Toen ie bij de Roast was.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Maar de beste quotes komen van David Hasselhoff![]()
I wanted to play around with the format, really tear it to pieces and shake it up. For example, if Mitch saves someone from drowning, and that person then goes out and releases a virus that kills a million people. Imagine the moral implications of that.
David Hasselhoff
I'm six foot four, an all-American guy, and handsome and talented as well!
David Hasselhoff
Image is what people perceive my life to be. It's nothing like the truth.
David Hasselhoff
In case you haven't caught the commercials, I'm in the new SpongeBob SquarePants Movie.
David Hasselhoff
My one ambition was to go to Broadway, and I never gave up on that dream.
David Hasselhoff
My web site is so fresh. The paint is still wet, but stay tuned, because I have lots of personal things, specifically about what is happening day-to-day, that I will keep updating daily.
David Hasselhoff
My wife is the dancer, but I certainly know how to sing.
David Hasselhoff
The talent that I was blessed with was really for the theater.
David Hasselhoff
There are many dying children out there whose last wish is to meet me.
David Hasselhoff
Maar zo'n mensen vind ik prachtig, totaal geen schaamte, heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh niet gezien![]()
Echt een..een...loser
Ja, je weet precies wat je er aan hebtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar zo'n mensen vind ik prachtig, totaal geen schaamte, heerlijk.
Ik ookquote:
Op tijd naar bed vandaagquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die Hasselhoff is ook al aan de botox en chirurgie toch?
Thanksquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dertigersdillema's van Nienke Wijnants
Oh het origineel of de remake? Vond het origineel wel leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Sjakie en de chocoladefabriek straks![]()
En Pride & prejudice
Uit 2005 geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het origineel of de remake? Vond het origineel wel leuker![]()
Pride & Prejudice nog nooit gezien
Parijs?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik maak cd's voor in de auto. We zingen altijd in de auto, die vriendin en ik. Die arme man van haar...helemaal tot aan Parijs
Jane Austinquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit 2005 geloof ik...
Pride & P nooit gezien? Ik vond jou wel een beetje wat voor Jane Austin dingetjes.
Of het is weer ons yin-yang effect, ik wel, jij niet
Kunnen we jou ook volgend jaar naar The Voice schuiven dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik maak cd's voor in de auto. We zingen altijd in de auto, die vriendin en ik. Die arme man van haar...helemaal tot aan Parijs
quote:
Het lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit 2005 geloof ik...
Pride & P nooit gezien? Ik vond jou wel een beetje wat voor Jane Austin dingetjes.
Of het is weer ons yin-yang effect, ik wel, jij niet
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Parijs?Zonder mij te informeren?
Daar heb ik een kast vol mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
Ik neem wel een stokbrood voor je mee of een mini Eiffeltoren
quote:
Op een gegeven moment weet hij het...buigen of barsten...en dan zingt hij maar mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jou ook volgend jaar naar The Voice schuiven dan?
Oh die man![]()
Ik zie hem al zitten in de auto
Nee, we gaan daar het nieuwe jaar inluiden en de volgende dag al terug waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar heb ik een kast vol mee.Maar leuk zeg, een weekje ofzo?
Vet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, we gaan daar het nieuwe jaar inluiden en de volgende dag al terug waarschijnlijk
Have funquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet.
Maar ik ben Charlie kijken
mede-games-crewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |