wietquote:
zie je nu wel , ze haten mequote:
Noorderlingen die carnaval waarderenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kenser ik mis dus carnaval. Vorig jaar was zo gestoorde dag
Bohh t is kats koud geakkquote:
waor is daquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Rajinder het volgende:
Sky, je moet trouwens echt 1 dag naar Palladio gaan met carnaval. Je weet niet wat je ziet.
Ohh als dat alles isquote:
Discotheken zijn niet m'n dingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef Rajinder het volgende:
Sky, je moet trouwens echt 1 dag naar Palladio gaan met carnaval. Je weet niet wat je ziet.
Eens. Discotheken zijn onpersoonlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Maroon het volgende:
[..]
Discotheken zijn niet m'n dingik heb liever een kroeg.
Ik ga daar wel 1 dag heen weer. Vorig jaar zo zat hè, niet normaal. Wilde ik van het podium springen, kon ik niet meer springen. Viel ik 1m omlaag op de grond.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Maroon het volgende:
[..]
Discotheken zijn niet m'n dingik heb liever een kroeg.
Poesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Rajinder het volgende:
Welterusten, ik ga flink slapen dat ik morgen een nachtje kan doortrekken.
Succes en fijne jaarwisseling. Ik heb één halve liter bullit en een euroshopper energydrank gekocht voor morgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Rajinder het volgende:
Welterusten, ik ga flink slapen dat ik morgen een nachtje kan doortrekken.
wie? of heet dat durp zo ?quote:
We hebben nog maar heel even voor de bekendmaking van de chicks top 10; werk aan de winkel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |