Laat maar.quote:
quote:
Droge meukquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees iets over pindakaas en nu heb ik zin in een boterham met pindakaas.
Het stinkt wel in het openbaar.quote:
Het smaakt niet eens op lekker. Alleen op suikerbrood.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het stinkt wel in het openbaar.
Net als rijstwafels.
Jij bent ook niet lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het smaakt niet eens op lekker. Alleen op suikerbrood.
Heb ik al gezien.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga wel Pride & Prejudice kijken, meer mijn ding
ik klop, 2x kort, 2x lang, 2x kortquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees iets over pindakaas en nu heb ik zin in een boterham met pindakaas.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik klop, 2x kort, 2x lang, 2x kort
(nee, alleen bij dqod roep ik u_u door brievenbus)
en dan breng ik jou broodjes pindakaas
in aangename meerdere variaties
haha
Picsquote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Lamon het volgende:
Yes, ik heb een knap, slim en kunstzinnig meisje van 20 gevonden op een datingsite, eindelijk weer eens echt beet.
Gister probeerde ik Van god los te kijken terwijl ik achter mijn pc zat. Geen idee waar ie over gingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de dominee op nl3 ga ik kijken begint om 22:00
Oh.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Echte metromannen kijken hem altijd als ie op tv is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bende_van_Venloquote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gister probeerde ik Van god los te kijken terwijl ik achter mijn pc zat. Geen idee waar ie over ging
Die nummers wat Dinand zingt past niet bij zijn stemquote:
Mensen die niet naar Breda gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Net alsof het zo vanzelfsprekend is. Ik gewoon lekker in de woonplaats met alle vrienden.
Ik ben daar één keer geweest met carnaval, op een soort plein ofzo met op de hoek een kroeg en achterin een discotheek. Als je namen noemt weet ik het weerquote:
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Rajinder het volgende:
Waarom is Breda niet Bradda in 'straattaal'?
Miller Time, Walkabout, Drie Gezusters?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben daar één keer geweest met carnaval, op een soort plein ofzo met op de hoek een kroeg en achterin een discotheek. Als je namen noemt weet ik het weer
Gewoon Breedje. Of Bredoise. Of Breppaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.
lekker representatiefquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben daar één keer geweest met carnaval, op een soort plein ofzo met op de hoek een kroeg en achterin een discotheek. Als je namen noemt weet ik het weer
Breppa klinkt wel 'dope'quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon Breedje. Of Bredoise. Of Breppa
Hoe heet dat pleintje? Kan ik even streetviewenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Miller Time, Walkabout, Drie Gezusters?
Precies, echte carnaval kun je alleen met Limburg vieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker representatieftijdens carnaval is breda volgens mij gevuld met randstedelingen
Geen idee, waren de trein in gestapt en zomaar ergens uitgestaptquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker representatieftijdens carnaval is breda volgens mij gevuld met randstedelingen
Is wel erg lijkt me. Vraag je zo de weg: "Meneer, hoe kom ik in Breda?". Meneer zo antwoorden: "Weet ik niet? Bestaat dat wel? Geen grappen jongeman."quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.
Havermarkt & Vismarktstraat.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe heet dat pleintje? Kan ik even streetviewen
Natuurlijk niet. De straat kent Breda niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Wtf hebben ze geen streetview in Breda
Hebben ze wel, maar op dat plein waar je uitgaat kunnen geen auto's rijden dus ook niet de Google-auto.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Wtf hebben ze geen streetview in Breda
En daar kunnen ze niks op bedenkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Maroon het volgende:
[..]
Hebben ze wel, maar op dat plein waar je uitgaat kunnen geen auto's rijden dus ook niet de Google-auto.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
En daar kunnen ze niks op bedenken
quote:
Ga jij gewoon naar the Hague?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
in de zomer wel. van die ladder lekker de camera naar beneden richtenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?
Ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ikquote:
Durf jij dat? Met vreemden praten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Maroon het volgende:
[..]
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ik.
hahhaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Maisnon het volgende:
De Google-Segway moet daar kunnen komen
Ik ben eigenlijk zelden in andere steden uitgeweestquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Maroon het volgende:
[..]
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ik.
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to goquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelden in andere steden uitgeweestMaar als ik het vergelijk is het hier wel wat minder gemoedelijk inderdaad. Alleen kom ik wel altijd op vaste plaatsen waar ik veel mensen ken en "de mensen zoals ik" uitgaan.
Waar was je in Den Haag trouwens, en wat bedoel je met gescheiden?
Veel succes in Middelburg dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to go.
Maar ik bedoel met gescheiden zeg maar meer dat er groepjes zijn en daartussenin ruimte, moeilijk uit te leggen.
dqod heeft een snuggie , dat maakt haar een stuk minder geilquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Dqod het volgende:
Nohhhhh heeft mijn mama mijn favo kussensloop zomaar samen met m'n snuggie gewassen.. Nu issie grijs
Ben ik al geweest, op een vrijdag. Er was geen fuck te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veel succes in Middelburg dan.
Pfff je zou me moeten zien in m'n rokjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
dqod heeft een snuggie , dat maakt haar een stuk minder geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff je zou me moeten zien in m'n rokje
pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Misschien is dat waar, maar ik kom op plaatsen waar het stampvol staat en er dus geen ruimte is. En vrienden maak je wel vooral via via inderdaad, niet door met wildvreemden te pratenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to go.
Maar ik bedoel met gescheiden zeg maar meer dat er groepjes zijn en daartussenin ruimte, moeilijk uit te leggen.
Ooit, als ik dronken benquote:
Mwa, ik vind official hoofdstad leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Rajinder het volgende:
Waarom de 12 provinciehoofdsteden? Kun je toch beter gewoon in elke provincie iets aangaan waar de beste verhalen van zijn?
En je gaat het ons zeker niet vertellen?quote:
biertje,rosetje,tequila,jillz ,vodka of een ongesteld paardekutje ?quote:
nee want dan zien jullie mij als een junkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
En je gaat het ons zeker niet vertellen?
Klinkt wel tof, ja. Lijkt me ook wel een challenge. Hangt er een deadline aan vast bij jullie?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Maroon het volgende:
[..]
Mwa, ik vind official hoofdstad leuker.
Nope.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, ja. Lijkt me ook wel een challenge. Hangt er een deadline aan vast bij jullie?
Bring 'em onquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef gers het volgende:
[..]
biertje,rosetje,tequila,jillz ,vodka of een ongesteld paardekutje ?
Lukt je nooit.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Dat is wel minder. Ultimate challenge is 1 jaar. Elke maand 1 provinciehoofdstad.
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
nee want dan zien jullie mij als een junk
Klopt, begin maart. Ik moet even wat flappen daarvoor zien te verzamelenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Maroon het volgende:
[..]
Lukt je nooit.
Carnaval valt laat dit jaar, btw.
ik spring gelijk op de fietsquote:
Kenser ik mis dus carnaval. Vorig jaar was zo gestoorde dagquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Maroon het volgende:
[..]
Lukt je nooit.
Carnaval valt laat dit jaar, btw.
wietquote:
zie je nu wel , ze haten mequote:
Noorderlingen die carnaval waarderenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kenser ik mis dus carnaval. Vorig jaar was zo gestoorde dag
Bohh t is kats koud geakkquote:
waor is daquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Rajinder het volgende:
Sky, je moet trouwens echt 1 dag naar Palladio gaan met carnaval. Je weet niet wat je ziet.
Ohh als dat alles isquote:
Discotheken zijn niet m'n dingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Rajinder het volgende:
Sky, je moet trouwens echt 1 dag naar Palladio gaan met carnaval. Je weet niet wat je ziet.
Eens. Discotheken zijn onpersoonlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Maroon het volgende:
[..]
Discotheken zijn niet m'n dingik heb liever een kroeg.
Ik ga daar wel 1 dag heen weer. Vorig jaar zo zat hè, niet normaal. Wilde ik van het podium springen, kon ik niet meer springen. Viel ik 1m omlaag op de grond.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Maroon het volgende:
[..]
Discotheken zijn niet m'n dingik heb liever een kroeg.
Poesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Rajinder het volgende:
Welterusten, ik ga flink slapen dat ik morgen een nachtje kan doortrekken.
Succes en fijne jaarwisseling. Ik heb één halve liter bullit en een euroshopper energydrank gekocht voor morgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Rajinder het volgende:
Welterusten, ik ga flink slapen dat ik morgen een nachtje kan doortrekken.
wie? of heet dat durp zo ?quote:
We hebben nog maar heel even voor de bekendmaking van de chicks top 10; werk aan de winkel.quote:
godverdomme wat lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Maroon het volgende:
TOP 10 CHICI'S 2011
mede mogelijk gemaakt door: Chuck_Norris, Otis2.0, Chriz2k, Lakitu, Germano en Skylark
Nancy
[ afbeelding ]
Ines
[ afbeelding ]
Sarah-Lou
[ afbeelding ]
Pleun
[ afbeelding ]
Merel
[ afbeelding ]
Renske
[ afbeelding ]
Romy
[ afbeelding ]
Maud
[ afbeelding ]
Merlyn
[ afbeelding ]
lol hoe durf je. Merlyn weg en nancy laten staanquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Splutje het volgende:
Onderste 2 mogen weg man, als ik feedback mag geven
Ok dat is ook een twijfelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol hoe durf je. Merlyn weg en nancy laten staan
i would hit herquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Maroon het volgende:
En wat vinden we hiervan?
[ afbeelding ]
exact. Deze heten Dianne en onderste Marilynquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Maroon het volgende:
[..]
Welke deden we weg? Maud en Nancy toch. En hoe heten deze?
is ze ook =$quote:
aitquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
exact. Deze heten Dianne en onderste Marilyn
Voor mij een nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
op msn kwam chuck met een cutie, maar die mogen we vast niet gebruikenquote:
Deze kan ik echt niet approvenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
geen top 10, wel geil :$
waar halen jullie toch die spange chicks vandaan ?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
geen top 10, wel geil :$
Ik wil wd's nichtjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
op msn kwam chuck met een cutie, maar die mogen we vast niet gebruiken
Dequote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef gers het volgende:
[..]
waar halen jullie toch die spange chicks vandaan ?
Dus datquote:
die komt me bekend voorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
hmm.. ook geen top 10 ma wilde toch delen :p
Hahah, maar ik moest wel lachen eerlykquote:
zij is mooi man :squote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah, maar ik moest wel lachen eerlyk
lolneequote:
Inderdaad. Dacht dat ze ze hier het liefste vers uit de luier hadden.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat zou hier toch juist niet in de smaak moeten vallen
Nee, mijn prinsesjebabyfoto werd keihard afgekeurd tochquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dacht dat ze ze hier het liefste vers uit de luier hadden.
hier, 1 minuut bezig en nu al een betere:quote:
Dat had vast andere redenen, misschien kwam ze niet door Mouzur's triangle.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, mijn prinsesjebabyfoto werd keihard afgekeurd toch
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hier, 1 minuut bezig en nu al een betere:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hier, 1 minuut bezig en nu al een betere:
[ afbeelding ]
cute <3 maar geen mooie lippenquote:
Dat zal het zijn iddquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had vast andere redenen, misschien kwam ze niet door Mouzur's triangle.
quote:
Die hoort op nr 1quote:
quote:
nee man, uitgesmeerd gezichtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou rustig geven hoor, geen probleem
ahhahh waarom laat je me hardop lachen danquote:
neequote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
Maroon heb jij de hyves van hockeyymeisje nog?
14 en er dan al uitzien als een medewerker van Vivid Entertainment.quote:
ik voel mij nu een pedoquote:
hahah ik voel me zo vies ik dacht na en wist 'm uit mn hoofdquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
zou ze 11 zijn? ze lijkt wel cute =$
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik denk dat het konijn ouder is
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Maroon het volgende:
Ik had laatst een hele mooi, maar toen zei jij dat Chriz die al ooit had gepost. Weet je nog welke dat was laki?
JAquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? ik vind het niks iig
Ik denk dat ik haar alsnog rustig zou gevenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik denk dat het konijn ouder is
raar hoofd welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Maroon het volgende:
wtf laki what de fuck zij is mega kaolo spang
Zij is beeldschoon manquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het iets beter, maar alsnoglijkt net op de ma van ryan sheckler
l o lquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Maroon het volgende:
[..]
Zij is beeldschoon man. De Hyvestruc lukt me btw niet meer
.
Dan zegt ie dat die pic al is verwijderd :Squote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
l o l
en verwijder de laatste ook he, die _2 of _3 voor de .jpeg
l o l neequote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Splutje het volgende:
Zouden jullie Manon liefhebben?
[ afbeelding ]
bij mij niet :$quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Dan zegt ie dat die pic al is verwijderd :S
[media id=http://94.100.120.179/1185700001-1185750000/1185747601-1185747700/1185747620KEzO]quote:
wtf, nou je het zegtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het iets beter, maar alsnoglijkt net op de ma van ryan sheckler
Je doet 'm verkeerd =$ je moet alleen het laatste deel gebruiken altijd, na de laatste slash. Dus het wordt:quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
[media id=http://94.100.120.179/1185700001-1185750000/1185747601-1185747700/1185747620KEzO]
Als ik dit doe zie ik hem wel in de krabbel maar als ik erop klik staat er: Dit plaatje is al verwijderd.
hahah ik ben niet gekquote:
Maar wat doe jij op de Justin Bieber fanpage?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Splutje het volgende:
Ik zit op Justin Bieber fanpage. En wat kom ik tegen
[ afbeelding ]
Zij is leuk inderdaad.quote:
14-jarige sma's checken, wat anders. Ik wil mijn naam boven de top10quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat doe jij op de Justin Bieber fanpage?
hahah doe niet alsof je dr niet zou aanrakenquote:
Beter je best doen dan, ik heb nog niet eens iets top 20waardigs gezien van jequote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
14-jarige sma's checken, wat anders. Ik wil mijn naam boven de top10
Ze is wel aanraakbaar maar Kirsten is 10miljoen x spanger.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahah doe niet alsof je dr niet zou aanraken
Kirsten zie ik, maar ik heb geen gevoel erbijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ze is wel aanraakbaar maar Kirsten is 10miljoen x spanger.
Ik vind haar de knapste uit de top 10 danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kirsten zie ik, maar ik heb geen gevoel erbijze heeft het niet
duidelijkquote:
hahaha HOE DANquote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Maroon het volgende:
Hier lijkt Kirsten op Allure, ik denk dat de strijd is gestreden:
[ afbeelding ]
Zal ik gewoon mijn stiefzusje posten als laatste redmiddel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beter je best doen dan, ik heb nog niet eens iets top 20waardigs gezien van je
quote:
Niet doen. Mijn bijlessmatje en haar vriendinnetje die er vandaag bij zaten waren ook zeker top 5, maar die zijn offlimitquote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn stiefzusje posten als laatste redmiddel?
Als ik zou geven: jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn stiefzusje posten als laatste redmiddel?
Ik vind haar super spang dus daar kan ik nooit op lykenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze daarentegen. ik zie alleen ally =$
Klaar met zoekenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar jy bent tog ook super spang? :$ :$ :$quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind haar super spang dus daar kan ik nooit op lyken.
Check die mond man, jij hebt dezelfde lach, en die ogen =$quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind haar super spang dus daar kan ik nooit op lyken.
Ze is niet echt knap, al doet ze haar bestquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Maroon het volgende:
[..]
Niet doen. Mijn bijlessmatje en haar vriendinnetje die er vandaag bij zaten waren ook zeker top 5, maar die zijn offlimit.
Ja maar ik heb zeker niet zo'n lippen en ook niet die neusquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Check die mond man, jij hebt dezelfde lach, en die ogen =$
cockteasequote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Maroon het volgende:
[..]
Niet doen. Mijn bijlessmatje en haar vriendinnetje die er vandaag bij zaten waren ook zeker top 5, maar die zijn offlimit.
haha hoezo post je zo'n neushoornquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nonsens, jij bent minstens netzo spangquote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zeker niet zo'n lippen en ook niet die neus. Zij is veel knapper
.
uncalled forquote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Maroon het volgende:
[..]
haha hoezo post je zo'n neushoorn
gatsiequote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef MiVer het volgende:
dit en dat zus en zo
hier heb je er ook 4
pfff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is dquote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef MiVer het volgende:
dit en dat zus en zo
hier heb je er ook 4
pfff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel <3 <3quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nonsens, jij bent minstens netzo spang
geeneens slijmactie dit
Misschien kun je ons geheugen even opfrissen. Ik heb geen idee meer hoe je eruit ziet, alleen een vaag beeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankjewel <3 <3
Maar nee echt nietkyk myn average hoofd en dat van haar wat een verschil.
hoe kan ik je average hoofd kyken als ik maar 1 pic van je heb? m'n pm staat openquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankjewel <3 <3
Maar nee echt nietkyk myn average hoofd en dat van haar wat een verschil.
echt he, gasten weet jequote:
Kus mijn kontje maar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Maroon het volgende:
[..]
Misschien kun je ons geheugen even opfrissen. Ik heb geen idee meer hoe je eruit ziet, alleen een vaag beeld.
1picquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoe kan ik je average hoofd kyken als ik maar 1 pic van je heb? m'n pm staat open
Ik heb er nog wel een paar in mijn fokster mapjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
1pic![]()
, meer foto's dienen niet verspilt te worden aan mijn hoofd
.
Mhmquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
echt he, gasten weet je
hahaha, dqod - tje !
erge is dat het nog waar is ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in mijn fokster mapje
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Maroon het volgende:
[..]
Niet voordat ik weet hoe die eruit ziet.
sorry wat zei je ik las kontje en alles is even wazigquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kus mijn kontje maar.
[..]
1pic![]()
, meer foto's dienen niet verspilt te worden aan mijn hoofd
.
ha die bobby ik heb sinds kort een pm boks probeer gerust een keer uit gr grquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar in mijn fokster mapje
WATquote:
Ik sla ook alles op maar ben geen freak.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Ik weet wel dat freaks als chai, maisnon en mozy alle pics opslaan. Maar bobby ook? Valt me tegen.
bobby wist nog foto's van mij van een paar jaar terug tevoorschijn te halen dusjaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Ik weet wel dat freaks als chai, maisnon en mozy alle pics opslaan. Maar bobby ook? Valt me tegen.
Laki, Chris en ik hebben een bunker met whiteboard voor het strijdplan, prikpord met al je foto's en een ronde tafel waar we 1x per week vergaderen over jou.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Dikke culo.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sorry wat zei je ik las kontje en alles is even wazig
Laat me gewoon even in de waan dat ik bij jou hard2get kan spelenquote:
Wat doe je nou lullig, Lot.quote:
het uur u naderdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee wacht, niet.. Ik ga niet meer bewegen vandaag
quote:
Nee ho eens even, dat was de gefotoshopte versie he, de originele had ik niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
bobby wist nog foto's van mij van een paar jaar terug tevoorschijn te halen dusja
KUSSSquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga lekker vroeg slapen voor du big dayals ik morgen niet post, happy new year iedereen hier ik hou van jullie =$ =$ sommigen dan
lobi / dikke culo
Oh, ik vergeet de archiefkastjes waarin al je posts uitgeprint in liggen, uitgesorteerd op geilheid. Binnenkort een regression analysis eroverheen om uit te vinden wanneer jij het heetst bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Maroon het volgende:
[..]
Laki, Chris en ik hebben een bunker met whiteboard voor het strijdplan, prikpord met al je foto's en een ronde tafel waar we 1x per week vergaderen over jou.
Haha bijna ja..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
het uur u naderd
je gaat je eigen taart worden
eerste hapje wil ik wel graag
Een kleine en een grote O_oquote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
KUSSS
tot volgend jaar he bwohohoho u_U
Ey Laki lieve vriend <3 fijn nieuw jaar, dat het een mooi smatjesjaar mag worden. Daar proosten we op en ik zal om 23.45 even aan je denken xxxxquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga lekker vroeg slapen voor du big dayals ik morgen niet post, happy new year iedereen hier ik hou van jullie =$ =$ sommigen dan
lobi / dikke culo
dat zeg jij ja. Nee oké, vooruit.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ho eens even, dat was de gefotoshopte versie he, de originele had ik niet meer.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Maroon het volgende:
[..]
Oh, ik vergeet de archiefkastjes waarin al je posts uitgeprint in liggen, uitgesorteerd op geilheid. Binnenkort een regression analysis eroverheen om uit te vinden wanneer jij het heetst bent.
Heb je mij geprintscreened danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik sla ook alles op maar ben geen freak.
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
lobi / dikke culo
Doe niet alsof je dom bentquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?
[..]
Heb je mij geprintscreened dan?
ja ik snap hetquote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha bijna ja..
T stomme is dat ik nerveus ben.. Heb me niet meer zo gevoeld sinds ik 20 werd
En die foto's van WD die ik gebruikte voor de ava's had ik gewoon toen uit topics geplukt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat zeg jij ja. Nee oké, vooruit.
dus je bent uiteindelijk een belhamel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen vroeg op om vuurwerk af te steken.
Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Maroon het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dom bent. Voor D-day natuurlijk, zodat we het beste tijdstip kunnen uitkiezen. Alsof ze bij Oceans Twelve op een random moment een bank inlopen
.
Eentje maar op mijn CloudApp, hopen dat hij er nog is. Ik heb er ook een die ooit in je Fotoboek stond, die wortelkleurige. Ik vind ze mooi en koester ze.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je mij geprintscreened dan?
T is een aparte leeftijd iddquote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ik snap het
op die leeftijd wordt er een hele speech verwacht
waarin je een kwart eeuw shit samenvat
geen grappen nee
u_u
Wat moet iemand in Weertquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
wd ook he, pingt ze mij vanmiddag 'ja ik zit in weert' ik zo okeeeee. Dacht dat zeker dat weert een dorpje naar eindje was ofzo. gekke meid.
klopt geen kanker van deze postquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
wd ook he, pingt ze mij vanmiddag 'ja ik zit in weert' ik zo okeeeee. Dacht dat zeker dat weert een dorpje naar eindje was ofzo. gekke meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |