Volgens mij niet...je had ook geregeld 1-2tjes met 'r. Grunningse lesbiënne, om het maar eens plat uit te drukken.quote:
Klopt ja! Maar het hoort eigenlijk gewoon steeds vloeiend over te lopen hè, van het ene nummer in het andere.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Time en The Great Gig In The Sky zaten al in twee opeenvolgende uren, dus het gaat vooruit!
Dat is DML volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij niet...je had ook geregeld 1-2tjes met 'r. Grunningse lesbiënne, om het maar eens plat uit te drukken.
Ow, die.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij niet...je had ook geregeld 1-2tjes met 'r. Grunningse lesbiënne, om het maar eens plat uit te drukken.
En met Money níet ingekort, zoals nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Klopt ja! Maar het hoort eigenlijk gewoon steeds vloeiend over te lopen hè, van het ene nummer in het andere.
Nizno?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die heb ik toch wel geregeld voorbij zien komen tijdens de huidige editie.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Jullie bedoelen Nizno. Die is wel even langsgeweest
Dit zegt mij vaag ook wel wat inderdaad. Maar ik kan er zo 1-2-3 geen naam op plakken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat ga ik weer eens draaien als ik me op 1 januari voel als een verweesde koffer op Schiphol, zo zonder Top 2000.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Eska het volgende:
Klopt ja! Maar het hoort eigenlijk gewoon steeds vloeiend over te lopen hè, van het ene nummer in het andere.
Owja. Dan had ik 't nu niet herkendquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Nog 1 keer. Dat is Niznoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zegt mij vaag ook wel wat inderdaad. Maar ik kan er zo 1-2-3 geen naam op plakken.
Ietwat stevige dame, blond, met foto op het strand in d'r fobo kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Dat weet ik niet. Moet je aan haar vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietwat stevige dame, blond, met foto op het strand in d'r fobo kan ik me herinneren.
Is dat d'r?
Jaaaaa. dan had ik 't gelijk gewetenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had ik in gedachten inderdaad
Dat is alweer 2 jaar terug volgens mijquote:
Misklikken uit de lijst.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Hoe kan je een lijstje maken van 10 beste platen ooit en deze er in zetten
Ja, maar ik vond haar oudere werk beterquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar terug volgens mij
Gevonden: Fotoboek van Niznoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Moet je aan haar vragen
Ik kan dat wel begrijpen, maar zou het zelf niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Hoe kan je een lijstje maken van 10 beste platen ooit en deze er in zetten
Hehequote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond haar oudere werk beter
Meest logische verklaring inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misklikken uit de lijst.
Dan nog, dit is toch geen top 2000 materiaal, of indien wel, zeker niet bij de beste 400....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan dat wel begrijpen, maar zou het zelf niet doen.
Ik heb een zwak voor dat wat ik smeekplaten noemquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Homdeck het volgende:
tuurlijk is het een zeiknummer, maar wel een mooi zeiknummer
Die hangt veel in F&F rond en ik heb haar een tijd geleden er van beticht dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ingetje heb ik ook nog niet gezien.
Mja, maar ik had vorig jaar ook pas op oudjaarsdag ofzo dat nizno wexy was. Dit jaar ben ik er sneller bijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef djenneke het volgende:
Maar ik heb Nizno best al veel voorbij zien komen eigenlijk hoor.
DML is zwanger. Ik was vorig jaar zwangerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hangt veel in F&F rond en ik heb haar een tijd geleden er van beticht dat ze zwanger was.
Maar dat was dus waarschijnlijk Djenneke...
Complex al die user-kruisbestuivingen hiero...
Daar over verschillen de meningenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Homdeck het volgende:
tuurlijk is het een zeiknummer, maar wel een mooi zeiknummer
je hebt op 26 maart van dit jaar nog naar haarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden: Fotoboek van Nizno
Opsporing Verzocht en Vermist kunnen stoppen met zoeken...
Zeker in combinatie met die stem.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef djenneke het volgende:
Tja, te veel paddo's en Alice in Wonderland samen levert nu eenmaal mooie muziek op
Dat laatste dus, ik dacht dat dat Ingetje was en ik vroeg haar op een gegeven moment in een SC-topic wat het geworden was. Hilariteit alom bij haar vaste mede-SC'ers. Ze moest heel wat uitleggen toen...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
DML is zwanger. Ik was vorig jaar zwanger
Mwa, hij had net ervoor nog een MTV-hit met This Note's for You.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Homdeck het volgende:
comebackplaatje van Neil. toch? kijkt even naar de kenners
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik dacht dat dat Ingetje was en ik vroeg haar op een gegeven moment in een SC-topic wat het geworden was. Hilariteit alom bij haar vaste mede-SC'ers. Ze moest heel wat uitleggen toen...
Uiteraard! Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Eska het volgende:
Al vind ik z'n oude werk veel beter. Uiteraard!
okquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, hij had net ervoor nog een MTV-hit met This Note's for You.
Ik kan onmogelijk alles onthouden en hier doe jij dat kennelijk voor mij...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt op 26 maart van dit jaar nog naar haar
Ghehehe, nou, je hebt inmiddels al tot in den treure gehoord wat het geworden is, dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik dacht dat dat Ingetje was en ik vroeg haar op een gegeven moment in een SC-topic wat het geworden was. Hilariteit alom bij haar vaste mede-SC'ers. Ze moest heel wat uitleggen toen...
Nee joh, niet alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uiteraard! Vroeger was alles beter.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk alles onthouden en hier doe jij dat kennelijk voor mij...
Ze hebben het ook eens samen gespeeld bij de MTV Awards oid.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Keep on rockin`in a free world!!! In 1 titel wordt hier samen gevat waar de Rock (n Roll) muziek om draait! Briljant
De versie die Pearl Jam deed afgelopen zomer tijdens Rockin`Park was ook geweldig! wat `n feest was dat!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis TukkerTerrorTwenteTwan ook trouwens, die hing hier vorig jaar ook nog wel eens rond...
Ik heb al twee avonden chips op , vanavond maar niet. Neem nu maar eens een slokje van mn oudbruin bier.. die al een uur op me staat te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef djenneke het volgende:
Nu ga ik echt om die cola en chips
Zonde bier laten wachten met deze muziek.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb al twee avonden chips op , vanavond maar niet. Neem nu maar eens een slokje van mn oudbruin bier.. die al een uur op me staat te wachten.
Ik mis TukkerTerrorTwenteTwan ook trouwens, die hing hier vorig jaar ook nog wel eens rond...
Ik vind dat wel een lekker sapjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef djenneke het volgende:
Ik hou gewoon niet van de cranberries.
Ja, als secretaresse van me moet je wel bij blijven...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moest tussendoor even een songtekst posten..
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben het ook eens samen gespeeld bij de MTV Awards oid.
Maar gelukkig rij je wel in een mooie autoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
IN YOUR HEEAAAD, IN YOUR HEEEEAAAAAD
ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE, EH, EH
Ik kijk blijkbaar weinig t.v., want daar heb ik iig geen last van.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
Zombie: een nummer dat voor eeuwig verpest is door de Renault reclame
Op zich moet dat lukken, daar heb ik ooit voor geleerd en diploma voor gehaald.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als secretaresse van me moet je wel bij blijven...
Ohja, die reclame!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar gelukkig rij je wel in een mooie auto
Ik ken die reclame nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar gelukkig rij je wel in een mooie auto
Op de sitequote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is er ook een lijst met de tijden erbij?
heb nu de excel lijst zonder uitzendtijden uit OP
http://top2010.radio2.nl/lijstenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
http://www.madmaster.nl/top2000/top%202000%20jaja.xlsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Daar zit nogal wat jaren verschil tussenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef superworm het volgende:
Eerste nummer dat ik me als klein pummeltje kan herinneren. Samen met Orinoco Flow.
Die reclame is wel erg leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Desunoto het volgende:
OH JA nu weet ik het weer
Met die vader van z'n vriendin
Die dus niet en ook niet op de website.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
http://top2010.radio2.nl/lijsten
Ik snap hem ook niet helemaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zit nogal wat jaren verschil tussen
Ik heb het kennelijk ook mijn geheugen verbannen, aangezien ik het ook vooral als een anti-IRA lied kende.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken die hele Renault-reclame niet. Een anti-IRA-song in een reclame?
Jep, best een leuke reclame eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken die hele Renault-reclame niet. Een anti-IRA-song in een reclame?
Die heeft de lijst trouwens niet gehaald, zag ik.quote:
Klopt, maar op de radio werd de laatste toen gespeeld, ik was 3 of 4.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zit nogal wat jaren verschil tussen
Ik vind deze veel mooier dan die van Herman van Veen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef djenneke het volgende:
Ook zo'n mooi smeeknummer. Ik kan hier spontaan van gaan huilen. Zo mooi vind ik dit.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heeft de lijst trouwens niet gehaald, zag ik.
Ach, die ken ik wélquote:
Dat vind ik ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind deze veel mooier dan die van Herman van Veen.
die heeft hier tot vorig jaar altijd gepostquote:
Weet ik wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die heeft hier tot vorig jaar altijd gepost![]()
hij had eens een behoorlijke aanvaring met wexy/nizno na een euhm homo-onvriendelijke opmerking
Damn, ik lag hier gewoon om mezelf in een deuk. Zal de overgang wel zijn.quote:
Vorig naar nog nummer 1604, maar nu helemaal afwezig.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Damn, ik lag hier gewoon om mezelf in een deuk. Zal de overgang wel zijn.
De overgang? Je bent toch een meneer?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, die was toen idd op de radioquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt, maar op de radio werd de laatste toen gespeeld, ik was 3 of 4.
Jij zit in een lees-bui, geloof ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef djenneke het volgende:
Dit is een goed nummer om op te eh... lezen
Ik wist helemaal niet dat dit van FM was.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi hoor. Maar ik ben toch meer van de Stevie Nicks-periode.
Oeps, ja. Zal de ondergang wel zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
De overgang? Je bent toch een meneer?
Was, vandaar de overgangquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
De overgang? Je bent toch een meneer?
Tja, wat kan ik zeggen. We lezen gewoon graagquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Jij zit in een lees-bui, geloof ik?
Zoals wij graag pauzeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. We lezen gewoon graag
Is al lang geweest (nr. 1464).quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Haaruitval het volgende:
Komt Little Lies nog, of is die al geweest?
Alles sal reg kom als elkeen sy plig doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef superworm het volgende:
Dank
[..]
http://top2010.radio2.nl/lijsten
Dank!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.madmaster.nl/top2000/top%202000%20jaja.xls
Toen nog met Jeremy Spencer, Peter Green, Danny Kirwan en de blues.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dit van FM was.Ik ken deze periode helemaal niet.
Niks mis met lezen! Zo blijf je lekker bij en zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. We lezen gewoon graag
Nu vergeet je Fleetwood en Macquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen nog met Jeremy Spencer, Peter Greene, Danny Kirwan en de blues.
Die namen zeggen me allemaal echt helemaal niets... ik ben daar zooo slecht in.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toen nog met Jeremy Spencer, Peter Greene, Danny Kirwan en de blues.
Maar die zijn nooit weggeweest, daarom liet ik die juist weg.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nu vergeet je Fleetwood en Mac
Het komt maar niet op gang.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit geen leuk nummer van haar... beetje een zeiknummer.
Datquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al begonnen dan?quote:
een janknummerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof wel dat de emotie echt is... in tegenstelling tot wat Anouk doet (hmmm, appels en perenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zekers!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Straks Suzanne.
Prachtig lied
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers!
We zitten samen in de kamer
met de stereo op 10
Eén van de drie nummers met die naam als titel.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Straks Suzanne.
Prachtig lied
3e en laatstequote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Straks Suzanne.
Prachtig lied
vroeger?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Eska het volgende:
Leonard
(jaja, hij heeft veel mooier spul gemaakt)
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén van de drie nummers met die naam als titel.
quote:
Ik vind die van HvV mooier.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Wilskracht het volgende:
Leonard Cohan is gewoon een cover van Herman van Veen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers!
met de stereo op 10
Ow dat geloof ik ook wel. Ik vind haar ook best leuk. Maar dit nummer vind ik 10x niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de emotie echt is... in tegenstelling tot wat Anouk doet (hmmm, appels en peren). Maar ik vind het verder ook niet heel bijzonder.
Hier staat ie echt heel heel erg luid!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers!
met de stereo op 10
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik schiet hier gewoon helemaal vol van.
Mijn moeder had altijd de piraat op staanquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef djenneke het volgende:
Mijn moeder zette vroeger Leonard op om mij te pesten. Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen
Heb jij dezelfde moeder als ik? Of de TROS tussen de middag doordeweeks...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mijn moeder had altijd de piraat op staan.
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef fratsman het volgende:
Cohen, ik weet nooit wat ik er van moet denken. Dit nummer vind ik prachtig, maar zijn versie van Hallelujah (nota bene origineel van hemzelf!) vind ik niet om aan te horen.
![]()
Die een Top 2000 zouden kunnen hebben met sterren als Lucas en Gea, Anita en Ed, Dries Roelvink, Zanger Rinus, etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Mijn moeder had altijd de piraat op staan.
Toen was er nog geen horizontale programmeringquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij dezelfde moeder als ik? Of de TROS tussen de middag doordeweeks...
jaquote:
Nog veel erger ... namen en titels die je nog nooit gehoord hebt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die een Top 2000 zouden kunnen hebben met sterren als Lucas en Gea, Anita en Ed, Dries Roelvink, Zanger Rinus, etc.
Zo'n zender, denk ik dan.
Ik ook. Nee, mijn ouders hebben wel goede muzieksmaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die een Top 2000 zouden kunnen hebben met sterren als Lucas en Gea, Anita en Ed, Dries Roelvink, Zanger Rinus, etc.
Zo'n zender, denk ik dan.
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was er nog geen horizontale programmering
Die heb ik ook vaak gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Homdeck het volgende:
ik moest op op visite bij oma altijd zum blauen bock (oid) kijken. dat van jullie valt nog wel mee
Klopt. Maar op maandag had je ook nog Holland's Glorie met Krijn Torringa..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jalekker gegeten en daarna naar Dolf. Was leuk
En daarna snel naar huis. Wij moe
en we waren met een stel waarvan de dame zwanger is, dus tja......ook moe
Ja, die ook!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Maar op maandag had je ook nog Holland's Glorie met Krijn Torringa..
Toontje....Hoger!
En ook nooit wíl horen, denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog veel erger ... namen en titels die je nog nooit gehoord hebt.
Misschien moet ik toch maar blij zijn dat ik gedwongen werd om naar Leonard te luisteren, begrijp ik ineens?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toontje....Hoger!
Dat nummer is helemaal kapot gedraaid. Ik hoor het niet graag meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef fratsman het volgende:
Veel beter dan Paradise by the Dashboardlight!(iets met knuppel en hoenderhok.
)
Das ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef fratsman het volgende:
Veel beter dan Paradise by the Dashboardlight!(iets met knuppel en hoenderhok.
)
Donderdag was TROSquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.
Klopt. En wat het ergste is... ik kan het vaak ook meezingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook nooit wíl horen, denk ik.
Dat was trouwens AVRO. Tegenwoordig is het "levenslied" voornamelijk het pakkie-an van de TROS. Wat elke Radio 2-luisteraar wel weet, dankzij de Gouden Uren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toontje....Hoger!
plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef fratsman het volgende:
"Paradise" Is zo hoog gestemt door babyboomers die op iedere bruiloft/jubileum/feestavond het toneelstukje staan op te voeren met een wildvreemde vrouw.
Ja, klopt. Maar dat was ook zo'n tussen de middag piratenprogrammaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was trouwens AVRO. Tegenwoordig is het "levenslied" voornamelijk het pakkie-an van de TROS. Wat elke Radio 2-luisteraar wel weet, dankzij de Gouden Uren.
Ik vond het wel tegenvallen.. was erover aan het denken om naar bed te gaan..quote:
Nog maar 271 nummers wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik verheug me nu al op paradise by the dashboardlight![]()
lekker met m'n doorweekte zakdoek zwaaien en naar m'n vriendin schreeuwen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik verheug me nu al op paradise by the dashboardlight![]()
lekker met m'n doorweekte zakdoek zwaaien en naar m'n vriendin schreeuwen
doe eens lijstje plaatsen danquote:
279 Skik Op fietse 1997 30.12.2010 23:00quote:
Paradise stond nr 1 toen ik met paps met Kerst en Oud&Nieuw allen thuis was. September het jaar daaropvolgend overleed hij, dat nr heeft dus wel een betekenis voor mij jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef fratsman het volgende:
"Paradise" Is zo hoog gestemt door babyboomers die op iedere bruiloft/jubileum/feestavond het toneelstukje staan op te voeren met een wildvreemde vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |