Hoe heet dat pleintje? Kan ik even streetviewenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Miller Time, Walkabout, Drie Gezusters?
Precies, echte carnaval kun je alleen met Limburg vieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker representatieftijdens carnaval is breda volgens mij gevuld met randstedelingen
Geen idee, waren de trein in gestapt en zomaar ergens uitgestaptquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker representatieftijdens carnaval is breda volgens mij gevuld met randstedelingen
Is wel erg lijkt me. Vraag je zo de weg: "Meneer, hoe kom ik in Breda?". Meneer zo antwoorden: "Weet ik niet? Bestaat dat wel? Geen grappen jongeman."quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.
Havermarkt & Vismarktstraat.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe heet dat pleintje? Kan ik even streetviewen
Natuurlijk niet. De straat kent Breda niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Wtf hebben ze geen streetview in Breda
Hebben ze wel, maar op dat plein waar je uitgaat kunnen geen auto's rijden dus ook niet de Google-auto.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Wtf hebben ze geen streetview in Breda
En daar kunnen ze niks op bedenkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Maroon het volgende:
[..]
Hebben ze wel, maar op dat plein waar je uitgaat kunnen geen auto's rijden dus ook niet de Google-auto.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
En daar kunnen ze niks op bedenken
quote:
Ga jij gewoon naar the Hague?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
in de zomer wel. van die ladder lekker de camera naar beneden richtenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?
Ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ikquote:
Durf jij dat? Met vreemden praten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Maroon het volgende:
[..]
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ik.
hahhaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Maisnon het volgende:
De Google-Segway moet daar kunnen komen
Ik ben eigenlijk zelden in andere steden uitgeweestquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Maroon het volgende:
[..]
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ik.
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to goquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelden in andere steden uitgeweestMaar als ik het vergelijk is het hier wel wat minder gemoedelijk inderdaad. Alleen kom ik wel altijd op vaste plaatsen waar ik veel mensen ken en "de mensen zoals ik" uitgaan.
Waar was je in Den Haag trouwens, en wat bedoel je met gescheiden?
Veel succes in Middelburg dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to go.
Maar ik bedoel met gescheiden zeg maar meer dat er groepjes zijn en daartussenin ruimte, moeilijk uit te leggen.
dqod heeft een snuggie , dat maakt haar een stuk minder geilquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Dqod het volgende:
Nohhhhh heeft mijn mama mijn favo kussensloop zomaar samen met m'n snuggie gewassen.. Nu issie grijs
Ben ik al geweest, op een vrijdag. Er was geen fuck te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veel succes in Middelburg dan.
Pfff je zou me moeten zien in m'n rokjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
dqod heeft een snuggie , dat maakt haar een stuk minder geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff je zou me moeten zien in m'n rokje
pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Misschien is dat waar, maar ik kom op plaatsen waar het stampvol staat en er dus geen ruimte is. En vrienden maak je wel vooral via via inderdaad, niet door met wildvreemden te pratenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to go.
Maar ik bedoel met gescheiden zeg maar meer dat er groepjes zijn en daartussenin ruimte, moeilijk uit te leggen.
Ooit, als ik dronken benquote:
Mwa, ik vind official hoofdstad leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Rajinder het volgende:
Waarom de 12 provinciehoofdsteden? Kun je toch beter gewoon in elke provincie iets aangaan waar de beste verhalen van zijn?
En je gaat het ons zeker niet vertellen?quote:
biertje,rosetje,tequila,jillz ,vodka of een ongesteld paardekutje ?quote:
nee want dan zien jullie mij als een junkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
En je gaat het ons zeker niet vertellen?
Klinkt wel tof, ja. Lijkt me ook wel een challenge. Hangt er een deadline aan vast bij jullie?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Maroon het volgende:
[..]
Mwa, ik vind official hoofdstad leuker.
Nope.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Klinkt wel tof, ja. Lijkt me ook wel een challenge. Hangt er een deadline aan vast bij jullie?
Bring 'em onquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef gers het volgende:
[..]
biertje,rosetje,tequila,jillz ,vodka of een ongesteld paardekutje ?
Lukt je nooit.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Dat is wel minder. Ultimate challenge is 1 jaar. Elke maand 1 provinciehoofdstad.
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
nee want dan zien jullie mij als een junk
Klopt, begin maart. Ik moet even wat flappen daarvoor zien te verzamelenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Maroon het volgende:
[..]
Lukt je nooit.
Carnaval valt laat dit jaar, btw.
ik spring gelijk op de fietsquote:
Kenser ik mis dus carnaval. Vorig jaar was zo gestoorde dagquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Maroon het volgende:
[..]
Lukt je nooit.
Carnaval valt laat dit jaar, btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |