Aangepast.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Tieszo het volgende:
Klinkt heel leuk maar zoals ik het nu zie is het nu enkel voor NL? Ik ben 'n Belg dus komt niet goed uit
Aangepast.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en iemand die centraal woont en in bezit is van een cc !
Dat zullen we vanzelf zien denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen er willen bestellen en hoeveel zij willen bestellen. Maar als het goed is is het maximaal aantal spullen wat je per bestelling kan bestellen 15 stuks. Dus als er veel interesse is, moeten we het misschien in 2/3 bestellingen doen?
Ik heb zelf niet echt haast, weet niet hoe dat zit bij anderen, is ook afhankelijk van hoeveel mensen er willen bestellen en of iemand zich op korte termijn wil "opofferen" om te bestellen voor iedereen. Ik heb bijvoorbeeld geen CC.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef bokkepoot het volgende:
Wanneer ga er besteld worden?
Ik wil ook wel alleen zit ik momenteel een beetje laag..
Zou wel top zijn als je je moeder dat zou willen vragen, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoooooi. Mijn moeder heeft een CC zover ik weet, dus ik zou eventueel kunnen vragen of zij het zolang zou kunnen doen, maar dat weet ik niet zeker.
Qua centraal wonen kan het wel. Mijn vriend woont vlakbij Utrecht.
Ik wil zelf graag deze dingen bestellen:
[ afbeelding ]
En een paar shirtjes & hoodies.
Mja, ik denk dat ze er wel heel veel moeite mee heeft. Ze is namelijk heel erg voorzichtig met die dingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zou wel top zijn als je moeder dat zou willen vragen, nee heb je, ja kun je krijgen.
Lijkt erop dat er sowieso genoeg animo is voor in ieder geval één bestellingsronde. Tot nu toe:
Zeker:
pumpkinsoup (2 artikelen)
Nora (1 artikel)
BigSmurf (2 artikelen)
Heroinjunk (x artikelen?)
Misschien:
don-diablo (afhankelijk animo)
CantFazeMe (interesse)
bokkepoot (afhankelijk van bestellingsdatum i.v.m. budget)
Tieszo
Logisch, vandaar ook dat ik zei 'nee heb je, ja kun je krijgen'.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ze er wel heel veel moeite mee heeft. Ze is namelijk heel erg voorzichtig met die dingen.
I knuw.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Logisch, vandaar ook dat ik zei 'nee heb je, ja kun je krijgen'.
Pas de problème, gewoon twee bestellingen achter elkaar plaatsen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn pa z'n creditcard kan ik ook wel gebruiken, alleen heb ik dan een probleem, hij besteld dan heel veel mee!
Iemand die hier iets meer over weet? Lijkt me handig om dat toch even uit te zoeken...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef Miffy1 het volgende:
Ik vraag me altijd af of dat nou zoveel goedkoper is, ja je bespaart op de verzendkosten, maar bij zo'n grote bestelling betaal je wel altijd die 12% invoerrechten bovenop de BTW. Ben je de besparing op de verzendkosten dan niet weer kwijt?
Ja daarom dat we dan misschien een paar bestellingen kunnen doen. Ik kan mijn vader ook wel vragen, dan hebben we 2 creditcards (ik woon in de buurt van leiden/gouda) en als we gewoon een datum stellen nu en iedereen zijn bestelling doorgeeft kunnen we bepalen wie bij wie wil bestellen en of het dan goed uikomt met de prijs om de kleding juist te verdelen dat je onder die 150 euro komtquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef Bobr het volgende:
Het klopt idd als je over de 150 euro komt gewoon de 19% btw moet betalen, maar als we dus steeds een paar mensen hebben met een bestelling onder de 150 euro dan gaat dat wel goed.
@ pumpkinsoup, ik woon in Oldenzaal (Overijssel) maar het is idd geen punt dat ik het moet verzenden.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja daarom dat we dan misschien een paar bestellingen kunnen doen. Ik kan mijn vader ook wel vragen, dan hebben we 2 creditcards (ik woon in de buurt van leiden/gouda) en als we gewoon een datum stellen nu en iedereen zijn bestelling doorgeeft kunnen we bepalen wie bij wie wil bestellen en of het dan goed uikomt met de prijs om de kleding juist te verdelen dat je onder die 150 euro komt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh, mijn vader vindt het niet zo'n goed idee helaas. Dus we hebben maar 1 creditcard. Ik zal alles tot nu even op een rijtje zetten, is niets officieels dus als iemand hier iets op aan heeft te merken, gewoon zeggen
- Je bestelling plaatsen kan tot 14 Januari, ik denk dat 2 weken de tijd wel genoeg is, niet al te lang maar toch nog iedereen even de tijd kunnen geven om te kijken wat ze precies willen, en alle feestdagen zijn achter de rug dus dan hebben zij het waarschijnlijk ook op orde met op tijd bezorgen etc.
- Er is nu 1 persoon met een creditcard (Bobr) en die woont in Oldenzaal. Mensen die in de buurt wonen kunnen dat hier aangeven, is wel zo makkelijk, weet hij namelijk ook voor wie hij spullen moet verzenden en wie het gewoon bij hem op komt halen. Als er meer mensen zijn met een creditcard, graag aangeven! Zeker als je nog ergens in het noorden of in de randstad of juist in het zuiden woont, dan zijn plekken verdeeld en hebben mensen ook meer keus of ze het willen ophalen of niet! Ook scheelt het Bobr en hoeft hij niet alles in z'n eentje te bestellen.
- Nou zoals gezegd aangeven wat voor producten je wil gaan bestellen, ik zeg max 2 artikelen per persoon? We zijn als iedereen meedoet met z'n 13en, en aangezien je bij Hollister max 15 artikelen per bestelling mag kopen, kunnen we misschien 2 bestellingen doen zodat we precies uitkomen. (Tenzij er in de komende 2 weken nog tientallen mensen ineens animo hebben)
- Ohja, betaling. Ik weet niet echt wat het handigst is bij zoiets, eerst betalen of pas betalen wanneer je je pakje binnen krijgt (omdat de verzendkosten etc ook verdeeld moeten worden) maar ik begrijp het ook wanneer iemand met cc het liever heeft wanneer alles eerst betaald word, zodat je ook zeker weet dat niemand van zijn bestelling afziet terwijl het al besteld is, zodat die gene niet met kleding zit waar hij niets mee kan. (vandaar dat mijn vader het ook niet zo'n goed idee vind, om eerst te bestellen en daarna hopen dat hij zijn geld terug krijgt van iedereen en niet met spullen zit waar mensen achteraf van af hebben gezien)
Enneeh, ik denk dat de rest nog wel komt als iedereen het hier zo'n beetje mee eens is.. kan moeilijk alles zelf gaan bepalen, daar moeten we het met z'n allen overeen zijn. Maar heb even wat richtlijnen gesteld zodat het wat makkelijker is in te zien hoe en wat
Dit klopt dus niet, die rekening van FedEx voor 19% BTW krijg je altijd, ook als je bestelling onder de 150 euro is (alleen onder de 23 euro hoef je niets te betalen, maar dat zal niet voorkomen lijkt mij). Als de waarde van de kleding boven de 150 euro is betaal je 19% BTW en nog eens 12% invoerrechten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef Bobr het volgende:
Het klopt idd als je over de 150 euro komt gewoon de 19% btw moet betalen, maar als we dus steeds een paar mensen hebben met een bestelling onder de 150 euro dan gaat dat wel goed.
@ pumpkinsoup, ik woon in Oldenzaal (Overijssel) maar het is idd geen punt dat ik het moet verzenden.
In dit geval zou je alle bestellingen dus maximaal 5 artikelen groot moeten maken, omdat een heffing van 7 euro per artikel erg duur is.quote:Extra artikelregels
¤7.00 per artikel boven vijf artikelen in één zending
Fijn, dank voor de info! Was zelf ook erg aan het twijfelen of ik liever de blauwe wilde.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Bobr het volgende:
Ow Nora, die jas heeft mijn moeder ook alleen dan in het blauw erg mooi! Zeker een aanrader!
Voor zover ik weet moet je altijd 19% BTW betalen (als je pakketje onderschept wordt) en hoef je boven de 150 euro alleen geen invoerrechten te betalen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef Bobr het volgende:
Wie of wat is dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Maestro16 het volgende:
Waarom bestel je niet bij Ellen en kunnen we dan uit de clearance bestellen,?
Je kan meer voor minder krijgen of we halen onze gewilde artikelen goedkoper
Mocht de bovenste niet beschikbaar zijn in mijn maat tegen die tijd (hij is nu namelijk niet verkrijgbaar in maat M), dan wil ik graag onderstaande:quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef BigSmurf het volgende:
Ik wil zelf graag onderstaande bestellen:
[ afbeelding ]
Carlsbad
Kleur: Pink
Maat: M
link.
[ afbeelding ]
Desert Springs
Kleur: Blue
Maat: M
link.
Sorry Nora maar het shirt dat je wilt is er niet meer, alleen de jas nog!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil nog steeds hetzelfde als op pagina 1 en 2.
Kan hem wel gewoon bestellen, zal dus wel goed gaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Nora.. het volgende:
Wat raar, als ik naar outerwear ga staat hij er niet bij?
Dan denk ik dat de jas naar de clearance verplaatst is. Dat kan je vanuit Nederland niet bekijken, maar als het artikel voorradig is werkt de link nog wel gewoon.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Nora.. het volgende:
Wat raar, als ik naar outerwear ga staat hij er niet bij?
Je hebt gelijk:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de jas naar de clearance verplaatst is. Dat kan je vanuit Nederland niet bekijken, maar als het artikel voorradig is werkt de link nog wel gewoon.
Nee klopt. Maar ik denk dat je die jas wel kan bestellen, alleen dan dus voor de oorspronkelijke prijs.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
We kunnen toch niet meer uit de clearance bestellen?
Daarom is het ook zo klote dat we niet meer uit de clearance kunnen bestellen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Nora.. het volgende:
Hmm nou voelt het alsof ik 100 dollar weggooi als ik hem toch koop...
Uiteraard.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:09 schreef Bobr het volgende:
Trouwens ik neem aan dat iedereen ook rekening houdt met de 6,75 aan verzendkosten in Nederland? En het is natuurlijk ook af te halen (Overijssel)
http://www.hollisterco.com/hol/faq/sizecharts.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef LennyCole het volgende:
Zit even te kijken naar wat ik wil bestellen. Hoe zit het echter met de maten? Heb geen ervaring met hollister/A&F. Ben 1.88m lang, 70kg en vrij tenger, heb in nederland eigenlijk altijd maatje M
Zijn ze in maat L dan niet te wijd?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef Sjef_Arie het volgende:
Ik ben 1.85 en slank, en bij mij zijn de medium eigenlijk precies goed. Ik heb ook large maar die zij eigenlijk iets te lang. (Is trouwens wel A&F maar ik neem aan dat dat hetzelfde valt)
Reken maar dat er wat leuks tussen zit, heb zelf wat overhemden gehaald voor 20 dollar.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Waar kan je de clearence bekijken? Misschien zit daar nog wel wat leuks tussen.
ik heb een email gekregen.. Wat kan ik het beste doen dan? Mail sturen of toch maar gewoon opnieuw proberen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:17 schreef Bobr het volgende:
Ja, ik snap er ook niks van mijn bestellingen komen gewoon door? Die van zaterdag en zondag zijn gisteren verzonden. Krijg je een melding of een e-mail? Heb toen ook ooit in het begin is wat besteld met korting en die werd ook geanuleerd, maar toen ik een e-mail stuurde waarom dat niet mocht kreeg ik zon standaard antwoord als we dont ship clearence outside the US. Een paar dagen later opnieuw besteld en toen deed die opeens wel, sindsdien kan ik altijd uit de clearence bestellen.
Eens, zijn er niet meer mensen die nog interesse hebben? Uh btw bestel zelf ook wel weer wat en ook voor mijn vader dus dat scheeld wel weer. Heb iedereen een PM gedaan die nog interesse hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Sjef_Arie het volgende:
Nog steeds maar twee aanmeldingen voor de actie?
Dat schiet niet echt op, want de verzendkosten gedeeld door twee plus verzenden binnen nederland is nog zo'n 30 dollar.
Op zich ben ik wel geïnteresseerd maar zit volgende week in België en ga daar shoppen en daarnaast wil ik nog een momotaro.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef BigSmurf het volgende:
Dacht dat er veel meer interesse was?
Zo bedoel ik het ook, lukt het niet dan is het jammer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Bobr het volgende:
Ik kan je niet garanderen dat de clearence wordt geaccepteerd, maar kan het natuurlijk altijd proberen. En het overhemd is er niet meer in M?
Oke, dat wil ik wel doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, lukt het niet dan is het jammer.
Hoe werkt het eigenlijk met de clearance? Betaal je gewoon, en krijg je dan te horen van, het mag niet en wordt je geld teruggestort?quote:
Je krijgt een e-mail als die geannuleerd is. Het bedrag wordt er pas afgeschreven als de order is goedgekeurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe werkt het eigenlijk met de clearance? Betaal je gewoon, en krijg je dan te horen van, het mag niet en wordt je geld teruggestort?
In dat geval zeker proberen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Bobr het volgende:
[..]
Je krijgt een e-mail als die geannuleerd is. Het bedrag wordt er pas afgeschreven als de order is goedgekeurd.
Die melding heb ik in het begin ook een paar keer gehad. Toen ik hun een e-mail gestuurd had waarom het niet mocht kreeg ik gewoon zon standaard antwoord terug. Toen nog een paar geprobeerd en opeens zijn mijn laatste 5 bestellingen(allemaal clearence) gewoon doorgekomen,lijkt me toch sterk dat bij mij steeds de zelfde mij orders behandeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Miffy1 het volgende:
Ik heb het idee dat het maar net afhangt van degene die je order behandelt bij Hollister. De een denkt misschien 'lekker belangrijk' en laat je order gewoon doorgaan en een ander gaat opeens heel streng de regeltjes toepassen en cancelt je order.
Bij mijn gecancelde order van 4 januari stond dit in de mail.
Your order was cancelled for one of the following reasons:
We were unable to verify the credit card information provided in the order
The shipping address in your order is associated with a freight forwarding company
Your order breached our brand protection resale policy, to view our policy click here
Your order contained clearance items and was shipping outside of the United States or Canada
Toen dacht ik slim te zijn en had ik het eerst naar mijn Shipito adres laten sturen (zo'n mail forwarding bedrijf waarbij je een amerikaans adres krijgt) maar dat feest ging dus niet door.
Daarna heb ik alles maar voor de volle prijs opnieuw besteld en direct naar mijn adres in NL laten sturen. Die order ging uiteraard wel gewoon door
Ja is al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef ssebass het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar houden jullie ook rekening met invoerrechten. Omgerekend (incl verzendkosten) mag je onder de 150e invoeren, daarna moet je gaan betalen. Dus hoe groter de prijs hoe meer er bij zal komen.
Maargoed als ik nog een keer iets ga bestellen wil ik eventueel wel iets voor iemand anders erbij bestellen. Moet die gene het wel komen ophalen, ik houd niet van versturen.
Edit: oh ja als ik in de vs ben kan ik eventueel wel wat meenemen.
Zeker weten? Die jas van Nora stond toch alleen in de clearance?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef BigSmurf het volgende:
Heb het probleem met de clearance items gevonden.
Je kan alleen clearance items bestellen die óók nog in de webshop staan als zijnde niet afgeprijsd. Er zijn namelijk flink wat items die dubbel in de webshop staan, zowel in de clearance als tussen de niet afgeprijsde kleding. Als je die dubbele items kiest vanuit de clearance, dan kan je ze wel bestellen met korting, items die puur alleen in de clearance staan worden gefilterd.
Ik ga dus nog even neuzen.![]()
Geen idee of dat altijd zo was, maar ik krijg bij producten die alleen in de clearance staan de melding dat ik ze moet verwijderen, omdat die niet verzonden worden buiten de VS/Canada, en bij producten die zowel in de clearance staan als tussen de niet afgeprijsde kleding niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Zeker weten? Die jas van Nora stond toch alleen in de clearance?
Ja klopt, maar dan wordt de bestelling bij mij na ongeveer een dag alsnog gecancelled via de mail.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geen idee of dat altijd zo was, maar ik krijg bij producten die alleen in de clearance staan de melding dat ik ze moet verwijderen, omdat die niet verzonden worden buiten de VS/Canada, en bij producten die zowel in de clearance staan als tussen de niet afgeprijsde kleding niet.
Bij alle kleding overigens, heb tig combinaties geprobeerd.
Ja ik blijf het vaag vinden, maar heb 2 dagen geleden weer een bestelling gedaan vanaf de clearence en deze is vandaag gewoon weer verzonden. Blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan wordt de bestelling bij mij na ongeveer een dag alsnog gecancelled via de mail.
Das wel balen... Geen sleutel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:12 schreef Nora.. het volgende:
Mijn jas ligt bij de buren die er het hele weekend niet zijn
Ah, dat is balen iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:12 schreef Nora.. het volgende:
Mijn jas ligt bij de buren die er het hele weekend niet zijn
Ah top, hij past dus goed? Top!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:28 schreef Nora.. het volgende:
Balen.
Ik heb wel vandaag mijn jas gekregen en ben er superblij mee, bedankt!
da's balen.. sinds vandaag zijn ook een groot aantal clearance artikelen 'doorgeschoven' (goedkoper geworden) en niet meer bestelbaar voor non-USA citizens.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:19 schreef Bobr het volgende:
Heb het zaterdag besteld maar is toch dan vandaag geweigerd. Verdomme het komt vast door enkele clearence artikelen omdat we natuurlijk ook op 13 artikelen zitten. Ze zullen vast bij kleine bestelling het wel eens door de vingers zien.
Iedereen die heeft betaald krijg zijn geld terug.
Oplossing:
Geen producten meer bestellen die in de clreance liggen. En als er 5 mensen mee doen met zon 3 a 4 artikelen is het nog wel de moeite om wat te bestellen qua kosten.
Download 'Hotspot Shield', daarmee kan je een VPN-verbinding opzetten waarmee je wel op de Clearance pagina kan komen. Soms wordt je doorgelinkt naar de Duitse Hollister website, moet je een paar keer opnieuw connecten, en dan linkt hij je gewoon door naar de volledige Amerikaanse site.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef _Twinkle het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je op die uitverkooppagina komt?
Ja kut gedoe, ook van die kut antwoorden op je mail, ja dat kunnen wij niet verklarenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja inderdaad, mijn pa had zelfs nog andere creditcards geprobeerd. En op zijn mail krijgt die geen reactie
Als jij nou eens goed leestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Maestro16 het volgende:
Julllie wéten dat Hollister de clearance beschikbaar heet gesteld voor Amerikanen en niet voor buitenlanders zoals wij die proberen tóch uit clearance te bestellen met een programmatje .
Werkt het dan een keer niet gaat iedereen hier ziten huilen , ``Mijn order was cancelled FUCK FUCK FUCK! `` Echt triest dit
Klep dicht en leer lezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Maestro16 het volgende:
Julllie wéten dat Hollister de clearance beschikbaar heet gesteld voor Amerikanen en niet voor buitenlanders zoals wij die proberen tóch uit clearance te bestellen met een programmatje .
Werkt het dan een keer niet gaat iedereen hier ziten huilen , ``Mijn order was cancelled FUCK FUCK FUCK! `` Echt triest dit
Bobr heeft ook pas nog besteld en mijn vader heeft een pakje van vorige week ook net binnen gekregen. Zal wel aan iets anders liggen I guess..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef don-diablo het volgende:
Laatste keer dat ik besteld had was alles gewoon aangekomen. Dat was een kleine 1,5 maand geleden ter info. Kan het zijn dat de policy is veranderd in het nieuwe jaar?
Ik kan nog steeds niet bestellen met PayPal...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn pa heeft een excuus mail teruggekregen. Ze boden hun excuses aan dat zijn account was geblokkeerd waardoor alle orders automatisch werden gecancelled. Vanaf nu kan die gewoon weer alles bestellen. CHILL
Mail ze dan even.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet bestellen met PayPal...
Al gedaan gisteren, ze gingen er naar kijken zeiden ze.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |