Picsquote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Lamon het volgende:
Yes, ik heb een knap, slim en kunstzinnig meisje van 20 gevonden op een datingsite, eindelijk weer eens echt beet.
Gister probeerde ik Van god los te kijken terwijl ik achter mijn pc zat. Geen idee waar ie over gingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de dominee op nl3 ga ik kijken begint om 22:00
Oh.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Echte metromannen kijken hem altijd als ie op tv is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bende_van_Venloquote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gister probeerde ik Van god los te kijken terwijl ik achter mijn pc zat. Geen idee waar ie over ging
Die nummers wat Dinand zingt past niet bij zijn stemquote:
Mensen die niet naar Breda gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Net alsof het zo vanzelfsprekend is. Ik gewoon lekker in de woonplaats met alle vrienden.
Ik ben daar één keer geweest met carnaval, op een soort plein ofzo met op de hoek een kroeg en achterin een discotheek. Als je namen noemt weet ik het weerquote:
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Rajinder het volgende:
Waarom is Breda niet Bradda in 'straattaal'?
Miller Time, Walkabout, Drie Gezusters?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben daar één keer geweest met carnaval, op een soort plein ofzo met op de hoek een kroeg en achterin een discotheek. Als je namen noemt weet ik het weer
Gewoon Breedje. Of Bredoise. Of Breppaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.
lekker representatiefquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben daar één keer geweest met carnaval, op een soort plein ofzo met op de hoek een kroeg en achterin een discotheek. Als je namen noemt weet ik het weer
Breppa klinkt wel 'dope'quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon Breedje. Of Bredoise. Of Breppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |