Hoe heet dat pleintje? Kan ik even streetviewenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Miller Time, Walkabout, Drie Gezusters?
Precies, echte carnaval kun je alleen met Limburg vieren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker representatieftijdens carnaval is breda volgens mij gevuld met randstedelingen
Geen idee, waren de trein in gestapt en zomaar ergens uitgestaptquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker representatieftijdens carnaval is breda volgens mij gevuld met randstedelingen
Is wel erg lijkt me. Vraag je zo de weg: "Meneer, hoe kom ik in Breda?". Meneer zo antwoorden: "Weet ik niet? Bestaat dat wel? Geen grappen jongeman."quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb Breedje A maar zelf verzonnen want niemand wist hoe het heette op de straat.
Havermarkt & Vismarktstraat.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe heet dat pleintje? Kan ik even streetviewen
Natuurlijk niet. De straat kent Breda niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Wtf hebben ze geen streetview in Breda
Hebben ze wel, maar op dat plein waar je uitgaat kunnen geen auto's rijden dus ook niet de Google-auto.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Wtf hebben ze geen streetview in Breda
En daar kunnen ze niks op bedenkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Maroon het volgende:
[..]
Hebben ze wel, maar op dat plein waar je uitgaat kunnen geen auto's rijden dus ook niet de Google-auto.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
En daar kunnen ze niks op bedenken
quote:
Ga jij gewoon naar the Hague?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
in de zomer wel. van die ladder lekker de camera naar beneden richtenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?
Ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zou jij met een ladder daar alles zo willen fotograferen voor een tientje per uur?
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ikquote:
Durf jij dat? Met vreemden praten?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Maroon het volgende:
[..]
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ik.
hahhaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Maisnon het volgende:
De Google-Segway moet daar kunnen komen
Ik ben eigenlijk zelden in andere steden uitgeweestquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Maroon het volgende:
[..]
Is het daar nou leuk? Ik ben wel in de Randstad uitgeweest, Den Haag 1x, maar ik vond het niet zo superchill omdat het meer gescheiden is. In Brabant sta je allemaal in een kroeg, gewoon lekker bekende muziek, veel met vreemden praten. Was daar minder vond ik.
Ik heb een tijdje geleden aan m'n matties voorgesteld om alle 12 provinciehoofdsteden irl te gaan raiden, we hebben nu (het ging pas in vanaf dat voorstel) Den Bosch gehad, nog 11 to goquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk zelden in andere steden uitgeweestMaar als ik het vergelijk is het hier wel wat minder gemoedelijk inderdaad. Alleen kom ik wel altijd op vaste plaatsen waar ik veel mensen ken en "de mensen zoals ik" uitgaan.
Waar was je in Den Haag trouwens, en wat bedoel je met gescheiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |