jaquote:
Nog veel erger ... namen en titels die je nog nooit gehoord hebt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die een Top 2000 zouden kunnen hebben met sterren als Lucas en Gea, Anita en Ed, Dries Roelvink, Zanger Rinus, etc.
Zo'n zender, denk ik dan.
Ik ook. Nee, mijn ouders hebben wel goede muzieksmaak.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die een Top 2000 zouden kunnen hebben met sterren als Lucas en Gea, Anita en Ed, Dries Roelvink, Zanger Rinus, etc.
Zo'n zender, denk ik dan.
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen was er nog geen horizontale programmering
Die heb ik ook vaak gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Homdeck het volgende:
ik moest op op visite bij oma altijd zum blauen bock (oid) kijken. dat van jullie valt nog wel mee
Klopt. Maar op maandag had je ook nog Holland's Glorie met Krijn Torringa..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jalekker gegeten en daarna naar Dolf. Was leuk
En daarna snel naar huis. Wij moe
en we waren met een stel waarvan de dame zwanger is, dus tja......ook moe
Ja, die ook!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Maar op maandag had je ook nog Holland's Glorie met Krijn Torringa..
Toontje....Hoger!
En ook nooit wíl horen, denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog veel erger ... namen en titels die je nog nooit gehoord hebt.
Misschien moet ik toch maar blij zijn dat ik gedwongen werd om naar Leonard te luisteren, begrijp ik ineens?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toontje....Hoger!
Dat nummer is helemaal kapot gedraaid. Ik hoor het niet graag meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef fratsman het volgende:
Veel beter dan Paradise by the Dashboardlight!(iets met knuppel en hoenderhok.
)
Das ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef fratsman het volgende:
Veel beter dan Paradise by the Dashboardlight!(iets met knuppel en hoenderhok.
)
Donderdag was TROSquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee... op donderdagmiddag dan volgens mij.
Klopt. En wat het ergste is... ik kan het vaak ook meezingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook nooit wíl horen, denk ik.
Dat was trouwens AVRO. Tegenwoordig is het "levenslied" voornamelijk het pakkie-an van de TROS. Wat elke Radio 2-luisteraar wel weet, dankzij de Gouden Uren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toontje....Hoger!
plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef fratsman het volgende:
"Paradise" Is zo hoog gestemt door babyboomers die op iedere bruiloft/jubileum/feestavond het toneelstukje staan op te voeren met een wildvreemde vrouw.
Ja, klopt. Maar dat was ook zo'n tussen de middag piratenprogrammaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat was trouwens AVRO. Tegenwoordig is het "levenslied" voornamelijk het pakkie-an van de TROS. Wat elke Radio 2-luisteraar wel weet, dankzij de Gouden Uren.
Ik vond het wel tegenvallen.. was erover aan het denken om naar bed te gaan..quote:
Nog maar 271 nummers wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik verheug me nu al op paradise by the dashboardlight![]()
lekker met m'n doorweekte zakdoek zwaaien en naar m'n vriendin schreeuwen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
ik verheug me nu al op paradise by the dashboardlight![]()
lekker met m'n doorweekte zakdoek zwaaien en naar m'n vriendin schreeuwen
doe eens lijstje plaatsen danquote:
279 Skik Op fietse 1997 30.12.2010 23:00quote:
Paradise stond nr 1 toen ik met paps met Kerst en Oud&Nieuw allen thuis was. September het jaar daaropvolgend overleed hij, dat nr heeft dus wel een betekenis voor mij jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef fratsman het volgende:
"Paradise" Is zo hoog gestemt door babyboomers die op iedere bruiloft/jubileum/feestavond het toneelstukje staan op te voeren met een wildvreemde vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |