Ze moeten sowieso iets aan tokkies doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze die tokkies die tot half twee vannacht bezig waren, hebben gepakt en dat die een paar dagen mogen gaan schoffelen.
Zag gister op het journaal uit R'dam een filmpje.... Gast gooide een (dachten ze) strijker in een op de kop gezette container, vliegt zo die container de lucht inquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze die tokkies die tot half twee vannacht bezig waren, hebben gepakt en dat die een paar dagen mogen gaan schoffelen.
Ja, nette mensen eerstquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso iets aan tokkies doen![]()
ik vind dat die chinees een aap is en door zijn tanden heen liegt. Zo'n toetsenbord kost miscchien totaal 3 dollar, en het doel van het toetsenbord is juist de vormgeving en als deze dus beschadigt is dien je gewoon een nieuwe te krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart![]()
He PeZu, wil jij eens even je gedachten hier over laten gaan?Ik had een uber cool Hello Kitty toetsenbord besteld in China, maar omdat die Chinees niet snapt dat alleen wat bubbelfolie om een hardplastic ding heen binden niet voldoende is bij een wereldreis mist er nu een hoek.... Hij werkt wel, maar is dus gewoon beschadigd. Dus ik een mailtje gestuurd, zegt ie dat ie me wel 3 dollar terug wil geven (van de 15), omdat ie maar 1 dollar winst zou hebben oid
Anyhow, wat vind jij? Is dat schappelijk?
wonen die tegenwoordig bij jouw in de buurtquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ga straks de krokodil set van marklin voor het eerst laten rijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een tokkie minderquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zag gister op het journaal uit R'dam een filmpje.... Gast gooide een (dachten ze) strijker in een op de kop gezette container, vliegt zo die container de lucht inDat was dus geen strijker en hij zit vast tot begin volgend jaar
![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat die chinees een aap is en door zijn tanden heen liegt. Zo'n toetsenbord kost miscchien totaal 3 dollar, en het doel van het toetsenbord is juist de vormgeving en als deze dus beschadigt is dien je gewoon een nieuwe te krijgen
Heb je ermee ingestemd dat het Chinese recht van toepassing is? Zo niet, dan zou ik me beroepen op het Nederlandse recht, en op grond daarvan is de afzender verantwoordelijk voor de verzending. Heeft hij het niet goed verpakt, dan is alle schade voor hem (even heel kort door de bocht geredeneerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart![]()
He PeZu, wil jij eens even je gedachten hier over laten gaan?Ik had een uber cool Hello Kitty toetsenbord besteld in China, maar omdat die Chinees niet snapt dat alleen wat bubbelfolie om een hardplastic ding heen binden niet voldoende is bij een wereldreis mist er nu een hoek.... Hij werkt wel, maar is dus gewoon beschadigd. Dus ik een mailtje gestuurd, zegt ie dat ie me wel 3 dollar terug wil geven (van de 15), omdat ie maar 1 dollar winst zou hebben oid
Anyhow, wat vind jij? Is dat schappelijk?
Mijn dank is onmetelijk.quote:
Zo kort maar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zag gister op het journaal uit R'dam een filmpje.... Gast gooide een (dachten ze) strijker in een op de kop gezette container, vliegt zo die container de lucht inDat was dus geen strijker en hij zit vast tot begin volgend jaar
![]()
Foto'squote:Op vrijdag 31 december 2010 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga straks de krokodil set van marklin voor het eerst laten rijden![]()
ik zag die set en dacht gelijk aan de ksc_!
Ik vind dat zo geil he, jij met je juridische praatquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ermee ingestemd dat het Chinese recht van toepassing is? Zo niet, dan zou ik me beroepen op het Nederlandse recht, en op grond daarvan is de afzender verantwoordelijk voor de verzending. Heeft hij het niet goed verpakt, dan is alle schade voor hem (even heel kort door de bocht geredeneerd). Dus hoe storend is de beschadiging voor jou?
maar wat een mooie set heequote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
verschillende smileys werken niet goed
dezequote:
En inderdaad, is de verkoper een partij die handelt uit beroep of bedrijf (een professionele verkoper dus), dan is hij verplicht een product te leveren dat conform de overeenkomst is. Is het product niet goed, dan mag je kosteloze vervanging of herstel eisen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat die chinees een aap is en door zijn tanden heen liegt. Zo'n toetsenbord kost miscchien totaal 3 dollar, en het doel van het toetsenbord is juist de vormgeving en als deze dus beschadigt is dien je gewoon een nieuwe te krijgen
Je ziet hem gewoon niet of wat?quote:
ik zie hem niet alleen de tekensquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je ziet hem gewoon niet of wat?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zie je al zo veel pijpbekkies op een dag, dat die op FOK! niet meer opvalt.
daar zal het aan liggenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zie je al zo veel pijpbekkies op een dag, dat die op FOK! niet meer opvalt.
Ooohquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie hem niet alleen de tekens
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je nog een keer de bezoekers van GF zien?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
Mart,Mart,Mart..
krijgen we foto's van je trein-land??
*grote blauwe puppy ogen*
nee.. een overzichts foto!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je nog een keer de bezoekers van GF zien?
ja goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Barretje80 het volgende:
spannend.. wil op iets bieden op ebay.. en heb dat eigenlijk nog nooit gedaan..
maar.. ik ben eigenlijk een beetje bang voor de automatische biedingen van de "tegenpartij"...
iemand ervaring daarmee??
Bidnipquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Barretje80 het volgende:
spannend.. wil op iets bieden op ebay.. en heb dat eigenlijk nog nooit gedaan..
maar.. ik ben eigenlijk een beetje bang voor de automatische biedingen van de "tegenpartij"...
iemand ervaring daarmee??
watte??quote:
bidnip doet het voor je in de gaten houden, kost een kwartje als je de veiling wint, als je de veiling niet wint vragen ze niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
watte??
ik bedoel.. als ik een bod doe.. wordt er dan meteen 1 seconde later een tegenbod gedaan?
(of kan ik 3 seconden voor het eind van de veiling een NET iets hoger bod doen??)
Bidnip doet op het laatste moment (laatste 10 sec) een bod voor jou uitbrengenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
watte??
ik bedoel.. als ik een bod doe.. wordt er dan meteen 1 seconde later een tegenbod gedaan?
(of kan ik 3 seconden voor het eind van de veiling een NET iets hoger bod doen??)
Bidnip is gratis hoor?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
bidnip doet het voor je in de gaten houden, kost een kwartje als je de veiling wint, als je de veiling niet wint vragen ze niks
Gadsie meis.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziek dus geen plannenSucces met scoren
[..]
Nijn
Ja, hier knallen ze aan een stuk door
nee hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bidnip is gratis hoor?Als ze via mij doet krijgt ze gratis credit
Ik heb er nog nooit voor betaaldquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor![]()
http://www.bidnip.com/prices.html
Bosjequote:
mja.. de vraag is voornamelijk hoe snel doet de automatische biedingen dat van ebay??quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bidnip doet op het laatste moment (laatste 10 sec) een bod voor jou uitbrengenDus jij geeft aan wat dat bod moet zijn en dan doet die site dat...
Maar wat voor item is het? Want sommige items wordt bijna nooit op geboden (kun je in de verkoophistorie zien van de verkoper) en dan kun je gerust een bod uitbrengen hoor
bosquote:
giertjequote:
De kleur van jouw lippennnnnnnnnnnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |