nou ja, oliebollen eten.
En geen champagne.
quote:
Ik moet ze straks nog even halen als mijn vader ze gebakken heeftquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maakt ook niet uit want heb er al een aantal op
Ik eet ze twee keer per jaar, oudjaar en kermisquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maakt ook niet uit want heb er al een aantal op
Dat is het zeker!quote:
Hier zijn er niet zo veel meer want op en er was geen mix meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet ze straks nog even halen als mijn vader ze gebakken heeft.
quote:Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 239
2 goldfinger1963 - 229
3 MPG - 222
4 Pheno - 168
5 OA - 161
6 JortK - 112
7 eer-ik - 100
8 vrolijke-frits - 68
9 indahnesia.com - 65
10 Muck - 58
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik eet ze twee keer per jaar, oudjaar en kermis
Dus vanmiddag weer de kans, lekker lekker!
[..]
Dat is het zeker!
Klopt ja. Ga ze ook niet vaker etenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeer herkenbaaren daarom blijven ze ook lekker
Hetzelfde! Doeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar weer eens
Nog een fijne jaarwisseling
jij ook rockyquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar weer eens
Jij ook RNquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar weer eens
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar weer eens
Top2000quote:
daar ziet het wel naar uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat mij nog eens inhalen.
En er staat een topic te veel in die stats.
Ik luister naar die andere Top waar de rest dan naar luistertquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Tonkey het volgende:
[..]
NatuurlijkNet als 10 miljoen andere Nederlanders gok ik zo
Ahh, de serious request lijst? Heb je er geld in zitten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik luister naar die andere Top waar de rest dan naar luistert
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh, de serious request lijst? Heb je er geld in zitten?
Ik zap de hele tijd heen en weer tussen 3FM en Radio 2quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh, de serious request lijst? Heb je er geld in zitten?
Ik kan zo ook wel allebij op zetten maar dat lijkt me ook niet zo'n succesquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zap de hele tijd heen en weer tussen 3FM en Radio 2
Ahh. Ach, ze hebben een hoop geld bij elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er dit jaar niet van gekomen, was het wel van plan
90 cent zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh. Ach, ze hebben een hoop geld bij elkaar gehaaldIk heb 1 smsje gestuurd, toch al snel een halve euro
(Snachts om 3 uur, en nog niet op tv komen... grmbl!)
Dat lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo ook wel allebij op zetten maar dat lijkt me ook niet zo'n succes
Soms heb je die pech of je hebt hem gemist, zeker een hoop geld bij elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh. Ach, ze hebben een hoop geld bij elkaar gehaaldIk heb 1 smsje gestuurd, toch al snel een halve euro
(Snachts om 3 uur, en nog niet op tv komen... grmbl!)
40 cent kosten telefoon, provider weet ik veel wat. Houden ze een halve euro over voor 3fm gok ik zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
90 cent zelfs![]()
Ik ben meerdere malen op tv gekomen![]()
Met tweets en 1x met sms
Is het dan zo'n ramp?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet
Nu is wel een goed moment om even van radio 2 af te stappen
Een uur heb ik gewacht, een uur! Midden in de nacht! Er stonden gewoon geen sms'jes, of sommige heel lang! En die van mij nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms heb je die pech of je hebt hem gemist, zeker een hoop geld bij elkaar
Dat is zeker klotequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Een uur heb ik gewacht, een uur! Midden in de nacht! Er stonden gewoon geen sms'jes, of sommige heel lang! En die van mij niet
Aha, ik ben hier bij 3fm net op het goede moment binnen gevallen, net bij een aantal nummers die ik mooi vindquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
9 miljoen fietsen, van onze kate. Ben er niet zo'n fan van.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb mijn oliebollen ook weer binnen
Ik ga weer voor een oliebolloos oud en nieuwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb mijn oliebollen ook weer binnen
Dat scheeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klote
[..]
Aha, ik ben hier bij 3fm net op het goede moment binnen gevallen, net bij een aantal nummers die ik mooi vind
Dat is wel lekker langquote:
the fuvk beeb the fuvkquote:
ik krijg ze gratis wie ben ik om ze dan af te slaan hequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga weer voor een oliebolloos oud en nieuw
Dat dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg ze gratis wie ben ik om ze dan af te slaan he
nou ja ik zie mijn familie zondag pasquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat dusHele familie bij elkaar om wat vette bollen te eten. Mooi toch?
Ik vroeg me al af wanneer je wakker zou wordenquote:
Dat doe ik dit jaar eens niet, de kroeg in. Is de laatste jaren gewoon tegengevallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik zie mijn familie zondag pas
vanaaf ga ik de kroeg in met de hele zooi
Hey Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je wakker zou wordenHoe voel je je?
Heb je wel lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg ze gratis wie ben ik om ze dan af te slaan he
mini winterslaapjequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry voor het niet kunnen quoten..Ik ben ziek en blijkbaar moest dit van mijn lijf...maar 20 uur...damn! En 25 uur niets gegeten ook nog. Pff. Hoe is het met jullie? Zin in vanavond?
Hier is het wel goed, beetje zwaar verkoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry voor het niet kunnen quoten..Ik ben ziek en blijkbaar moest dit van mijn lijf...maar 20 uur...damn! En 25 uur niets gegeten ook nog. Pff. Hoe is het met jullie? Zin in vanavond?
het is dat of alleen thuis zitten en uit mijn neus vretenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat doe ik dit jaar eens niet, de kroeg in. Is de laatste jaren gewoon tegengevallen.
Hoi Trevquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Hoe gaat die met jou?
Ow vandaar... Heeft het wel geholpen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Rot dat je ziek bent! Mijn ouders zijn hier ook al ziek. Heerst vast.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Rustig aan meisquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Goede keuze danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is dat of alleen thuis zitten en uit mijn neus vreten
STquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hier wel goed alleen die klote verkoudheidquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi TrevEn hoi alle andere binnenkomers trouwens
![]()
Hoofdpijn... en veel slijm en nog steeds geen stemKortom, weer een nutteloze hangdag
Had juist zo'n zin om weer effe te wowen
Dus misschien probeer ik dat vanmiddag wel even
Hoe is het met jou dan?Lekker uitgeslapen?
carbid schieten dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel goed alleen die klote verkoudheidOp zich wel lekker uitgeslapen ja hoewel ze wel iets later mochten beginnen met het testen van de melkbussen
vind der niks aanquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel goed alleen die klote verkoudheidOp zich wel lekker uitgeslapen ja hoewel ze wel iets later mochten beginnen met het testen van de melkbussen
lol dat is maar een kort tripjequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Melkbussen
Hier is het ook een berg kabaal hoor
De poezels houden zich echt heel goed
![]()
Ik ga me maar even voorbereiden op een tripje supermarkt....
Verschild per persoonquote:
Dat is het zeker, maar wel mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Melkbussen
Hier is het ook een berg kabaal hoor
De poezels houden zich echt heel goed
![]()
Ik ga me maar even voorbereiden op een tripje supermarkt....
Met mijn hoofdpijn enzo helaas nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lol dat is maar een kort tripje
heey stuquote:
Moest meteen aan jou denkenquote:
quote:
Ik zapte net van 3fm naar radio 2quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde het bij de eerste toon al
ik wist al dat ie in stond, was een opvallende nieuwe binnenkomer op 120quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zapte net van 3fm naar radio 2
Mooie uitspraak welquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef PeZu het volgende:
haha als ik op mannen viel ging ik met eddie verder![]()
precies wat ik dacht
Dan moet je na 12 uur toch nog even naar 3fm luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef PeZu het volgende:
haha als ik op mannen viel ging ik met eddie verder![]()
precies wat ik dacht
Staat Just Breathe ook in de TopSR10?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je na 12 uur toch nog even naar 3fm luisteren
geef vooral niet meer informatie dan dat want dat is helemaal niet handig johquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je na 12 uur toch nog even naar 3fm luisteren
Hey lieverdquote:
Hard Sun staat best hoogquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef vooral niet meer informatie dan dat want dat is helemaal niet handig joh
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat Just Breathe ook in de TopSR10?
http://seriousrequest.3fm(...)_day/0/31-12-2010/17quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef vooral niet meer informatie dan dat want dat is helemaal niet handig joh
Nais!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
alleen pas bijna op het eind, nummer 10
Ik vind de nummer 4 ook wel goed en dat komt geloof ik ook maar door 1 ding en een paar uurquote:
ik pak de live versie wel van waar ik bij wasquote:
Hoezo geen zin om langer in NL te blijven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef Stuart het volgende:
Ben blij dat de sneeuw aan het verdwijnen is hier
Ooh, maar ik zou graag nog een week blijven hoor. Helaas gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo geen zin om langer in NL te blijven?
die plakkaten ijs die sommige achteraf wegen en steegjes onbegaanbaar maken moge wat mij betreft snel opteffenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef Stuart het volgende:
Ben blij dat de sneeuw aan het verdwijnen is hier
Heb je deel I of deel II gekeken? Ze zijn overigens allebei leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu ik heb Nanny Mcphee gekekenWat een leuke film is dat
![]()
Die ga ik een andere keer luisterenquote:
Deel 1 was op tvquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je deel I of deel II gekeken? Ze zijn overigens allebei leuk om te kijken
Dat snap ik en zodra je weer terug bent meteen weer aan het werk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, maar ik zou graag nog een week blijven hoor. Helaas gaat dat niet gebeuren
Ja, er bestaat ook een deel IIquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deel 1 was op tvBestaat er een deel 2 dan?
Die ook maar even kijken dan
Lekkerquote:
Dinsdag moet ik weer werken inderdaad. Maar goed, die week is dan maar 3 dagen omdat ik nooit op vrijdag hoef te werken. Dus echt klagen mag ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik en zodra je weer terug bent meteen weer aan het werk?
Klopt, en is zijn niet eens achteraf wegen hier... Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plakkaten ijs die sommige achteraf wegen en steegjes onbegaanbaar maken moge wat mij betreft snel opteffen
Tot Straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk moet nog eten, maar weet niet wat
Dus nu echt maar naar de supermarkt
Oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik weer werken inderdaad. Maar goed, die week is dan maar 3 dagen omdat ik nooit op vrijdag hoef te werken. Dus echt klagen mag ik natuurlijk niet![]()
oliebollenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk moet nog eten, maar weet niet wat
Dus nu echt maar naar de supermarkt
ach ja het is even behelpen maar het hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Klopt, en is zijn niet eens achteraf wegen hier... Verschrikkelijk.
Verder is de sneeuw wel mooi om te zien natuurlijk
Dat is waar. Alleen zijn we niet gewend dat dat meer dan 5 dagen per jaar isquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja het is even behelpen maar het hoort er gewoon bij
ben er al lang aan gewendquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen zijn we niet gewend dat dat meer dan 5 dagen per jaar is
Nog te koud, hier op mijn kamer is het 13.5 graden maar van mij mag het wel iets meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef Stuart het volgende:
En het is ook een stuk minder koud buiten
Je hebt geen verwarming in je kamer? 13,5 is wel heel erg koudquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nog te koud, hier op mijn kamer is het 13.5 graden maar van mij mag het wel iets meer
ja de volgende 2 sla ik even overquote:
Oke, ik danquote:
Jawel hoor, maar het is tevens heel vochtig. Dus vanmorgen even deuren open gehouden. Verwarming staat inmiddels ook aan (al is de kamer groter dan waar de verwarming voor gemaakt is, dus warmer dan 16 graden wordt het niet)quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt geen verwarming in je kamer? 13,5 is wel heel erg koud
Jij ook een goede jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de kroeg.
Voor mensjes die ik niet meer "spreek" de beste wensen. Ga knallend dit kutjaar uit en veel liefde, geluk en vooral plezier in 2011!!
Kus
Een gelukkig nieuwjaar dan alvast!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor mensjes die ik niet meer "spreek" de beste wensen. Ga knallend dit kutjaar uit en veel liefde, geluk en vooral plezier in 2011!!
Kus
Brrrr, ook 16 graden is nog best aan de koude kant eigenlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is tevens heel vochtig. Dus vanmorgen even deuren open gehouden. Verwarming staat inmiddels ook aan (al is de kamer groter dan waar de verwarming voor gemaakt is, dus warmer dan 16 graden wordt het niet)
Van het zelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kus
Vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Brrrr, ook 16 graden is nog best aan de koude kant eigenlijk
jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kus
Ik vind de nummer 15 wel leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)_day/0/31-12-2010/17
Kan je alles zelf na kijken wat je graag nog meer wil luisteren
wow hee bijzonderquote:
veel plezier en een fijne jaarwisseling en dat 2011 wel leuk wordtquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kus
Is gewoon uit verveling hoor. Eigenlijk boeit het me niet zo maar moet toch iets zeggenquote:
Haha, oke danquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is gewoon uit verveling hoor. Eigenlijk boeit het me niet zo maar moet toch iets zeggen
Perfectie is een illusie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef PeZu het volgende:
ik wil er een setje luidsprekers bij maar waarom kom ik ze nooit in de goede kleur tegen
Omdat groen geen gangbare kleur isquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef PeZu het volgende:
ik wil er een setje luidsprekers bij maar waarom kom ik ze nooit in de goede kleur tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |