Ze hebben het ook eens samen gespeeld bij de MTV Awards oid.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Timo20 het volgende:
Keep on rockin`in a free world!!! In 1 titel wordt hier samen gevat waar de Rock (n Roll) muziek om draait! Briljant
De versie die Pearl Jam deed afgelopen zomer tijdens Rockin`Park was ook geweldig! wat `n feest was dat!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis TukkerTerrorTwenteTwan ook trouwens, die hing hier vorig jaar ook nog wel eens rond...
Ik heb al twee avonden chips op , vanavond maar niet. Neem nu maar eens een slokje van mn oudbruin bier.. die al een uur op me staat te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef djenneke het volgende:
Nu ga ik echt om die cola en chips
Zonde bier laten wachten met deze muziek.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb al twee avonden chips op , vanavond maar niet. Neem nu maar eens een slokje van mn oudbruin bier.. die al een uur op me staat te wachten.
Ik mis TukkerTerrorTwenteTwan ook trouwens, die hing hier vorig jaar ook nog wel eens rond...
Ik vind dat wel een lekker sapjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef djenneke het volgende:
Ik hou gewoon niet van de cranberries.
Ja, als secretaresse van me moet je wel bij blijven...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moest tussendoor even een songtekst posten..
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben het ook eens samen gespeeld bij de MTV Awards oid.
Maar gelukkig rij je wel in een mooie autoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
IN YOUR HEEAAAD, IN YOUR HEEEEAAAAAD
ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE, EH, EH
Ik kijk blijkbaar weinig t.v., want daar heb ik iig geen last van.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
Zombie: een nummer dat voor eeuwig verpest is door de Renault reclame
Op zich moet dat lukken, daar heb ik ooit voor geleerd en diploma voor gehaald.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als secretaresse van me moet je wel bij blijven...
Ohja, die reclame!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar gelukkig rij je wel in een mooie auto
Ik ken die reclame nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar gelukkig rij je wel in een mooie auto
Op de sitequote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is er ook een lijst met de tijden erbij?
heb nu de excel lijst zonder uitzendtijden uit OP
http://top2010.radio2.nl/lijstenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
http://www.madmaster.nl/top2000/top%202000%20jaja.xlsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Daar zit nogal wat jaren verschil tussenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef superworm het volgende:
Eerste nummer dat ik me als klein pummeltje kan herinneren. Samen met Orinoco Flow.
Die reclame is wel erg leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Desunoto het volgende:
OH JA nu weet ik het weer
Met die vader van z'n vriendin
Die dus niet en ook niet op de website.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
http://top2010.radio2.nl/lijsten
Ik snap hem ook niet helemaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zit nogal wat jaren verschil tussen
Ik heb het kennelijk ook mijn geheugen verbannen, aangezien ik het ook vooral als een anti-IRA lied kende.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken die hele Renault-reclame niet. Een anti-IRA-song in een reclame?
Jep, best een leuke reclame eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken die hele Renault-reclame niet. Een anti-IRA-song in een reclame?
Die heeft de lijst trouwens niet gehaald, zag ik.quote:
Klopt, maar op de radio werd de laatste toen gespeeld, ik was 3 of 4.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zit nogal wat jaren verschil tussen
Ik vind deze veel mooier dan die van Herman van Veen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef djenneke het volgende:
Ook zo'n mooi smeeknummer. Ik kan hier spontaan van gaan huilen. Zo mooi vind ik dit.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die heeft de lijst trouwens niet gehaald, zag ik.
Ach, die ken ik wélquote:
Dat vind ik ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind deze veel mooier dan die van Herman van Veen.
die heeft hier tot vorig jaar altijd gepostquote:
Weet ik wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die heeft hier tot vorig jaar altijd gepost![]()
hij had eens een behoorlijke aanvaring met wexy/nizno na een euhm homo-onvriendelijke opmerking
Damn, ik lag hier gewoon om mezelf in een deuk. Zal de overgang wel zijn.quote:
Vorig naar nog nummer 1604, maar nu helemaal afwezig.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Damn, ik lag hier gewoon om mezelf in een deuk. Zal de overgang wel zijn.
De overgang? Je bent toch een meneer?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, die was toen idd op de radioquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt, maar op de radio werd de laatste toen gespeeld, ik was 3 of 4.
Jij zit in een lees-bui, geloof ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef djenneke het volgende:
Dit is een goed nummer om op te eh... lezen
Ik wist helemaal niet dat dit van FM was.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi hoor. Maar ik ben toch meer van de Stevie Nicks-periode.
Oeps, ja. Zal de ondergang wel zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
De overgang? Je bent toch een meneer?
Was, vandaar de overgangquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
De overgang? Je bent toch een meneer?
Tja, wat kan ik zeggen. We lezen gewoon graagquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Jij zit in een lees-bui, geloof ik?
Zoals wij graag pauzeren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik zeggen. We lezen gewoon graag
Is al lang geweest (nr. 1464).quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Haaruitval het volgende:
Komt Little Lies nog, of is die al geweest?
Alles sal reg kom als elkeen sy plig doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |