Das ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef fratsman het volgende:
Veel beter dan Paradise by the Dashboardlight!(iets met knuppel en hoenderhok.
)
Donderdag was TROSquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.
Klopt. En wat het ergste is... ik kan het vaak ook meezingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook nooit wíl horen, denk ik.
Dat was trouwens AVRO. Tegenwoordig is het "levenslied" voornamelijk het pakkie-an van de TROS. Wat elke Radio 2-luisteraar wel weet, dankzij de Gouden Uren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Maar op maandag had je ook nog Holland's Glorie met Krijn Torringa..
Toontje....Hoger!
plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef fratsman het volgende:
"Paradise" Is zo hoog gestemt door babyboomers die op iedere bruiloft/jubileum/feestavond het toneelstukje staan op te voeren met een wildvreemde vrouw.
Ja, klopt. Maar dat was ook zo'n tussen de middag piratenprogrammaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was trouwens AVRO. Tegenwoordig is het "levenslied" voornamelijk het pakkie-an van de TROS. Wat elke Radio 2-luisteraar wel weet, dankzij de Gouden Uren.
Ik vond het wel tegenvallen.. was erover aan het denken om naar bed te gaan..quote:
Nog maar 271 nummers wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik verheug me nu al op paradise by the dashboardlight![]()
lekker met m'n doorweekte zakdoek zwaaien en naar m'n vriendin schreeuwen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik verheug me nu al op paradise by the dashboardlight![]()
lekker met m'n doorweekte zakdoek zwaaien en naar m'n vriendin schreeuwen
doe eens lijstje plaatsen danquote:
279 Skik Op fietse 1997 30.12.2010 23:00quote:
Paradise stond nr 1 toen ik met paps met Kerst en Oud&Nieuw allen thuis was. September het jaar daaropvolgend overleed hij, dat nr heeft dus wel een betekenis voor mij jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef fratsman het volgende:
"Paradise" Is zo hoog gestemt door babyboomers die op iedere bruiloft/jubileum/feestavond het toneelstukje staan op te voeren met een wildvreemde vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |