ik wil er met tanks en gi joe poppetjes oorlog op voerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
Ik moet vooral eerst rust in mn kop hebben. In de staat waar ik nu in ben kan ik echt niet werkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi doel.
Ik wil graag kijken of het weer mogelijk is om ergens betaald aan de slag te gaan. Dat is mijn voornaamste doel volgend jaar. Hoewel het misschien niet realistisch is, Maar 16 uur in de week is wellicht haalbaar.
Jij ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil er met tanks en gi joe poppetjes oorlog op voeren
dat deed ik vroeger wel op de trein baan of in de tuin tussen de plantenquote:
Ik hoop dat je wintquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hihi..
nouja.. ik heb het ingesteld.. kan ik nu ongestoord laminaat gaan leggen
ben benieuwd of het werkt!
tnx voor de notificate iig!
Cool!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
Maart 2006 begonnen en augustus 2008 was alles klaar. Niet iedere dag aan gewerkt natuurlijk, maar in totaal dus inderdaad heel wat urenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat mooi!Daar moeten heel wat uren ingezeten hebben!
Toch heel wat uurtjes ingezeten dus, maar het resultaat mag er zijn hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maart 2006 begonnen en augustus 2008 was alles klaar. Niet iedere dag aan gewerkt natuurlijk, maar in totaal dus inderdaad heel wat uren. En toen kreeg ik een maand of 2 geleden het idee om wat dingen aan te passen, wat nu zo goed als af is.
Ze hebben 2 rondjes beneden, ofwel de binnen- ofwel de buitenbocht, en vanaf de buitenbocht kun je omhoog naar het bergstation. Er is ook voldoende rangeermogelijkheid, en dat vind ik ook altijd wel leuk. Maar qua ruimte was dit het maximaal haalbare. Ik wil niet voor niets een ander huis met een hele grote zolderquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Cool!!!
maar veel rondrijden kunnen de treintjes niet of wel??
zo zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en PeZu, dit is een snelle chineesHeb een refund gevraagd van 10 dollar (hoef ik dat bord niet terug te sturen en moeilijk moeilijk), dus nu heb ik er $4,76 voor betaald met een hoekje eraf, vond dat op zich wel een goede deal
![]()
Okee, dat is wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet vooral eerst rust in mn kop hebben. In de staat waar ik nu in ben kan ik echt niet werken![]()
Die rust ga ik krijgen als ik hier weg ben.
Ik wens ook iedereen alvast een heel gelukkig 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wens iedereen van de KSC een gezellig (dus blijf hier posten want het is hier gezellig), vrolijk (ook dat zijn we meestal in de KSC), liefdevol (het topic loopt er soms van over), gezond (dat gaat nog wel eens mis, de lappen mand) en voorspoedig (ik bedoel niet het tempo dat af en toe gehanteert wordt) 2011
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wens iedereen van de KSC een gezellig (dus blijf hier posten want het is hier gezellig), vrolijk (ook dat zijn we meestal in de KSC), liefdevol (het topic loopt er soms van over), gezond (dat gaat nog wel eens mis, de lappen mand) en voorspoedig (ik bedoel niet het tempo dat af en toe gehanteert wordt) 2011
mensen moeten hun honden gewoon bij zich houdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel herkenbaar.
Waar ik nu woon kan ik wel redelijk tot rust komen. Maar waar ik nog tot 24 augustus woonde absoluut niet. Wat ook 2 keer is geresulteerd in een plotselinge uitbarsting (zelfs gewoon tegen een jong hondje die plotseling goed bedoeld tegen mij op sprong)
Rust is inderdaad dus erg belangrijk. Ik hoop voor je dat alles goed komt
tonkeyquote:
Gaat goed komen. Ik zing het hier wel uit. Gelukkig is hij elke maand 2 weken aan het werk over ver. En als hij thuis is veel op visite bij vriendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel herkenbaar.
Waar ik nu woon kan ik wel redelijk tot rust komen. Maar waar ik nog tot 24 augustus woonde absoluut niet. Wat ook 2 keer is geresulteerd in een plotselinge uitbarsting (zelfs gewoon tegen een jong hondje die plotseling goed bedoeld tegen mij op sprong)
Rust is inderdaad dus erg belangrijk. Ik hoop voor je dat alles goed komt
Leuk plaatje (avatar ofzo?), alleen jammer dat er een foutje inzit...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat goed komen. Ik zing het hier wel uit. Gelukkig is hij elke maand 2 weken aan het werk over ver. En als hij thuis is veel op visite bij vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |