Wie of wat is dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Maestro16 het volgende:
Waarom bestel je niet bij Ellen en kunnen we dan uit de clearance bestellen,?
Je kan meer voor minder krijgen of we halen onze gewilde artikelen goedkoper
Mocht de bovenste niet beschikbaar zijn in mijn maat tegen die tijd (hij is nu namelijk niet verkrijgbaar in maat M), dan wil ik graag onderstaande:quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef BigSmurf het volgende:
Ik wil zelf graag onderstaande bestellen:
[ afbeelding ]
Carlsbad
Kleur: Pink
Maat: M
link.
[ afbeelding ]
Desert Springs
Kleur: Blue
Maat: M
link.
Sorry Nora maar het shirt dat je wilt is er niet meer, alleen de jas nog!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil nog steeds hetzelfde als op pagina 1 en 2.
Kan hem wel gewoon bestellen, zal dus wel goed gaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Nora.. het volgende:
Wat raar, als ik naar outerwear ga staat hij er niet bij?
Dan denk ik dat de jas naar de clearance verplaatst is. Dat kan je vanuit Nederland niet bekijken, maar als het artikel voorradig is werkt de link nog wel gewoon.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Nora.. het volgende:
Wat raar, als ik naar outerwear ga staat hij er niet bij?
Je hebt gelijk:quote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de jas naar de clearance verplaatst is. Dat kan je vanuit Nederland niet bekijken, maar als het artikel voorradig is werkt de link nog wel gewoon.
Nee klopt. Maar ik denk dat je die jas wel kan bestellen, alleen dan dus voor de oorspronkelijke prijs.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
We kunnen toch niet meer uit de clearance bestellen?
Daarom is het ook zo klote dat we niet meer uit de clearance kunnen bestellen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Nora.. het volgende:
Hmm nou voelt het alsof ik 100 dollar weggooi als ik hem toch koop...
Uiteraard.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:09 schreef Bobr het volgende:
Trouwens ik neem aan dat iedereen ook rekening houdt met de 6,75 aan verzendkosten in Nederland? En het is natuurlijk ook af te halen (Overijssel)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |