Ahh, de serious request lijst? Heb je er geld in zitten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik luister naar die andere Top waar de rest dan naar luistert
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh, de serious request lijst? Heb je er geld in zitten?
Ik zap de hele tijd heen en weer tussen 3FM en Radio 2quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh, de serious request lijst? Heb je er geld in zitten?
Ik kan zo ook wel allebij op zetten maar dat lijkt me ook niet zo'n succesquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zap de hele tijd heen en weer tussen 3FM en Radio 2
Ahh. Ach, ze hebben een hoop geld bij elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is er dit jaar niet van gekomen, was het wel van plan
90 cent zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh. Ach, ze hebben een hoop geld bij elkaar gehaaldIk heb 1 smsje gestuurd, toch al snel een halve euro
(Snachts om 3 uur, en nog niet op tv komen... grmbl!)
Dat lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan zo ook wel allebij op zetten maar dat lijkt me ook niet zo'n succes
Soms heb je die pech of je hebt hem gemist, zeker een hoop geld bij elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ahh. Ach, ze hebben een hoop geld bij elkaar gehaaldIk heb 1 smsje gestuurd, toch al snel een halve euro
(Snachts om 3 uur, en nog niet op tv komen... grmbl!)
40 cent kosten telefoon, provider weet ik veel wat. Houden ze een halve euro over voor 3fm gok ik zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
90 cent zelfs![]()
Ik ben meerdere malen op tv gekomen![]()
Met tweets en 1x met sms
Is het dan zo'n ramp?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet
Nu is wel een goed moment om even van radio 2 af te stappen
Een uur heb ik gewacht, een uur! Midden in de nacht! Er stonden gewoon geen sms'jes, of sommige heel lang! En die van mij nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms heb je die pech of je hebt hem gemist, zeker een hoop geld bij elkaar
Dat is zeker klotequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Een uur heb ik gewacht, een uur! Midden in de nacht! Er stonden gewoon geen sms'jes, of sommige heel lang! En die van mij niet
Aha, ik ben hier bij 3fm net op het goede moment binnen gevallen, net bij een aantal nummers die ik mooi vindquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef Tonkey het volgende:
[..]
9 miljoen fietsen, van onze kate. Ben er niet zo'n fan van.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb mijn oliebollen ook weer binnen
Ik ga weer voor een oliebolloos oud en nieuwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb mijn oliebollen ook weer binnen
Dat scheeltquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker klote
[..]
Aha, ik ben hier bij 3fm net op het goede moment binnen gevallen, net bij een aantal nummers die ik mooi vind
Dat is wel lekker langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |