Toen ie bij de Roast was.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Maar de beste quotes komen van David Hasselhoff![]()
I wanted to play around with the format, really tear it to pieces and shake it up. For example, if Mitch saves someone from drowning, and that person then goes out and releases a virus that kills a million people. Imagine the moral implications of that.
David Hasselhoff
I'm six foot four, an all-American guy, and handsome and talented as well!
David Hasselhoff
Image is what people perceive my life to be. It's nothing like the truth.
David Hasselhoff
In case you haven't caught the commercials, I'm in the new SpongeBob SquarePants Movie.
David Hasselhoff
My one ambition was to go to Broadway, and I never gave up on that dream.
David Hasselhoff
My web site is so fresh. The paint is still wet, but stay tuned, because I have lots of personal things, specifically about what is happening day-to-day, that I will keep updating daily.
David Hasselhoff
My wife is the dancer, but I certainly know how to sing.
David Hasselhoff
The talent that I was blessed with was really for the theater.
David Hasselhoff
There are many dying children out there whose last wish is to meet me.
David Hasselhoff
Maar zo'n mensen vind ik prachtig, totaal geen schaamte, heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh niet gezien![]()
Echt een..een...loser
Ja, je weet precies wat je er aan hebtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zo'n mensen vind ik prachtig, totaal geen schaamte, heerlijk.
Ik ookquote:
Op tijd naar bed vandaagquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die Hasselhoff is ook al aan de botox en chirurgie toch?
Thanksquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dertigersdillema's van Nienke Wijnants
Oh het origineel of de remake? Vond het origineel wel leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Sjakie en de chocoladefabriek straks![]()
En Pride & prejudice
Uit 2005 geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het origineel of de remake? Vond het origineel wel leuker![]()
Pride & Prejudice nog nooit gezien
Parijs?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik maak cd's voor in de auto. We zingen altijd in de auto, die vriendin en ik. Die arme man van haar...helemaal tot aan Parijs
Jane Austinquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit 2005 geloof ik...
Pride & P nooit gezien? Ik vond jou wel een beetje wat voor Jane Austin dingetjes.
Of het is weer ons yin-yang effect, ik wel, jij niet
Kunnen we jou ook volgend jaar naar The Voice schuiven dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik maak cd's voor in de auto. We zingen altijd in de auto, die vriendin en ik. Die arme man van haar...helemaal tot aan Parijs
quote:
Het lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit 2005 geloof ik...
Pride & P nooit gezien? Ik vond jou wel een beetje wat voor Jane Austin dingetjes.
Of het is weer ons yin-yang effect, ik wel, jij niet
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Parijs?Zonder mij te informeren?
Daar heb ik een kast vol mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Ik neem wel een stokbrood voor je mee of een mini Eiffeltoren
quote:
Op een gegeven moment weet hij het...buigen of barsten...en dan zingt hij maar mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jou ook volgend jaar naar The Voice schuiven dan?
Oh die man![]()
Ik zie hem al zitten in de auto
Nee, we gaan daar het nieuwe jaar inluiden en de volgende dag al terug waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar heb ik een kast vol mee.Maar leuk zeg, een weekje ofzo?
Vet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, we gaan daar het nieuwe jaar inluiden en de volgende dag al terug waarschijnlijk
Have funquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet.
Maar ik ben Charlie kijken
mede-games-crewquote:
Willie Wonkaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook geprobeerd film te kijken, maar ben niet helder genoegvolg er niks van en weet nu al niet meer hoe hij heet
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Tenzij Sjakie een geheime CIA-agent is denk ik het niet
Oh geniet er vanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor de laatste chocoladepepernoten die ik heb.
Als je iets goud papierigs in je mond voelt dan weet je hoe laat het is he!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor de laatste chocoladepepernoten die ik heb.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je iets goud papierigs in je mond voelt dan weet je hoe laat het is he!
Zo rond de 21:34 denk ik.
in een schoon bedquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Na het douchen in bed kruipen is altijd zo fijn, wel na het afdrogen uiteraard.
Mn stiefvader gaat altijd zonder afdrogen in bedquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Na het douchen in bed kruipen is altijd zo fijn, wel na het afdrogen uiteraard.
Oh ja lekker natuurlijk opdrogenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn stiefvader gaat altijd zonder afdrogen in bed
Iehhh.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn stiefvader gaat altijd zonder afdrogen in bed
rivers of babylonquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
Wie weet er nog leuke foute liedjes?
Kusje op je slechte humorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
haha vat je 'm, hij ligt nu natuurlijk in zo'n vriezert
Ik vind het echt een leuk nummerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt een hoogtepunt van Britney.
heyyy Poesquote:
Nee, was vrijquote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyy Poes
Leuk dat je hier rondhangt
nog gewerkt vandaag?
Eerst vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kutpoes
Moet je niet zonder handschoenen aanpakken.
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik over je buikje aaien?
Ze heeft pijn aan haar hoofd gekkerdquote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kutpoes
Moet je niet zonder handschoenen aanpakken.
Ik moest nog werken, morgen vrij. Heb het gevoel lang vrij te hebben, terwijl ik toch maandag weer gewoon moetquote:
Ik ben moequote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft pijn aan haar hoofd gekkerd
Hahaha gek. Nou wel lekker, extra vrije dagquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest nog werken, morgen vrij. Heb het gevoel lang vrij te hebben, terwijl ik toch maandag weer gewoon moetal wel door jaarwisseling komen
(trage reactie)
quote:
Herrie?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
Oh yeah, de buren are doing it again
Zingen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
owjee, doen ze dat nog steeds zo lawaaierigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
Nee, we staan lekker buiten maar ga niet naar een feest ofzoquote:
nope, niks eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, we staan lekker buiten maar ga niet naar een feest ofzo![]()
Heb jij plannen?
You spin me round like a recordquote:
Dit zijn andere buren. De bovenburen heb ik al anderhalve week niet meer gehoordquote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owjee, doen ze dat nog steeds zo lawaaierig
Oh jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, niks eigenlijk
wil al jaren eens naar een groot feest maar het komt er nooit van
Ewwwquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neukennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Slaap lekker wussquote:
heb het ook al jaren niet meer met vrienden gevierd....quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammerWel leuk om het jaar mee te beginnen
Sex on fire op je cd zettenquote:
Oh O&N feestend, echt op een groot feest, heb ik al lang niet meer gedaan. Als je mijn fiasco in de Lichtfabriek in Haarlem afgelopen keer niet meetelt. Ik vind het het leukst met vrienden en waar het dan is maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het ook al jaren niet meer met vrienden gevierd....
ik raak afgestompt qua 31 december
Volgend jaar streef ik naar een groot feest
Goeiequote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sex on fire op je cd zetten
Of alleen foute nummers?
Dustyquote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GoeieDie zetten we er ook op.
Ik heb tot nu toe veel fouts, veel Dusty SpringfieldDusty
2012quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
waren er nog types die voorspeld hebben dat in 2011 de wereld vergaat? of is dat alleen 2012?
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
2012![]()
G*dver, ik moet gewoon een muziekje opzetten nu
Hahaha ja eind 2012 ook nog eensquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oki, dan hebben we nog een jaar!
21-12-2012..... ben benieuwd of er massahysterie gaat onstaan bij sommige groeperingenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja eind 2012 ook nog eens
Ik moet nu aan oude meuk denken.. Carpendersquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat het kan![]()
wat vind jij nog meer leuk Pisces?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu aan oude meuk denken.. Carpenders
Oja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
21-12-2012..... ben benieuwd of er massahysterie gaat onstaan bij sommige groeperingen
De Carpentersquote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu aan oude meuk denken.. Carpenders
Ja die is mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De CarpentersGoede tip trouwens. Ik houd daar ook wel van
![]()
Why do birds suddenly appear...
truste kuikentjequote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo maar een poging slapen doen.
Miauw ik weet niet of ik je morgen nog spreek, of je vroeg weg gaat, veel plezier en reis voorzichtig![]()
quote:
Ga ik doen!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo maar een poging slapen doen.
Miauw ik weet niet of ik je morgen nog spreek, of je vroeg weg gaat, veel plezier en reis voorzichtig![]()
Parijsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste kuikentje![]()
Als ik je morgen niet spreek een fjne jaarwisseling
Miauw, waar ging je ook alweer heen?
Dankquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
Jij ook Koen
En Pgr doe voorzichtig![]()
je was er nogquote:
Zijn we toch ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Laten we om te beginnen in 2011 op Fok lief zijn voor elkaar
Luttequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu heb ik je!
Ik was gister ook al even wezen kijken of je er was.Hoe is het met je?
Ha maar ik reageerde nog op jequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu heb ik je!
Ik was gister ook al even wezen kijken of je er was.Hoe is het met je?
Echt? Ik heb 's avonds het hele topic nog doorgelezen... Het zal wel iets te laat zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha maar ik reageerde nog op je![]()
![]()
Gaat goed hoor. Met jou dan?
Misschien heb ik je niet gequotequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt? Ik heb 's avonds het hele topic nog doorgelezen... Het zal wel iets te laat zijn geweest.
Maar mooizo! En met mij gaat het ook goed hoor.
Het is nu opgelost.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heb ik je niet gequoteHmm, nu twijfel ik
![]()
De laatste dag van het jaar, ga je nog iets doen?
Oma'squote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nu opgelost.![]()
En euh, niet echt, even naar oma ofzo. En jij?
Parijs?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oma's![]()
Ik ga straks, dus ik moet zo slapen, naar Parijs
Met twee vriendenquote:
Oeeh, gezellig. Lijkt me mooi met Nieuwjaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met twee vriendenDe toerist uithangen
We blijven maar een dagje hoor, zondag weer thuis
hier ook truste Luttequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, gezellig. Lijkt me mooi met Nieuwjaar.
Ik ga ook maar eens naar bed, veel plezier Miauw!![]()
Ja, ben benieuwd. Slaap lekker Lutte. Ik wens je een heel fijn, gezond en gelukkig 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, gezellig. Lijkt me mooi met Nieuwjaar.
Ik ga ook maar eens naar bed, veel plezier Miauw!![]()
Truste Miauw, veel plezier en een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Slaap lekker Lutte. Ik wens je een heel fijn, gezond en gelukkig 2011![]()
![]()
Ik ga ook slapen. Dag Koen! Jij ook een heel fijne jaarwisseling en het allerallerbeste in het nieuwe jaar
Haha doe ik!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Truste Miauw, veel plezier en een fijne jaarwisseling![]()
Doe Parijs de groeten van me![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk dat de buurvrouw zwanger probeert te raken ofzo. De héle nacht...en ze zijn allebei niet aantrekkelijk dus hoe ze het zo lang volhouden op elkaar is me een raadsel![]()
Het eerste liedje dat ik hoorde vanochtend was 'What have I done to deserve this?" Ja, Dusty ga jij me dat maar eens uitleggen![]()
Enigszins psychotisch door mijn slaapgebrek kom ik hier ook nog even gedag zeggen. Fijne jaarwisseling en ik wens jullie veel leuke, fijne, lekkere, gezellige, gezonde en gelukkige ***vul in naar keuze*** in 2011![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morgen!quote:
Invisible champagnequote:Op vrijdag 31 december 2010 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk dat de buurvrouw zwanger probeert te raken ofzo. De héle nacht...en ze zijn allebei niet aantrekkelijk dus hoe ze het zo lang volhouden op elkaar is me een raadsel![]()
Het eerste liedje dat ik hoorde vanochtend was 'What have I done to deserve this?" Ja, Dusty ga jij me dat maar eens uitleggen![]()
Enigszins psychotisch door mijn slaapgebrek kom ik hier ook nog even gedag zeggen. Fijne jaarwisseling en ik wens jullie veel leuke, fijne, lekkere, gezellige, gezonde en gelukkige ***vul in naar keuze*** in 2011![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neuh niet echt, keer of 20 wakker geworden, ik weet niet wat het isquote:
Same herequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh niet echt, keer of 20 wakker geworden, ik weet niet wat het is![]()
MoggehJij goed geslapen?
Nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik was gister bij de Eksjon Marijke
He LLquote:
Ja redelijk, wel weer 'verslapen', want het is ook zo'n donkere grauwe deprimerende dag hier... Gister scheen lekker het zonnetje, nu is het nog bijna donkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LLHeb jij wel lekker geslapen?
Neuh lekker kalm aan doenquote:
Hier was het gister ook al zo mistigquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja redelijk, wel weer 'verslapen', want het is ook zo'n donkere grauwe deprimerende dag hier... Gister scheen lekker het zonnetje, nu is het nog bijna donker
Oh je staat normaal au naturel met licht op? Zonder wekkert?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja redelijk, wel weer 'verslapen', want het is ook zo'n donkere grauwe deprimerende dag hier... Gister scheen lekker het zonnetje, nu is het nog bijna donker
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh lekker kalm aan doen![]()
En niks bijzonders gescoord, behalve m'n favo chocomelk en alle standaard huishoudelijke meuk.
Was ook maar even een snelle rit omdat ik nog ziek ben, maar moest toch in de stad zijn.
Wél voor het eerst die wondersponsjes gehaald, ik ben zó benieuwd
Ik zit op kantoor hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier was het gister ook al zo mistigNiets aan
En verslapen op een vrije dag is toch wel eens lekker?
![]()
Nee maar dan wordt het zo rond 07u wel een beetje licht, en dat staat toch gewoon lekkerder op ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je staat normaal au naturel met licht op? Zonder wekkert?
Ik bij de appie, was zo blij met het zelfscannenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Sow ik ging gister ff boodschappen doen, wilde eigenlijk ff naar C1000 en Lidl, maar het was zo idioot druk dat ik alles gewoon bij C1000 heb gehaald, geen trek naar 2 winkels te gaan met die drukte
En op welke locatie zijn ze dan het best? Of gewoon overal?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hahahaha, ja herkenbaar
Oeh, die wondersponsjes zijn echt tof!Ik heb ze ook en ze zijn echt ideaal
Ze gaan alleen nooit lang mee bij mij, een keer een goede poetsbui en ze vallen half uit elkaar
Ik wil ook zo'n zelfscan, dat hebben we niet meer hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bij de appie, was zo blij met het zelfscannenDe rijen waren super lang bij de kassa
Nu moet ik alleen nog eieren halen bij de C1000, die was ik vergeten, maar ben moed aan het verzamelen
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor hoor
[..]
Nee maar dan wordt het zo rond 07u wel een beetje licht, en dat staat toch gewoon lekkerder op ofzoals je ziet dat het buiten beetje licht is. Ik dacht nu echt dat het nog nacht was (er waren wel al 3 wekkers gegaan
), en toen keek ik op de klok was het 08u
Keuken en badkamer gebruik ik ze het meestquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En op welke locatie zijn ze dan het best? Of gewoon overal?
Is dat weggehaald bij jullie joh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n zelfscan, dat hebben we niet meer hier
Oke, ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Keuken en badkamer gebruik ik ze het meest
[..]
Is dat weggehaald bij jullie joh?
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd
Ja en we hebben nog een grote Appie ook... Ik denk dat het geen succes was?
Zie je het veel mensen doen bij jou in de winkel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Oh, da's raar... Ja, of misschien te veel winkeldiefstal ofzo? Wazig in elk geval...
Ja best veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je het veel mensen doen bij jou in de winkel?
Ik had altijd het idee dat het in alle winkels weg gehaald was, omdat niemand het gebruikt...
Lijkt me wel handig om zelf te scannen
Een C1000 met zelfscannen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
C1000 waar ik vroegah werkte was een van de eersten ermee, en daar is het nog steeds volgens mij
Bij welke afdeling stond jij Ll, sneed je het vlees?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
C1000 waar ik vroegah werkte was een van de eersten ermee, en daar is het nog steeds volgens mij
Wat vreemd, zou het echt per regio of winkel verschillen of mensen scannen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja best veelIk vind het ook echt ideaal
Kun je je tas gewoon alvast inpakken tijdens het shoppen, heerlijk
Vroegah wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij welke afdeling stond jij Ll, sneed je het vlees?
Was je ook een kassameisjuh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroegah wel jaDaarna van alles gedaan daar, van slijterij tot ass. bedrijfsleider aan toe
Ja, geen flauw ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vreemd, zou het echt per regio of winkel verschillen of mensen scannen?
Ik wil ook scannenGa eens kieken bij een andere Appie of het daar wel kan.
Oh vandaar, daarom dacht ik ook dat het hier wel moest zijn, in een XL Appie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, geen flauw ideeMaar mijn appie is de enige in Zwolle die het heeft bijvoorbeeld...Terwijl die andere appies ook groot zijn.. Dus geen pijl op te trekken volgens mij
Kassajonguh met sjaaltje dan?quote:
Mogguhtjesquote:
Oke popjequote:
Ik wil ook een Lidl, dat zit hier nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Sow ik ging gister ff boodschappen doen, wilde eigenlijk ff naar C1000 en Lidl, maar het was zo idioot druk dat ik alles gewoon bij C1000 heb gehaald, geen trek naar 2 winkels te gaan met die drukte
Oh ik heb een overkill aan supermarkten in de buurt, een C1000, Lidl, Plus, Jumbo, Bas v/d Heijden en AHquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook een Lidl, dat zit hier niet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar, daarom dacht ik ook dat het hier wel moest zijn, in een XL Appie.
Ik heb eigenlijk al alles in huis, maar dan ga ik toch zitten pietlutten van "ja maar misschien nog éven dit halen, voor het geval datOf een extra lekker boursin kaasje op de toastjes, en en en of..."
Goedemorgenquote:
Ja maar bij mij in de stad verwacht je toch wel érgens een Lidl?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik heb een overkill aan supermarkten in de buurt, een C1000, Lidl, Plus, Jumbo, Bas v/d Heijden en AH
Zit er helemaal geen eentje in de stad bij jou dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar bij mij in de stad verwacht je toch wel érgens een Lidl?
Verder zit er zo'n beetje alles
Ja, alleen heeft de Lidl (vind ik) betere producten en meer keusquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Bellatrix het volgende:
Aldi is toch eigenlijk precies hetzelfde qua prijs.
Geen eentje, nergens, in geen enkele wijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit er helemaal geen eentje in de stad bij jou dan?
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft de Lidl (vind ik) betere producten en meer keus
Ik ben volgens mij nooit in een Lidl geweest, maar volgens mij zitten ze ook in Frankrijk want daar wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft de Lidl (vind ik) betere producten en meer keus
En hun chocolaquote:
Ze zitten in meerdere landenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nooit in een Lidl geweest, maar volgens mij zitten ze ook in Frankrijk want daar wel.
Ik verbaas me altijd bij de Aldi dat ze daar de nieuwste cd's van Gaga en Rhianna hebben, hoe de fuck doen ze dat zo goedkoop.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hun chocola![]()
En hun yoghurtdrankjes
En en en
[..]
Ze zitten in meerdere landenBen al in Ierland, Duitsland en ik geloof ook Luxemburg in een Lidl geweest
Alleen merk ik dat ze in het buitenland bij de Lidl vaak ook merken verkopen zoals Pepsi enzo en dat doen ze hier dan weer niet
Mogguhtjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Zelscannen kan hier nergensmaar we hebben wel een Lidl
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Wtf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds ik hier telkens de inhoud van m'n tassen moet laten zien ben ik een beetje van de Aldi afgestapt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds ik hier telkens de inhoud van m'n tassen moet laten zien ben ik een beetje van de Aldi afgestapt
Dat doen ze zelfs bij de tokkie-ghetto Bas vd Heijden nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Je woont natuurlijk in een stad.
Ja, of pc games enzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd bij de Aldi dat ze daar de nieuwste cd's van Gaga en Rhianna hebben, hoe de fuck doen ze dat zo goedkoop.
Morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Dat hoeft hier maar af en toe, net wie er achter de kassa zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vind ik ook hoor, het ziet er net wat netter uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind Lidl ook net iets beter qua producten en aankleding van de winkel dan de Aldi, maar dat kan natuurlijk ook gewoon liggen aan de winkels die ik er van ken. Dat hoeft niet overal zo te zijn
Je hebt gewoon een crimineel hoofdquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen ze zelfs bij de tokkie-ghetto Bas vd Heijden niet![]()
En op zich begrijp ik het hoor, maar als die mensen van de kassa allemaal stuk voor stuk met me komen ouwehoeren alsof ik in de provincie woon (ze kennen me na al die jaren wel), dan vind ik het gewoon bullshit.
En ik wil gewoon relaxed winkelen, wat zou ik moeten jatten, een yoghurt van 60 cent?
Wat naar eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En op zich begrijp ik het hoor, maar als die mensen van de kassa allemaal stuk voor stuk met me komen ouwehoeren alsof ik in de provincie woon (ze kennen me na al die jaren wel), dan vind ik het gewoon bullshit.
En ik wil gewoon relaxed winkelen, wat zou ik moeten jatten, een yoghurt van 60 cent?
Gelukkig welquote:[b] Op vrijdag 31 december 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het
[..]
MorgenVoel je je al wat beter?
Jeuj van de Lidl
Er zit toch een Aldi ofzo? Of is dat een Bas? Waar altijd gedoe isquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minstens een mandje héquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
En als ik 1(!) flesje lotion af kom rekenen, dan had ik alsnog een karretje moeten nemen.
Ja doei hè
Dan moeten ze wel mandjes hebbenquote:
Das een Basquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit toch een Aldi ofzo? Of is dat een Bas? Waar altijd gedoe is
Echt?quote:
Doen ze hier niet moeilijk over. Al vind ik het zelf vervelend als iemand met winkelkar 1 van de kleine winkeltjes in het winkelcentrum in wil. Die zijn daar niet op ingedeeld. En die mensen chagerijnig als je ze geen ruimte geeftquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Ja zet dan mandjes neerIk ga toch niet een kar halen, op een parkeerterrein 2 minuten van de winkel vandaan, voor 1 fles Lotion?
![]()
En als je met een kar van de Appie komt, die zit er naast, dan heb je ook gezeik![]()
Alsof ik voor 2 winkels, 2 karretjes ga halen
Nee karren zijn wel echt debiel, maar verder zijn dus overal mandjes vaak verplicht om die reden. En het is echt zo hoor. Je wil niet weten hoeveel brave huisvrouwtjes iets met miss de beste bedoelingen even in hun eigen tas leggen en dan merken dat het niet gezien wordt en dan doorlopen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Ja zet dan mandjes neerIk ga toch niet een kar halen, op een parkeerterrein 2 minuten van de winkel vandaan, voor 1 fles Lotion?
![]()
En als je met een kar van de Appie komt, die zit er naast, dan heb je ook gezeik![]()
Alsof ik voor 2 winkels, 2 karretjes ga halen
Ja maar bij de Appie heb je dat probleem nooit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee karren zijn wel echt debiel, maar verder zijn dus overal mandjes vaak verplicht om die reden. En het is echt zo hoor. Je wil niet weten hoeveel brave huisvrouwtjes iets met miss de beste bedoelingen even in hun eigen tas leggen en dan merken dat het niet gezien wordt en dan doorlopen hoor
Nee niet een heel winkelcentrum langs met een karretjequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Doen ze hier niet moeilijk over. Al vind ik het zelf vervelend als iemand met winkelkar 1 van de kleine winkeltjes in het winkelcentrum in wil. Die zijn daar niet op ingedeeld. En die mensen chagerijnig als je ze geen ruimte geeft
en dat zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie nu de voordelen van in een klein kutdorp wonen.
Een winkel zonder mandjes vind ik ook echt idiootquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar bij de Appie heb je dat probleem nooit.
En ja ik snap het, maar gaarne na JAREN eens mandjes aanschaffen dan![]()
![]()
Nooit gebrek aan mandjes of karretjes, en nooit gecontroleerd.quote:
Dan snap je nu ws m'n frustratiequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een winkel zonder mandjes vind ik ook echt idioot
Daarvoor hoef je niet in een klein kutdorp te wonenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooit gebrek aan mandjes of karretjes, en nooit gecontroleerd.
Kijken ze je raar aan natuurlijk als daar ineens die knoepert van een Tarzan uit tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan snap je nu ws m'n frustratie, waarom ik niet meer ga, jaren geen mandjes en als je een kar hebt met een moeilijke kop nog vragen of ik dat platte tasje nog even wil openen, please
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijken ze je raar aan natuurlijk als daar ineens die knoepert van een Tarzan uit tevoorschijn komt
Nee dat is waar, Schijndel was dat ook niet. Al kon dat ook een kutdorp zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in een klein kutdorp te wonen
Genoeg winkels die nergens over kraaien, al kom je met 10 dichte volle tassen 1 lullig ding afrekenenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in een klein kutdorp te wonen
Tis maar goed dat Tombeau je niet komt controleren nu.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hier in Rotterdam wordt ik ook niet gecontroleerdHet ligt maar net aan de winkel
Zit je al aan een O&N-borrel op je werk? Je bent zo op dreefquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijken ze je raar aan natuurlijk als daar ineens die knoepert van een Tarzan uit tevoorschijn komt
Je mag je zin nog eens checken aapiequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo moet die mij controleren dan?![]()
Ben er over een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zo eens aan een appelbeignet beginnen
Ik heb m'n kousjes al aan, zelfs gewoon onder m'n spijkerbroekquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n kousjes al aan, zelfs gewoon onder m'n spijkerbroek
Ik kom er niet langs maar daar rij ik graag voor om.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Bella als je langs Da Busch komt, kun je Bosssche bollen meenemen van het station?
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom er niet langs maar daar rij ik graag voor om.![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom er niet langs maar daar rij ik graag voor om.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Mijn laatste keer thee in de voormiddag.
Gelukkig hebben wij een bazen-Aldi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
3x nu, winst, 2e en keihard failliet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai VaduzNog veel monopoly gespeeld?
van 2010 mag ik hopen, of is je goede voornemen nooit meer thee drinken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Mijn laatste keer thee in de voormiddag.
Coolquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3x nu, winst, 2e en keihard failliet.En hoi!
Hij is in touch met zijn vrouwelijke kanten, zouden meer mannen moeten doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht trouwens altijd dat jij een meisje waswaarom weet ik niet
Maar ik keek in je fobo en toen klopte er niets meer van in mijn hoofd
Nog spannende plannen voor vandaag?
Haha, scherpheid! Toch maar van 2010. Thee kan ik niet missen. Staat wel ruim onder bier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef omearos het volgende:
[..]
van 2010 mag ik hopen, of is je goede voornemen nooit meer thee drinken?
hier staat thee met stip bovenaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, scherpheid! Toch maar van 2010. Thee kan ik niet missen. Staat wel ruim onder bier.
Was ik lekker in jouw voorstelling, als vrouw?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht trouwens altijd dat jij een meisje waswaarom weet ik niet
Maar ik keek in je fobo en toen klopte er niets meer van in mijn hoofd
Nog spannende plannen voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |