quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat Just Breathe ook in de TopSR10?
http://seriousrequest.3fm(...)_day/0/31-12-2010/17quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef vooral niet meer informatie dan dat want dat is helemaal niet handig joh
Nais!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
alleen pas bijna op het eind, nummer 10
Ik vind de nummer 4 ook wel goed en dat komt geloof ik ook maar door 1 ding en een paar uurquote:
ik pak de live versie wel van waar ik bij wasquote:
Hoezo geen zin om langer in NL te blijven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef Stuart het volgende:
Ben blij dat de sneeuw aan het verdwijnen is hier
Ooh, maar ik zou graag nog een week blijven hoor. Helaas gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo geen zin om langer in NL te blijven?
die plakkaten ijs die sommige achteraf wegen en steegjes onbegaanbaar maken moge wat mij betreft snel opteffenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef Stuart het volgende:
Ben blij dat de sneeuw aan het verdwijnen is hier
Heb je deel I of deel II gekeken? Ze zijn overigens allebei leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu ik heb Nanny Mcphee gekekenWat een leuke film is dat
![]()
Die ga ik een andere keer luisterenquote:
Deel 1 was op tvquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je deel I of deel II gekeken? Ze zijn overigens allebei leuk om te kijken
Dat snap ik en zodra je weer terug bent meteen weer aan het werk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, maar ik zou graag nog een week blijven hoor. Helaas gaat dat niet gebeuren
Ja, er bestaat ook een deel IIquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deel 1 was op tvBestaat er een deel 2 dan?
Die ook maar even kijken dan
Lekkerquote:
Dinsdag moet ik weer werken inderdaad. Maar goed, die week is dan maar 3 dagen omdat ik nooit op vrijdag hoef te werken. Dus echt klagen mag ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik en zodra je weer terug bent meteen weer aan het werk?
Klopt, en is zijn niet eens achteraf wegen hier... Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plakkaten ijs die sommige achteraf wegen en steegjes onbegaanbaar maken moge wat mij betreft snel opteffen
Tot Straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk moet nog eten, maar weet niet wat
Dus nu echt maar naar de supermarkt
Oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik weer werken inderdaad. Maar goed, die week is dan maar 3 dagen omdat ik nooit op vrijdag hoef te werken. Dus echt klagen mag ik natuurlijk niet![]()
oliebollenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk moet nog eten, maar weet niet wat
Dus nu echt maar naar de supermarkt
ach ja het is even behelpen maar het hoort er gewoon bijquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Klopt, en is zijn niet eens achteraf wegen hier... Verschrikkelijk.
Verder is de sneeuw wel mooi om te zien natuurlijk
Dat is waar. Alleen zijn we niet gewend dat dat meer dan 5 dagen per jaar isquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja het is even behelpen maar het hoort er gewoon bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |