Thanksquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dertigersdillema's van Nienke Wijnants
Oh het origineel of de remake? Vond het origineel wel leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Sjakie en de chocoladefabriek straks![]()
En Pride & prejudice
Uit 2005 geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het origineel of de remake? Vond het origineel wel leuker![]()
Pride & Prejudice nog nooit gezien
Parijs?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik maak cd's voor in de auto. We zingen altijd in de auto, die vriendin en ik. Die arme man van haar...helemaal tot aan Parijs
Jane Austinquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit 2005 geloof ik...
Pride & P nooit gezien? Ik vond jou wel een beetje wat voor Jane Austin dingetjes.
Of het is weer ons yin-yang effect, ik wel, jij niet
Kunnen we jou ook volgend jaar naar The Voice schuiven dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik maak cd's voor in de auto. We zingen altijd in de auto, die vriendin en ik. Die arme man van haar...helemaal tot aan Parijs
quote:
Het lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit 2005 geloof ik...
Pride & P nooit gezien? Ik vond jou wel een beetje wat voor Jane Austin dingetjes.
Of het is weer ons yin-yang effect, ik wel, jij niet
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Parijs?Zonder mij te informeren?
Daar heb ik een kast vol mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Ik neem wel een stokbrood voor je mee of een mini Eiffeltoren
quote:
Op een gegeven moment weet hij het...buigen of barsten...en dan zingt hij maar mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jou ook volgend jaar naar The Voice schuiven dan?
Oh die man![]()
Ik zie hem al zitten in de auto
Nee, we gaan daar het nieuwe jaar inluiden en de volgende dag al terug waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar heb ik een kast vol mee.Maar leuk zeg, een weekje ofzo?
Vet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, we gaan daar het nieuwe jaar inluiden en de volgende dag al terug waarschijnlijk
Have funquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet.
Maar ik ben Charlie kijken
mede-games-crewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |