Download 'Hotspot Shield', daarmee kan je een VPN-verbinding opzetten waarmee je wel op de Clearance pagina kan komen. Soms wordt je doorgelinkt naar de Duitse Hollister website, moet je een paar keer opnieuw connecten, en dan linkt hij je gewoon door naar de volledige Amerikaanse site.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef _Twinkle het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je op die uitverkooppagina komt?
Ja kut gedoe, ook van die kut antwoorden op je mail, ja dat kunnen wij niet verklarenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja inderdaad, mijn pa had zelfs nog andere creditcards geprobeerd. En op zijn mail krijgt die geen reactie
Als jij nou eens goed leestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Maestro16 het volgende:
Julllie wéten dat Hollister de clearance beschikbaar heet gesteld voor Amerikanen en niet voor buitenlanders zoals wij die proberen tóch uit clearance te bestellen met een programmatje .
Werkt het dan een keer niet gaat iedereen hier ziten huilen , ``Mijn order was cancelled FUCK FUCK FUCK! `` Echt triest dit
Klep dicht en leer lezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Maestro16 het volgende:
Julllie wéten dat Hollister de clearance beschikbaar heet gesteld voor Amerikanen en niet voor buitenlanders zoals wij die proberen tóch uit clearance te bestellen met een programmatje .
Werkt het dan een keer niet gaat iedereen hier ziten huilen , ``Mijn order was cancelled FUCK FUCK FUCK! `` Echt triest dit
Bobr heeft ook pas nog besteld en mijn vader heeft een pakje van vorige week ook net binnen gekregen. Zal wel aan iets anders liggen I guess..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef don-diablo het volgende:
Laatste keer dat ik besteld had was alles gewoon aangekomen. Dat was een kleine 1,5 maand geleden ter info. Kan het zijn dat de policy is veranderd in het nieuwe jaar?
Ik kan nog steeds niet bestellen met PayPal...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn pa heeft een excuus mail teruggekregen. Ze boden hun excuses aan dat zijn account was geblokkeerd waardoor alle orders automatisch werden gecancelled. Vanaf nu kan die gewoon weer alles bestellen. CHILL
Mail ze dan even.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet bestellen met PayPal...
Al gedaan gisteren, ze gingen er naar kijken zeiden ze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |