http://www.hollisterco.com/hol/faq/sizecharts.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef LennyCole het volgende:
Zit even te kijken naar wat ik wil bestellen. Hoe zit het echter met de maten? Heb geen ervaring met hollister/A&F. Ben 1.88m lang, 70kg en vrij tenger, heb in nederland eigenlijk altijd maatje M
Zijn ze in maat L dan niet te wijd?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef Sjef_Arie het volgende:
Ik ben 1.85 en slank, en bij mij zijn de medium eigenlijk precies goed. Ik heb ook large maar die zij eigenlijk iets te lang. (Is trouwens wel A&F maar ik neem aan dat dat hetzelfde valt)
Reken maar dat er wat leuks tussen zit, heb zelf wat overhemden gehaald voor 20 dollar.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Waar kan je de clearence bekijken? Misschien zit daar nog wel wat leuks tussen.
ik heb een email gekregen.. Wat kan ik het beste doen dan? Mail sturen of toch maar gewoon opnieuw proberen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:17 schreef Bobr het volgende:
Ja, ik snap er ook niks van mijn bestellingen komen gewoon door? Die van zaterdag en zondag zijn gisteren verzonden. Krijg je een melding of een e-mail? Heb toen ook ooit in het begin is wat besteld met korting en die werd ook geanuleerd, maar toen ik een e-mail stuurde waarom dat niet mocht kreeg ik zon standaard antwoord als we dont ship clearence outside the US. Een paar dagen later opnieuw besteld en toen deed die opeens wel, sindsdien kan ik altijd uit de clearence bestellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |