Eens, zijn er niet meer mensen die nog interesse hebben? Uh btw bestel zelf ook wel weer wat en ook voor mijn vader dus dat scheeld wel weer. Heb iedereen een PM gedaan die nog interesse hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Sjef_Arie het volgende:
Nog steeds maar twee aanmeldingen voor de actie?
Dat schiet niet echt op, want de verzendkosten gedeeld door twee plus verzenden binnen nederland is nog zo'n 30 dollar.
Op zich ben ik wel geïnteresseerd maar zit volgende week in België en ga daar shoppen en daarnaast wil ik nog een momotaro.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef BigSmurf het volgende:
Dacht dat er veel meer interesse was?
Zo bedoel ik het ook, lukt het niet dan is het jammer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Bobr het volgende:
Ik kan je niet garanderen dat de clearence wordt geaccepteerd, maar kan het natuurlijk altijd proberen. En het overhemd is er niet meer in M?
Oke, dat wil ik wel doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook, lukt het niet dan is het jammer.
Hoe werkt het eigenlijk met de clearance? Betaal je gewoon, en krijg je dan te horen van, het mag niet en wordt je geld teruggestort?quote:
Je krijgt een e-mail als die geannuleerd is. Het bedrag wordt er pas afgeschreven als de order is goedgekeurd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe werkt het eigenlijk met de clearance? Betaal je gewoon, en krijg je dan te horen van, het mag niet en wordt je geld teruggestort?
In dat geval zeker proberen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Bobr het volgende:
[..]
Je krijgt een e-mail als die geannuleerd is. Het bedrag wordt er pas afgeschreven als de order is goedgekeurd.
Die melding heb ik in het begin ook een paar keer gehad. Toen ik hun een e-mail gestuurd had waarom het niet mocht kreeg ik gewoon zon standaard antwoord terug. Toen nog een paar geprobeerd en opeens zijn mijn laatste 5 bestellingen(allemaal clearence) gewoon doorgekomen,lijkt me toch sterk dat bij mij steeds de zelfde mij orders behandeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Miffy1 het volgende:
Ik heb het idee dat het maar net afhangt van degene die je order behandelt bij Hollister. De een denkt misschien 'lekker belangrijk' en laat je order gewoon doorgaan en een ander gaat opeens heel streng de regeltjes toepassen en cancelt je order.
Bij mijn gecancelde order van 4 januari stond dit in de mail.
Your order was cancelled for one of the following reasons:
We were unable to verify the credit card information provided in the order
The shipping address in your order is associated with a freight forwarding company
Your order breached our brand protection resale policy, to view our policy click here
Your order contained clearance items and was shipping outside of the United States or Canada
Toen dacht ik slim te zijn en had ik het eerst naar mijn Shipito adres laten sturen (zo'n mail forwarding bedrijf waarbij je een amerikaans adres krijgt) maar dat feest ging dus niet door.
Daarna heb ik alles maar voor de volle prijs opnieuw besteld en direct naar mijn adres in NL laten sturen. Die order ging uiteraard wel gewoon door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |