Volgens mij niet...je had ook geregeld 1-2tjes met 'r. Grunningse lesbiënne, om het maar eens plat uit te drukken.quote:
Klopt ja! Maar het hoort eigenlijk gewoon steeds vloeiend over te lopen hè, van het ene nummer in het andere.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Time en The Great Gig In The Sky zaten al in twee opeenvolgende uren, dus het gaat vooruit!
Dat is DML volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij niet...je had ook geregeld 1-2tjes met 'r. Grunningse lesbiënne, om het maar eens plat uit te drukken.
Ow, die.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij niet...je had ook geregeld 1-2tjes met 'r. Grunningse lesbiënne, om het maar eens plat uit te drukken.
En met Money níet ingekort, zoals nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Klopt ja! Maar het hoort eigenlijk gewoon steeds vloeiend over te lopen hè, van het ene nummer in het andere.
Nizno?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die heb ik toch wel geregeld voorbij zien komen tijdens de huidige editie.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Jullie bedoelen Nizno. Die is wel even langsgeweest
Dit zegt mij vaag ook wel wat inderdaad. Maar ik kan er zo 1-2-3 geen naam op plakken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat ga ik weer eens draaien als ik me op 1 januari voel als een verweesde koffer op Schiphol, zo zonder Top 2000.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Eska het volgende:
Klopt ja! Maar het hoort eigenlijk gewoon steeds vloeiend over te lopen hè, van het ene nummer in het andere.
Owja. Dan had ik 't nu niet herkendquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Nog 1 keer. Dat is Niznoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zegt mij vaag ook wel wat inderdaad. Maar ik kan er zo 1-2-3 geen naam op plakken.
Ietwat stevige dame, blond, met foto op het strand in d'r fobo kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Dat weet ik niet. Moet je aan haar vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ietwat stevige dame, blond, met foto op het strand in d'r fobo kan ik me herinneren.
Is dat d'r?
Jaaaaa. dan had ik 't gelijk gewetenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had ik in gedachten inderdaad
Dat is alweer 2 jaar terug volgens mijquote:
Misklikken uit de lijst.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Hoe kan je een lijstje maken van 10 beste platen ooit en deze er in zetten
Ja, maar ik vond haar oudere werk beterquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar terug volgens mij
Gevonden: Fotoboek van Niznoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Moet je aan haar vragen
Ik kan dat wel begrijpen, maar zou het zelf niet doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Gizmo112 het volgende:
Hoe kan je een lijstje maken van 10 beste platen ooit en deze er in zetten
Hehequote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond haar oudere werk beter
Meest logische verklaring inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misklikken uit de lijst.
Dan nog, dit is toch geen top 2000 materiaal, of indien wel, zeker niet bij de beste 400....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan dat wel begrijpen, maar zou het zelf niet doen.
Ik heb een zwak voor dat wat ik smeekplaten noemquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Homdeck het volgende:
tuurlijk is het een zeiknummer, maar wel een mooi zeiknummer
Die hangt veel in F&F rond en ik heb haar een tijd geleden er van beticht dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
Ingetje heb ik ook nog niet gezien.
Mja, maar ik had vorig jaar ook pas op oudjaarsdag ofzo dat nizno wexy was. Dit jaar ben ik er sneller bijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef djenneke het volgende:
Maar ik heb Nizno best al veel voorbij zien komen eigenlijk hoor.
DML is zwanger. Ik was vorig jaar zwangerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hangt veel in F&F rond en ik heb haar een tijd geleden er van beticht dat ze zwanger was.
Maar dat was dus waarschijnlijk Djenneke...
Complex al die user-kruisbestuivingen hiero...
Daar over verschillen de meningenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Homdeck het volgende:
tuurlijk is het een zeiknummer, maar wel een mooi zeiknummer
je hebt op 26 maart van dit jaar nog naar haarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden: Fotoboek van Nizno
Opsporing Verzocht en Vermist kunnen stoppen met zoeken...
Zeker in combinatie met die stem.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef djenneke het volgende:
Tja, te veel paddo's en Alice in Wonderland samen levert nu eenmaal mooie muziek op
Dat laatste dus, ik dacht dat dat Ingetje was en ik vroeg haar op een gegeven moment in een SC-topic wat het geworden was. Hilariteit alom bij haar vaste mede-SC'ers. Ze moest heel wat uitleggen toen...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
DML is zwanger. Ik was vorig jaar zwanger
Mwa, hij had net ervoor nog een MTV-hit met This Note's for You.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Homdeck het volgende:
comebackplaatje van Neil. toch? kijkt even naar de kenners
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik dacht dat dat Ingetje was en ik vroeg haar op een gegeven moment in een SC-topic wat het geworden was. Hilariteit alom bij haar vaste mede-SC'ers. Ze moest heel wat uitleggen toen...
Uiteraard! Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Eska het volgende:
Al vind ik z'n oude werk veel beter. Uiteraard!
okquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, hij had net ervoor nog een MTV-hit met This Note's for You.
Ik kan onmogelijk alles onthouden en hier doe jij dat kennelijk voor mij...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt op 26 maart van dit jaar nog naar haar
Ghehehe, nou, je hebt inmiddels al tot in den treure gehoord wat het geworden is, dat scheeltquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik dacht dat dat Ingetje was en ik vroeg haar op een gegeven moment in een SC-topic wat het geworden was. Hilariteit alom bij haar vaste mede-SC'ers. Ze moest heel wat uitleggen toen...
Nee joh, niet alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uiteraard! Vroeger was alles beter.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk alles onthouden en hier doe jij dat kennelijk voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |