Aangezien er blijkbaar meer mensen zijn die wel graag willen bestellen bij Hollister, maar (net als ik) opzien tegen de belachelijke verzendkosten, open ik hierbij maar een besteltopic. Ik heb werkelijk waar géén idee hoeveel mensen er interesse tonen, maar dat zien we gauw genoeg.

Het gaat dus om
de volgende webwinkel.
Het idee:- Eén iemand (liefst een beetje centraal wonend en
mét een Credit Card!) bestelt voor meerdere mensen tegelijk op bestelling kleding. Wanneer de bestelling binnen is kunnen de mensen het hier ophalen of kan het doorgestuurd worden naar de bestellers (wat het makkelijkste is), binnen Nederland zal dit maximaal ¤6,75 zijn qua verzendkosten, naar België is een pakket van minder dan 2 kilo ¤8,69. Polo's of T-shirts kunnen waarschijnlijk gewoon in een grote bubbelenvelop, dat kost nog minder.
Voorwaarden:- Genoeg deelnemers zodat de verzendkosten per persoon te overzien zijn. Zie hiervoor onderstaande prijslijst voor verzending, graag even goed vasthouden alvorens te checken, anders val je sowieso van je stoel af.
$0 tot $50 = $40
$50 tot $100 = $45
$100 tot $150 = $50
$150 tot $200 = $55
$200 tot $300 = $60
$300 tot $500 = $75
$500 tot $700 = $90
$700 tot $1,000 = $100
$1,000 en hoger = $120
- Zorg dat wanneer je post dat je iets wil hebben, je dit topic ook in de gaten blijft houden en ook laat weten wanneer je afziet van een eerdere bestelwens. Zo houden we het overzichtelijk en komen we niet met gezeur achteraf te zitten.
Regels:- Geen off-topic reacties, alleen posten als je wat wil bestellen of wat nuttigs toe te voegen hebt.
- Geef bij bestellingen duidelijk op welke artikelen je wil, kopieer het plaatje en zet daaronder de de link naar het product met de naam, de maat en eventuele kleur van het artikel.
De rest van de voorwaarden en hoe-en-wat's worden nog toegevoegd in de loop der tijd, maar nu hebben we in ieder geval een topic waar we het in kwijt kunnen.
[ Bericht 1% gewijzigd door BigSmurf op 30-12-2010 20:25:43 ]